קידום אתרים

חברת קידום לעסקים וחברות

חברת ניו יורק מדיה הינה חברה לקידום אתרים המציעה שירותי קידום לעסקים במנועי חיפוש גוגל (google) כדי לעזור להם לשפר את הנראות שלהם באופן מקוון באינטרנט. אופטימיזציה לאתרים במנועי חיפוש היא תהליך של ביצוע שינויים בעיצוב האתר שלך ובתוכן כדי להפוך את האתר שלך לאטרקטיבי יותר עבור מנועי החיפוש. ככל שהאתר שלך מותאם טוב יותר למנועי חיפוש כמו גוגל, כך סביר יותר שהאתר שלך יופיע בדף הראשון של תוצאות מנוע החיפוש עבור מילות מפתח וביטויים הרלוונטיים לעסק שלך או להציע מוצר / שירות.  היתרון העיקרי בשימוש בחברת SEO הוא שהם ככל הנראה התמחו בניסיון לעזור לעסקים לדרג במנועי חיפוש. מומחי קידום אתרים יודעים מה צריך כדי לעזור לך להביא תנועה אורגנית יותר לאתר שלך באמצעות מנועי חיפוש כמו גוגל, בינג ויאהו.

סוכנות קידום אתרים מעסיקה מומחים בתחומים שונים של אופטימיזציה למנועי חיפוש. אנשי מקצוע אלו של קידום אתרים מספקים מגוון שירותים, כולל אסטרטגיית לקידום אתר אינטרנט מותאמת. יישום דרכי הפעילות והטקטיקות שיעזרו לעסק שלך להשיג את יעדיו. אנו נתייחס לאתר שלכם כאילו הוא שלנו ונעשה הכל כדי שהוא יתקדם. המשמעות היא שאנו נקדם את האתר במרץ כדי למקסם את ההחזר על ההשקעה ולעזור לעסק שלך לעמוד ביעדים, ולקבל יותר לידים ופניות לעסק. החברה תבחן את האתר שלך מכל זווית כדי להפיק את המרב ולקדם אותו הכי טוב ומהר שאפשר.

רוצים להגיע לראש תוצאות החיפוש בגוגל? השאירו פרטים...

קידום אתרים לעסקים

היום זה לא מספיק לתחזק אתר אינטרנט של העסק. דווקא בנייה של אתר ועיצוב שלו נחשבים לעבודה הקלה והקצרה יותר, שכן העבודה האמיתית והקשה יותר מגיע לאחר מכן – כשיש צורך לקדם את האתר ולדאוג שהוא נראה, שהוא בנוי נכון מבחינת התוכן והתצורה שלו והחשוב מכל שהוא תוצאה ישירה של כל אלה – הופעת האתר בין התוצאות הראשונות ברשימת התוצאות של מנועי החיפוש, בעיקר של המנוע הפופולרי ביותר – גוגל. 

מדובר בפעולות רבות שצריך לבצע, והכי כדאי ונכון שהן יבוצעו על ידי חברת קידום אתרים מקצועית שהעובדים שבה מכירים את תחום, בקיאים בו, מבינים את ההשלכות של פעולות כאלה ואחרות וחשוב לא פחות – יידעו להתאים לכל עסק את אסטרטגית הקידום שתהיה הכי מתאימה לו.

 

קידום אתרים – לא כל אחד יודע לעשות!

כיום מדובר בתחום מקצועי לכל דבר ועניין. מכיוון שכל בעל עסק יפנה לאיש מקצוע כאשר יצטרך לבצע פעולות שהוא עצמו לא יכול לבצע – כך גם בתחום הזה. אין טעם בכלל לנסות לעשות את זה לבד מהסיבה הפשוטה שיכולים לקרות כאן גם נזקים. לא רק שהאתר והעסק לא יקודמו, אלא כסף ישולם לחינם ללא קבלת תוצאות טובות ומשביעות רצון. 

הפתרון – פנייה אל איש מקצוע שמבין את התחום של קידום אתרים בגוגל לעסקים, יידע איזה אפשרויות עומדות בפני כל עסק ועסק ויוכל להתאים לכל בעל עסק את מה שהכי יתאים לעסק שלו. אין טעם להתחקות אחרי פעולות קידום שביצע קולגה בתחום, שכן לכל אחד תתאים תכנית קידום אישית וכאן טמונה גדולתו של איש המקצוע ומקדם אתרים מקצועי!

 

למה קידום אתרים נחשב למקצוע?

