קידום אתרים

קידום אתרים אורגני לעסקים וחברות בגוגל

קידום אורגני לעסקים בגוגל

חברת ניו יורק מדיה הינה חברה לקידום אתרים המציעה שירותי קידום לעסקים במנועי חיפוש גוגל (google) כדי לעזור להם לשפר את הנראות שלהם באופן מקוון באינטרנט. אופטימיזציה לאתרים במנועי חיפוש היא תהליך של ביצוע שינויים בעיצוב האתר שלך ובתוכן כדי להפוך את האתר שלך לאטרקטיבי יותר עבור מנועי החיפוש. ככל שהאתר שלך מותאם טוב יותר למנועי חיפוש כמו גוגל, כך סביר יותר שהאתר שלך יופיע בדף הראשון של תוצאות מנוע החיפוש עבור מילות מפתח וביטויים הרלוונטיים לעסק שלך או להציע מוצר / שירות.  היתרון העיקרי בשימוש בחברת SEO הוא שהם ככל הנראה התמחו בניסיון לעזור לעסקים לדרג במנועי חיפוש. 

מומחי קידום אתרים בחברתנו יודעים מה צריך בדיוק כדי לעזור לך להביא תנועה אורגנית יותר לאתר שלך באמצעות מנועי חיפוש כמו גוגל, בינג ויאהו. לייעוץ מקצועי אתם מוזמנים לצור איתנו קשר :)

קידום אתרים אורגני

שירותי קידום אתרים בגוגל

כדי לדעת איזה אסטרטגית קידום אתר אינטרנט אתם צריכים, אנו קודם נבחן את האתר מכל זווית, כדי לדעת באיזה דרך לקדם את האתר שלך. קידום אתר אינטרנט כולל המון פרמטרים. אחד הדברים שצריך לעשות כשניגשים לקדם אתר אינטרנט היא התבוננות בהררכיה של האתר, בעיצוב ובעמודים הקיימים. דבר שני לבדוק האם כל הכלים של מקדם אתרים קיים באתר כמו אנליטקס, קונסול, תג מנג'ר וכו…

בנוסף לניתוח האתר, אנו כחברת קידום אתרים נבחן גם את שרותי העסק, התחום והתעשייה. מהן הקהל היעד שלך? מהם היעדים העסקיים הכוללים שלך לפני שהם יוצרים תוכנית קידום. על ידי היכרות עם העסק והקהל שלך. 

אנו כחברת קידום אתרים יכולה להחליט טוב יותר באילו טקטיקות להשתמש כדי לשפר את SEO של האתר שלך.

בין החברות שקידמנו

ברק ביטון
קידום אתר לופט
קידום אתרים - אריזון
קידום אתר - מצברים
קידום בארצות הברית

רוצים להגיע לראש תוצאות החיפוש בגוגל? השאירו פרטים...

פיתוח אסטרטגיית קידום אתרים

לאחר שחברת קידום אתרים השלימה ניתוח מעמיק של האתר הנוכחי שלך והערכת התעשייה ושוק היעד שלך, הם יכולים לפעול כדי לעזור לך להכין תוכנית SEO לעתיד. פיתוח אסטרטגיה ומטרות עבור קמפיין ה- SEO שלך יהיה תלוי באיזה סוג עסק יש לך ומה היעדים העסקיים הכוללים שלך.

חברת ה- SEO המנוסה ביותר תיקח את מה שלמדו מביקורת האתר שלך וניתוח הענף ואז תפעל לפיתוח תוכנית בהתאמה אישית לאתר שלך. חלק מאסטרטגיה זו יכלול זיהוי מילות המפתח והביטויים הנכונים שבהם קהל היעד שלכם משתמש ביותר. תוכנית זו תכלול גם אסטרטגיות וטקטיקות שונות שיכולות לעזור לך לדרג גבוה יותר מהתחרות שלך במנועי החיפוש.

דבר חשוב נוסף שיש לציין הוא שחברת קידום אתרים טובה צריכה להיות מסוגלת להסביר לכם את ביקורת SEO במונחים פשוטים. בהתחשב בכך שלא כל בעלי העסקים בקיאים במונחי שיווק דיגיטלי, יהיה זה מועיל באמת לחברת SEO שתוכל להבהיר עבורכם את התובנות. 

הגדרת כלי SEO

ישנם מספר כלים ומערכות שונות המעורבים ביישום אסטרטגיית קידום אתרים מותאמת אישית. לפני שתתחיל לבצע את מסעות הפרסום שלך, חברת ה- SEO שלך תקבע אילו כלים, לוחות מחוונים ומערכות אחרות כגון תוכנות אנליטיקה שתצטרך ליישם ולעקוב אחר מסעות הפרסום שלך ב- SEO בהצלחה.

