חווית משתמש

יש המון אתרים שם בחוץ. מעבר לייצור תכנים מעולים, חיוני לגרום לאתר שלך להתבלט. איך? אחת הדרכים היא לספק חווית משתמש יוצאת דופן (UX). השתמש בכלים כדי להכניס את עצמך לנעלי המשתמש שלך ואז לתקן כל דבר המסכן את יכולתו לעבור בקלות דרך האתר שלך. בתורן, אופטימיזציות אלה יכולות לגרום להשפעה חיובית על ביצועי המודעות שלך.

מהי חווית משתמש?

חווית משתמש (UX) מתמקדת בהבנה מעמיקה של המשתמשים, מה הם צריכים, מה הם מעריכים, את היכולות שלהם, וגם את המגבלות שלהם. זה לוקח בחשבון גם את המטרות והיעדים העסקיים שלכם- בעלי העסק. בעיקרון חווית המשתמש עוסקת בכל אלמנט באתר בו נתקלים המשתמשים ואיך הם מגיבים אליו.

בקיצור, זה קשור לאופן שבו אנו יכולים להפוך את שימוש הגולשים באתר האינטרנט למשמעותי וערכי ככל האפשר.

חווית משתמש טובה פירושה:

  1. המשתמש ביקר באתר שלך,
  2. עיין בדפים השונים.
  3. הבין במה האתר עוסק, ו…
  4. סוף סוף, קיבל את מה שהוא רצה.

אתר האינטרנט שלך הוא העוגן המרכזי במאמצי השיווק הדיגיטליים שלך. תכנון חווית משתמש נהדרת באתר דורש הבנת הבעיות שיש למבקרים שונים ומציאת דרכים לפתור אותן.

בנוף השיווקי של ימינו האתר שלך הפך לכלי חזק יותר מתמיד. אתר האינטרנט שלך מוכר 24 שעות ביממה, וככזה, יש לו פוטנציאל להיות הנכס החזק ביותר שלך והמרכז במאמצי השיווק הדיגיטלי לעסק שלך.

עם זאת, המגמות הדיגיטליות המשתנות במהירות יכולות לגרום לאתר שלך להרגיש מיושן. בעוד שלעתים עיצוב מחדש עשוי להיות אידיאלי, יתכן שלא יהיה לך זמן או כסף להשקיע בפרויקט כה גדול. כדי לעזור לך להתגבר על אתגר זה, ריכזנו רשימה של דרכים פשוטות שתוכל לשפר את אתר האינטרנט שלך כדי שיהיה מועיל ושימושי יותר.

כיצד לשפר את חווית המשתמש באתר שלך

השתמש במרחב לבן

הרבה פעמים בעלי אתרים מתלוננים שיש יותר מדי שטח לבן באתר שלהם וכי יש להשתמש בנדל"ן הבלתי מנוצל הזה לצורך פרסום יותר משירותיהם. עם זאת, שטח לבן חיוני לעיצוב טוב. שטח לבן הופך את התוכן שלך לקריא יותר ובמקביל מאפשר למשתמש להתמקד באלמנטים המקיפים את הטקסט.

שמור על הנייד בראש

מכיוון שרוב המשתמשים ניגשים כעת לחיפוש Google באמצעות מכשיר נייד, הגרסה הסלולרית לתוכן האתר שלך משפיעה הרבה עם אינדקסים ודירוג. אם לאתר שלך יש תוכן שולחני ונייד נפרד, הנה מה שאתה צריך לזכור כדי לבצע אופטימיזציה לאינדקס הראשון לנייד.

  • האתר הנייד שלך אמור להכיל תוכן זהה לגרסת המחשב.
  • נתונים מובנים צריכים להיות קיימים בשתי הגרסאות של האתר שלך.
  • מטא נתונים צריכים להיות קיימים בשתי הגרסאות של האתר.

כשמדובר בתכנון, זכור שהמשתמשים חסרי סבלנות – אז ארגנו את האתר שלך כך שיהיה קל לאנשים למצוא ולעשות מה שהם רוצים. התמקד בדף הבית שלך ובניווט- בחיבור משתמשים לתוכן שהם מחפשים. אפשר חיפוש באתר כדי להבטיח שמשתמשים יוכלו למצוא את מה שהם צריכים במהירות. הבן את מסעות הלקוחות שלך ואפשר למשתמשים להמיר את עצמם בתנאים שלהם. ספק חוויית המרה חלקה וחסרת חיכוך באמצעות טפסים קלים לשימוש.

בצע אופטימיזציה למהירות העמוד שלך

אחת החוויות המתסכלות ביותר עבור משתמשי האינטרנט היא ההמתנה לדף שנטען זמן רב מדי. עם עליית המכשירים הניידים, אנשים ניגשים לתוכן בכל רחבי העולם בפלטפורמות רבות ומגוונות. בזמן הגלישה ברשת, לא משנה עם זה אתר מסחר אלקטרוני או אפילו צפייה במחשב הנייד, הם מצפים לתוצאה מהירה עבור התוכן שהם רוצים.

כשהם לא משיגים את זה, הם בדרך כלל מקפצים. טעינה איטית של העמודים היא חוויה מפריעה למשתמש וזה יכול להוות מקור לתסכול ולעיתים קרובות למשתמשים פשוט אין זמן לחכות.

השתמש בקריאות אטרקטיביות לפעולה

הלקוחות שלך כבר רגילים לעקוב אחר רמזים חזותיים כדי לקבוע איזה תוכן חשוב להם. קריאות לפעולות (CTA) המסומנות בבירור במילת פעולה מאפשרות למשתמשים באתר שלך לנווט באתר שלך ביתר קלות ולקבל בדיוק את מבוקשם במיקום שהם מצפים למצוא אותו.

ביצירת כפתורים לאתר שלך עליך לחשוב על צבע ופסיכולוגיה של צבע. מחקרים מראים ששינוי צבע לצבע הנכון יכול להשפיע הרבה יותר ממה שאתה חושב על אחוז ההמרות של הגולשים שלך. צבעים שונים מעוררים מסרים שונים. חשבו על המסר שברצונכם לעורר עבור משתמש (אמון, ניסיון, אינטליגנציה) ובחרו את הצבעים שלכם בחוכמה.

חווית משתמש באתרי אינטרנט
NY- Media
לכל שאלה אנו זמינים
קוד קופון ליופרס
5% הנחה קבועה לכל החיים!
UP05AVINU
שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn

מאמרים ומידע נוסף

השאירו פרטים וקבלו הצעת מחיר לקידום האתר...

דילוג לתוכן