קידום אתרים אינו פעולה אחת שמבצעת ומסיימים. מדובר במכלול מגוון של פעולות ומעשים יזומים הקשורים לנכסים הדיגיטליים של העסק – אתר אינטרנט, עמוד נחיתה או אתר איקומרס ( חנות אינטרנתית). לכל בעל עסק תהיה הנישה שלו או תחום ההתמחות שבו הוא עוסק ומציע שירותים ולכן חלק בלתי נפרד מעצם הקידום עצמו הוא אפיון קהל היעד וניתוח מעמיק ומדויק היכן נמצא אותו קהל יעד. החוכמה האמיתית היא להבין את קהל היעד, להבין מה הוא צריך ואיזה מענה הוא מחפש ובאיזו דרך לפנות אליו על מנת להציע את השירותים או המוצרים. מדובר במכלול של פעולות שכל אחת נשענת על תחום אחר – פילוח קהלים, כתיבה שיווקית,קישורים פנימיים וחיצוניים, יצירת מעורבות והבנה טכנית מעמיקה בקידום במנועי החיפוש.

 

מה עושים כדי לקידום אתר?

קידום אתרים הוא שם כולל להרבה מאד מעשים ופעולות שצריכים להתבצע על ידי אנשי מקצוע שמבינים את התחום ובקיאים בו. 

להלן דוגמאות לחלק מפעולות בשביל לקדם אתר אינטרנט:

  • כתיבת תוכן – הנכסים הדיגיטליים של העסק צריכים להיות כתובים בשפה ברורה, מקצועית תוך שימוש במילות המפתח וביטויים שנחשבים לשגורים וידועים למי שמתמצא בתחום.
  • עיצוב – האתר צריך להיות נעים ומזמין, ידידותי למשתמש וכזה שבו הגולש יוכל לקבל את המענה או את המידע שהוא מחפש.
  • נגישות – חלק מתפיסת העולם כיום היא נגישות עבור כל אדם, גם בעלי מוגבלויות פיזיות שונות ולכן אתר שמציע גם אפשרויות נגישות יהיה מקודם ובנוי בצורה נכונה.
  • קישורים הדדיים בין אתרים – חשוב מאד שכאשר אין את המידע המדויק שהגולש מחפש – תהיה לו אפשרות לדעת או להגיע ישירות למקור מידע אחר. כך הוא יוכל להתרשם ממקצועיותו של בעל העסק ולדעת שיש מי שדואג לו ולרווחתו.
  • שימוש בסוגים שונים של תוכן – מידע חשוב אפשר להעביר בשלל תצורות ולא רק במלל כתוב – סרטונים או תמונות יכולים להוות חלק בלתי נפרד מהתוכן באתר ויסייעו רבות הן בקידום שלו והן בהבנת המידע שיש באתר.
 

קידום אתרים מקצועי – עבודה שלא מסתיימת אף פעם!

גם כשהמשימה של קידום אתר עוברת לידיים המקצועיות של מי שיודע לעשות אותה אין מדובר בביצוע פעולות וסיום שלהן. הפעולות לצורך קידום חייבות להתבצע לאורך זמן, כל הזמן, על מנת שאתרים אחרים לא יקודמו ויעקפו את אותו האתר במנוע החיפוש.

 היתרון של חברת קידום מקצועי הוא שבעל העסק לא באמת יכול לפנות זמן רב כדי לטפל בקידום האתר של העסק שלו וברוב המקרים גם לא יהיה לו את הידע הדרוש לשם כך. בדרך זו יכול העסק להתנהל תוך כדי שהעובדים שלו עושים את מה שעליהם לעשות כדי להציע שירות לקהל הלקוחות. 

קישורים

אופטמיזציה

כתיבת תכנים

חווית משתמש

מחקר מילים

שירותי קידום אתרים

 

כדי לדעת איזה אסטרטגיה של קידום אתר אינטרנט אתם צריכים, אנו קודם נבחן את האתר מכל זווית, כדי לדעת באיזה דרך לקדם את האתר שלך. קידום אתר אינטרנט כולל המון פרמטרים. אחד הדברים שצריך לעשות כשניגשים לקדם אתר אינטרנט היא התבוננות בהררכיה של האתר, בעיצוב ובעמודים הקיימים. דבר שני לבדוק האם כל הכלים של מקדם אתרים קיים באתר כמו אנליטקס, קונסול, תאג מנגר וכו…

בנוסף לניתוח האתר, אנו כחברת קידום אתרים נבחן גם את שרותי העסק, התחום והתעשייה. מהן הקהל היעד שלך? מהם היעדים העסקיים הכוללים שלך לפני שהם יוצרים תוכנית קידום. על ידי היכרות עם העסק והקהל שלך, אנו כחברת קידום אתרים יכולה להחליט טוב יותר באילו טקטיקות להשתמש כדי לשפר את SEO של האתר שלך.