שמירה על כלים אלה לפני שתתחיל לבצע שינויים באתר שלך תעזור להבטיח שהעסק שלך יוכל לדמיין כל שלב במסע הפרסום שלך. חברת SEO מנוסה תוכל להציע את הכלים המתאימים לאסטרטגיית ה- SEO שלך ולהשתמש בהם ביעילות כדי להבטיח שתפיק את המרב ממסעות הפרסום שלך ב- SEO.

ביצוע אופטימיזציה

ברגע שכלי ה- SEO והפלטפורמות יהיו במקום, חברת SEO יכולה להתחיל לבצע את אסטרטגיית האופטימיזציה המותאמת אישית שלך. שירות SEO זה מתחיל בדרך כלל עם אופטימיזציה של העמודים. זה יכול לכלול, אך לא רק, ניקוי של חלק מהקוד שבגב האתר שלך וודא שהאתר שלך ידידותי לנייד וקל לניווט. זה יכלול גם להרכיב רשימה של מילות מפתח יעד שתוכלו להשתמש בהן בעת יצירת תוכן לאתר.

שלב זה של אופטימיזציה למנועי חיפוש כולל גם אסטרטגיות SEO מחוץ לדף. יתכן שלא תהיה לך שליטה ישירה על גורמים מחוץ לדף כגון הגדלת הסמכות או בניית קישורים. עם זאת, חברת ה- SEO שלך תספק כמה הצעות לדרכים לשיפור טקטיקות מחוץ לדף ואף עשויה לספק תכנית מפורטות כיצד תוכל להתחיל לשפר את סמכות האתר שלך.

אופטימיזציה למנועי חיפוש מתמשכת

אופטימיזציה למנועי חיפוש היא תהליך מתמשך. גוגל תמיד מעריכה מחדש את האלגוריתם שלהם בכדי לגרום למנוע החיפוש להישאר שימושי עבור המשתמשים בו. עם כל עדכון של גוגל, עסקים צריכים להעריך מחדש את אסטרטגיית ה- SEO שלהם ולבצע שינויים קטנים וגדולים באתר שלהם כדי להישאר תואמים ולשמור על דירוג ה- SEO שלהם. חברת SEO יכולה לספק שירותי SEO רציפים כדי להבטיח שהאתר שלך יישאר גלוי במנועי החיפוש.

שירותי קידום אתרים ואופטימיזציה למנועי חיפוש מתמשכים יכולים לכלול מחקר נוסף בנושא מילות מפתח, שירותי בלוגים, קמפיינים לבניית קישורים וטקטיקות אופטימיזציה נוספות באתר. חברות ה- SEO המנוסות ביותר נשארות מעודכנות עם השינויים האחרונים באופטימיזציה למנועי חיפוש, מה שמאפשר להם לעדכן את האסטרטגיה שלך בכדי להבטיח הצלחה לטווח הארוך עבור אתר החברה שלך.

קידום אתרים אורגני לעסקים

היום זה לא מספיק לתחזק אתר אינטרנט של העסק. דווקא בנייה של אתר ועיצוב שלו נחשבים לעבודה הקלה והקצרה יותר, שכן העבודה האמיתית והקשה יותר מגיע לאחר מכן – כשיש צורך לקדם את האתר ולדאוג שהוא נראה, שהוא בנוי נכון מבחינת התוכן והתצורה שלו והחשוב מכל שהוא תוצאה ישירה של כל אלה – הופעת האתר בין התוצאות הראשונות ברשימת התוצאות של מנועי החיפוש, בעיקר של המנוע הפופולרי ביותר – גוגל. 

מדובר בפעולות רבות שצריך לבצע, והכי כדאי ונכון שהן יבוצעו על ידי חברת קידום אתרים מקצועית שהעובדים שבה מכירים את תחום, בקיאים בו, מבינים את ההשלכות של פעולות כאלה ואחרות וחשוב לא פחות – יידעו להתאים לכל עסק את אסטרטגית הקידום שתהיה הכי מתאימה לו.

קידום אתרים אורגני – לא כל אחד יודע לעשות!