פיתוח אסטרטגיית קידום אתרים 

לאחר שחברת קידום אתרים השלימה ניתוח מעמיק של האתר הנוכחי שלך והערכת התעשייה ושוק היעד שלך, הם יכולים לפעול כדי לעזור לך להכין תוכנית SEO לעתיד. פיתוח אסטרטגיה ומטרות עבור קמפיין ה- SEO שלך יהיה תלוי באיזה סוג עסק יש לך ומה היעדים העסקיים הכוללים שלך.

חברת ה- SEO המנוסה ביותר תיקח את מה שלמדו מביקורת האתר שלך וניתוח הענף ואז תפעל לפיתוח תוכנית בהתאמה אישית לאתר שלך. חלק מאסטרטגיה זו יכלול זיהוי מילות המפתח והביטויים הנכונים שבהם קהל היעד שלכם משתמש ביותר. תוכנית זו תכלול גם אסטרטגיות וטקטיקות שונות שיכולות לעזור לך לדרג גבוה יותר מהתחרות שלך במנועי החיפוש.

דבר חשוב נוסף שיש לציין הוא שחברת קידום אתרים טובה צריכה להיות מסוגלת להסביר לכם את ביקורת SEO במונחים פשוטים. בהתחשב בכך שלא כל בעלי העסקים בקיאים במונחי שיווק דיגיטלי, יהיה זה מועיל באמת לחברת SEO שתוכל להבהיר עבורכם את התובנות. 

הגדרת כלי SEO

ישנם מספר כלים ומערכות שונות המעורבים ביישום אסטרטגיית קידום אתרים מותאמת אישית. לפני שתתחיל לבצע את מסעות הפרסום שלך, חברת ה- SEO שלך תקבע אילו כלים, לוחות מחוונים ומערכות אחרות כגון תוכנות אנליטיקה שתצטרך ליישם ולעקוב אחר מסעות הפרסום שלך ב- SEO בהצלחה.

שמירה על כלים אלה לפני שתתחיל לבצע שינויים באתר שלך תעזור להבטיח שהעסק שלך יוכל לדמיין כל שלב במסע הפרסום שלך. חברת SEO מנוסה תוכל להציע את הכלים המתאימים לאסטרטגיית ה- SEO שלך ולהשתמש בהם ביעילות כדי להבטיח שתפיק את המרב ממסעות הפרסום שלך ב- SEO.

ביצוע אופטימיזציה

ברגע שכלי ה- SEO והפלטפורמות יהיו במקום, חברת SEO יכולה להתחיל לבצע את אסטרטגיית האופטימיזציה המותאמת אישית שלך. שירות SEO זה מתחיל בדרך כלל עם אופטימיזציה של העמודים. זה יכול לכלול, אך לא רק, ניקוי של חלק מהקוד שבגב האתר שלך וודא שהאתר שלך ידידותי לנייד וקל לניווט.זה יכלול גם להרכיב רשימה של מילות מפתח יעד שתוכלו להשתמש בהן בעת יצירת תוכן לאתר.

שלב זה של אופטימיזציה למנועי חיפוש כולל גם אסטרטגיות SEO מחוץ לדף. יתכן שלא תהיה לך שליטה ישירה על גורמים מחוץ לדף כגון הגדלת הסמכות או בניית קישורים. עם זאת, חברת ה- SEO שלך תספק כמה הצעות לדרכים לשיפור טקטיקות מחוץ לדף ואף עשויה לספק תכנית מפורטות כיצד תוכל להתחיל לשפר את סמכות האתר שלך.

אופטימיזציה למנועי חיפוש מתמשכת

אופטימיזציה למנועי חיפוש היא תהליך מתמשך. גוגל תמיד מעריכה מחדש את האלגוריתם שלהם בכדי לגרום למנוע החיפוש להישאר שימושי עבור המשתמשים בו. עם כל עדכון של גוגל, עסקים צריכים להעריך מחדש את אסטרטגיית ה- SEO שלהם ולבצע שינויים קטנים וגדולים באתר שלהם כדי להישאר תואמים ולשמור על דירוג ה- SEO שלהם. חברת SEO יכולה לספק שירותי SEO רציפים כדי להבטיח שהאתר שלך יישאר גלוי במנועי החיפוש.

שירותי אופטימיזציה למנועי חיפוש מתמשכים יכולים לכלול מחקר נוסף בנושא מילות מפתח, שירותי בלוגים, קמפיינים לבניית קישורים וטקטיקות אופטימיזציה נוספות באתר. חברות ה- SEO המנוסות ביותר נשארות מעודכנות עם השינויים האחרונים באופטימיזציה למנועי חיפוש, מה שמאפשר להם לעדכן את האסטרטגיה שלך בכדי להבטיח הצלחה לטווח הארוך עבור אתר החברה שלך.

תהליך קידום אתרים בגוגל

סוכנות SEO מעסיקה מומחים בתחומים שונים של אופטימיזציה למנועי חיפוש. אנשי מקצוע אלו של SEO מספקים מגוון שירותים

הפרמטרים לקידום אתר

סוכנות SEO מעסיקה מומחים בתחומים שונים של אופטימיזציה למנועי חיפוש. אנשי מקצוע אלו של SEO מספקים מגוון שירותים, כולל ביקורת באתר שלך, פיתוח אסטרטגיית SEO מותאמת ויישום הטקטיקות שיעזרו לעסק שלך להשיג את יעדיו. מיטב חברות ה- SEO יתייחסו לאתר שלכם כאילו הוא שלהם. המשמעות היא שהם יקבלו החלטות לגבי SEO של האתר שלך במאמץ למקסם את ההחזר על ההשקעה ולעזור לעסק שלך לעמוד ביעדים הכוללים שלו. החברה תבחן את האתר שלך מכל זווית שתבטיח שתפיק את המרב משירותי ה- SEO שלך.

היתרונות של קידום אתרים

סוכנות SEO מעסיקה מומחים בתחומים שונים של אופטימיזציה למנועי חיפוש. אנשי מקצוע אלו של SEO מספקים מגוון שירותים, כולל ביקורת באתר שלך, פיתוח אסטרטגיית SEO מותאמת ויישום הטקטיקות שיעזרו לעסק שלך להשיג את יעדיו. מיטב חברות ה- SEO יתייחסו לאתר שלכם כאילו הוא שלהם. המשמעות היא שהם יקבלו החלטות לגבי SEO של האתר שלך במאמץ למקסם את ההחזר על ההשקעה ולעזור לעסק שלך לעמוד ביעדים הכוללים שלו. החברה תבחן את האתר שלך מכל זווית שתבטיח שתפיק את המרב משירותי ה- SEO שלך.

מחקר מילים + תוכן לאתר

חשוב לדעת לפני שאנו מחליטים לקדם אתר אינטרנט, אנו צריכים לדעת אילו מילים / ביטויים גולשים מחפשים במנוע החיפוש. ישנם כמה כלים לבדוק ביטויים אלו. החיפושים  נקראים "מילות מפתח". חשוב לדעת שכל מילת מפתח יכולה להיות בכמות חיפושים אחרת.


התוכן באתר הוא עדיין הדבר החשוב ביותר כיום באתר והוא זה שנשקיע בו הכי הרבה אנרגיה, בטח אם התחלנו לקדם אתר חדש שלא היה בו הרבה תוכן או שהתוכן שהיה בו היה ברמה נמוכה.

מלבד התוכן שנמצא בתוך העמוד (כולל הכותרות), גוגל שואב מידע גם מהכותרת החיצונית של העמוד והתיאור, ואלו בעצם מה שרואים בדרך כלל בתוצאות החיפוש (למרות שגוגל יכול לקחת גם קטעים אחרים מאלו שהמלצנו לו עליהם בהתאם למה שהגולש מחפש).

על הנ"ל אנו נשפיע בתהליך שנקרא אופטימיזציה או ON-SITE SEO.

כאשר כותבים את התוכן בהחלט חייבים להתייחס גם למילות המפתח, אך באופן לוגי בלי ליצור טקסט שנראה כמו רשימת מכולת.

בסופו של דבר, אנחנו רוצים שהגולש ירצה לקרוא את התוכן ולקחת את מה שאנחנו מציעים לו. במילים אחרות, הטקסט הוא קודם כל לגולש ורק לאחר מכן לגוגל.

 

אופטמיזציה לאתר במנוע החיפוש

אופטימיזציה למנועי חיפוש היא תהליך מתמשך. גוגל תמיד מעריכה מחדש את האלגוריתם שלהם בכדי לגרום למנוע החיפוש להישאר שימושי עבור המשתמשים בו. עם כל עדכון של גוגל, עסקים צריכים להעריך מחדש את אסטרטגיית ה- SEO שלהם ולבצע שינויים קטנים וגדולים באתר שלהם כדי להישאר תואמים ולשמור על דירוג ה- SEO שלהם. חברת SEO יכולה לספק שירותי SEO רציפים כדי להבטיח שהאתר שלך יישאר גלוי במנועי החיפוש.