כיום מדובר בתחום מקצועי לכל דבר ועניין. מכיוון שכל בעל עסק יפנה לאיש מקצוע כאשר יצטרך לבצע פעולות שהוא עצמו לא יכול לבצע – כך גם בתחום הזה. אין טעם בכלל לנסות לעשות את זה לבד מהסיבה הפשוטה שיכולים לקרות כאן גם נזקים. לא רק שהאתר והעסק לא יקודמו, אלא כסף ישולם לחינם ללא קבלת תוצאות טובות ומשביעות רצון. 

הפתרון – פנייה אל איש מקצוע שמבין את התחום של קידום אתרים אורגני בגוגל לעסקים, יידע איזה אפשרויות עומדות בפני כל עסק ועסק ויוכל להתאים לכל בעל עסק את מה שהכי יתאים לעסק שלו. אין טעם להתחקות אחרי פעולות קידום שביצע קולגה בתחום, שכן לכל אחד תתאים תכנית קידום אישית וכאן טמונה גדולתו של איש המקצוע ומקדם אתרים מקצועי!

למה קידום אתרים אורגני נחשב למקצוע?

קידום אתרים אורגני אינו פעולה אחת שמבצעת ומסיימים. מדובר במכלול מגוון של פעולות ומעשים יזומים הקשורים לאתר האינטרנט. לכל בעל עסק תהיה הנישה שלו או תחום ההתמחות שבו הוא עוסק ומציע שירותים ולכן חלק בלתי נפרד מעצם הקידום עצמו הוא אפיון קהל היעד וניתוח מעמיק ומדויק היכן נמצא אותו קהל יעד. 

החוכמה האמיתית היא להבין את קהל היעד, להבין מה הוא צריך ואיזה מענה הוא מחפש ובאיזו דרך לפנות אליו על מנת להציע את השירותים או המוצרים. מדובר במכלול של פעולות שכל אחת נשענת על תחום אחר – פילוח קהלים, כתיבה שיווקית,קישורים פנימיים וחיצוניים, יצירת מעורבות והבנה טכנית מעמיקה בקידום במנועי החיפוש.

רוצים להגיע לראש תוצאות החיפוש בגוגל? השאירו פרטים...

מה עושים כדי לקידום אתר באופן אורגני?

קידום אתרים הוא שם כולל להרבה מאד מעשים ופעולות שצריכים להתבצע על ידי אנשי מקצוע שמבינים את התחום ובקיאים בו.

להלן דוגמאות לחלק מפעולות בשביל לקדם אתר אינטרנט:

כתיבת תוכן – הנכסים הדיגיטליים של העסק צריכים להיות כתובים בשפה ברורה, מקצועית תוך שימוש במילות המפתח וביטויים שנחשבים לשגורים וידועים למי שמתמצא בתחום.

עיצוב – האתר צריך להיות נעים ומזמין, ידידותי למשתמש וכזה שבו הגולש יוכל לקבל את המענה או את המידע שהוא מחפש.

נגישות – חלק מתפיסת העולם כיום היא נגישות עבור כל אדם, גם בעלי מוגבלויות פיזיות שונות ולכן אתר שמציע גם אפשרויות נגישות יהיה מקודם ובנוי בצורה נכונה.

קישורים חיצוניים ופנימיים – חשוב מאד שכאשר אין את המידע המדויק שהגולש מחפש – תהיה לו אפשרות לדעת או להגיע ישירות למקור מידע אחר. כך הוא יוכל להתרשם ממקצועיותו של בעל העסק ולדעת שיש מי שדואג לו ולרווחתו.

שימוש בסוגים שונים של תוכן – מידע חשוב אפשר להעביר בשלל תצורות ולא רק במלל כתוב – סרטונים או תמונות יכולים להוות חלק בלתי נפרד מהתוכן באתר ויסייעו רבות הן בקידום שלו והן בהבנת המידע שיש באתר.


קידום אתרים אורגני מקצועי – עבודה שלא מסתיימת אף פעם!

גם כשהמשימה של קידום אתר אורגני עוברת לידיים המקצועיות של מי שיודע לעשות אותה אין מדובר בביצוע פעולות וסיום שלהן. הפעולות לצורך קידום חייבות להתבצע לאורך זמן, כל הזמן, על מנת שאתרים אחרים לא יקודמו ויעקפו את אותו האתר במנוע החיפוש.
היתרון של חברת קידום מקצועי הוא שבעל העסק לא באמת יכול לפנות זמן רב כדי לטפל בקידום האתר של העסק שלו וברוב המקרים גם לא יהיה לו את הידע הדרוש לשם כך. בדרך זו יכול העסק להתנהל תוך כדי שהעובדים שלו עושים את מה שעליהם לעשות כדי להציע שירות לקהל הלקוחות.