שירותי אופטימיזציה למנועי חיפוש מתמשכים יכולים לכלול מחקר נוסף בנושא מילות מפתח, שירותי בלוגים, קמפיינים לבניית קישורים וטקטיקות אופטימיזציה נוספות באתר. חברות ה- SEO המנוסות ביותר נשארות מעודכנות עם השינויים האחרונים באופטימיזציה למנועי חיפוש, מה שמאפשר להם לעדכן את האסטרטגיה שלך בכדי להבטיח הצלחה לטווח הארוך עבור אתר החברה שלך.

המילה אופטמיזציה באה מהביטוי "SEO" שזה בעצם Search Engine Optimization -אופטימיזציה למנועי חיפוש , ופה אנו מבינים שצריך לעבוד על האתר ועל עמודים פנימיים ולבצע אופטמיזציה בכמה פרמטרים חשובים וידועים לנו כמו: כותרת עמוד , תיאור של עמוד, קישורים פנימיים וכו…

היררכיה של אתר

היררכיה נכונה לאתר היא מבנה אתר שלכל עמוד יש קישורים מעמודים אחרים שמקשרים אליו בצורה לוגית. בכל אתר אינטרנט קיים היררכיה (מבנה האתר), אם פעם גוגל היה מסתכל בעיקר בעמודים בודדים, היום הוא בודק כל עמוד באתר, לפי העמודים האחרים שמקשים אליו, אלו כמה פרמטרים חשובים:  כמות העמודים מקשרים לדף, איפה הדף נמצא בחלק של האתר ולאילו עמודים אחרים הוא מקשר. 

קישורים לאתר אינטרנט

כחלק מקידום אתרים אורגני כולל גם עבודה של בניית  קישורים מאתרים אחרים (קישורים חיצוניים), וברור לנו ולכל חברת קידום  שזה הדבר החשובים כשמקדמים אתר אינטרנט. כל תקופה של זמן צריכים להשיג קישורים לאתר האינטרנט שלך. צריך להבין שלא הכמות היא החשובה אלה איכות הקישורים, וגוגל יכולה למדוד את איכות הקישורים ע"י כמה פרמטרים שאנו מכירים ויודעים, כמו: דירוג האתר שמקשר אלינו, האם נכנסים לאתר שמקשר אלינו (לבדוק שהוא לא ספאם), וכמובן איזה ביטוי מקשר לאתר שלנו. 

BLOB SEO & DIGITAL

כתיבת תוכן לאתר
מאמרים ומידע מקצועי על קידום ושיווק דיגיטלי

כתיבת תוכן לאתר

שאומרים בעולם הדיגיטל שהתוכן הוא המלך כבר לא מדובר בקלישאה או במשפט שאין לו תוכן משל עצמו. בעולם קידום האתרים והשמירה על עקרונות קידום נכונים

קרא עוד »
מה עושים כדי לקדם אתר
מאמרים ומידע מקצועי על קידום ושיווק דיגיטלי

מה עושים כדי לקדם אתר לעסקים?

הנוכחות האינטרנטית של כל עסק ועסק היא עניין ידוע ובעלי עסקים עושים כל שביכולתם על מנת לקדם את העסקים שלהם במדיה הזאת. כיום כבר התבסס

קרא עוד »
קידום אתרים
מאמרים ומידע מקצועי על קידום ושיווק דיגיטלי

מה היתרונות של חברת קידום אתרים?

עולם השיווק הדיגיטלי מעניין ומגוון ויש הרבה מה לדעת על מנת לבצע קידום אתרים לעסקים בגוגל בצורה נכונה ויעילה שגם מותאמת לכל עסק ומגיעה עד

קרא עוד »
שיווק דיגיטלי
מאמרים ומידע מקצועי על קידום ושיווק דיגיטלי

למה עסק חייב שיווק דיגיטלי?

רשת האינטרנט הפכה למרחב וירטואלי ענק שבו כולנו מתנהלים ומבצעים פעולות שונות. מכיוון שאינספור אנשים גולשים ברשת כל הזמן – גם הנושא של שיווק ופרסום

קרא עוד »

לכל שאלה אנו זמינים

רוצה לשפר את המיקומים לאתר?

תן למומחים להביא אותך לראש תוצאות החיפוש...

מומחה קידום אתרים