הפרמטרים החשובים לקידום אורגני

כחלק מקידום אתרים אורגני כולל גם עבודה של מספר פרמטרים חשובים, להלן 4 פרמטרים הכי חשובים לקידום:

חשוב להדגיש שיש עוד המון פרמטרים לקידום האתר אינטרנט בגוגל…

בניית קישורים הם חלק מאוד חשוב בקידום האורגני של אתר אינטרנט. חשוב מאוד לזכור קישור איכותיים יעלו את האתר בתוצאות החיפוש, אז בואו נבין איך זה עובד? כמו בחיים האמיתים כשממליצים על עסק כזה או אחר אתם בטח אומרים "אם המליצו עליו בטוח יש לו שירות/מוצר מצוין" על אחת כמה וכמה אם המון אנשים ממליצים על העסק, אותו דבר גם בקישורים גוגל אומר אם המון אתרים ממליצים על האתר הזה בטוח הוא "אתר איכותי".

כחלק מקידום אתרים אורגני כולל גם עבודה של בניית  קישורים מאתרים אחרים (קישורים חיצוניים), וברור לנו ולכל חברת קידום  שזה הדבר החשובים כשמקדמים אתר אינטרנט. כל תקופה של זמן צריכים להשיג קישורים לאתר האינטרנט שלך. צריך להבין שלא הכמות היא החשובה אלה איכות הקישורים, וגוגל יכולה למדוד את איכות הקישורים ע"י כמה פרמטרים שאנו מכירים ויודעים, כמו: דירוג האתר שמקשר אלינו, האם נכנסים לאתר שמקשר אלינו (לבדוק שהוא לא ספאם), וכמובן איזה ביטוי מקשר לאתר שלנו. 

כמו שאנחנו מבינים מהעדכונים של גוגל בתקופה האחרונה, שם דגש מאוד חזק על "תוכן איכותי".  חשוב מאוש שכל תוכן שאנו מכניסים לאתר האינטרנט שלנו עובר בדיקה של היגיון לוגי, תוכן ללא שגיאות, תוכן שנותן משמעות לגולש עם הסברים על מה שהוא חיפש על פי הביטויים שאנו רוצים לקדם בגוגל.

כמו שאנחנו מבינים מהעדכונים של גוגל בתקופה האחרונה, שם דגש מאוד חזק על "תוכן איכותי".  חשוב מאוש שכל תוכן שאנו מכניסים לאתר האינטרנט שלנו עובר בדיקה של היגיון לוגי, תוכן ללא שגיאות, תוכן שנותן משמעות לגולש עם הסברים על מה שהוא חיפש על פי הביטויים שאנו רוצים לקדם בגוגל.

אופטימיזציה למנועי חיפוש היא תהליך מתמשך. גוגל תמיד מעריכה מחדש את האלגוריתם שלהם בכדי לגרום למנוע החיפוש להישאר שימושי עבור המשתמשים בו. עם כל עדכון של גוגל, עסקים צריכים להעריך מחדש את אסטרטגיית ה- SEO שלהם ולבצע שינויים קטנים וגדולים באתר שלהם כדי להישאר תואמים ולשמור על דירוג ה- SEO שלהם. חברת קידום SEO יכולה לספק שירותי SEO רציפים כדי להבטיח שהאתר שלך יישאר גלוי במנועי החיפוש.

שירותי אופטימיזציה למנועי חיפוש מתמשכים יכולים לכלול מחקר נוסף בנושא מילות מפתח, שירותי בלוגים, קמפיינים לבניית קישורים וטקטיקות אופטימיזציה נוספות באתר. חברות ה- SEO המנוסות ביותר נשארות מעודכנות עם השינויים האחרונים באופטימיזציה למנועי חיפוש, מה שמאפשר להם לעדכן את האסטרטגיה שלך בכדי להבטיח הצלחה לטווח הארוך עבור אתר החברה שלך.

המילה אופטמיזציה באה מהביטוי "SEO" שזה בעצם Search Engine Optimization -אופטימיזציה למנועי חיפוש , ופה אנו מבינים שצריך לעבוד על האתר ועל עמודים פנימיים ולבצע אופטמיזציה בכמה פרמטרים חשובים וידועים לנו כמו: כותרת עמוד , תיאור של עמוד, קישורים פנימיים וכו…

שאלות בנושא קידום אתרים

קידום אתרים אורגני היא התקדמות של אתר בתוצאות החיפוש בביטויים הרלוונטיים, שנקרא גם SEO, רוצים להתקדם בתוצאות החיפוש? פנו אלינו.

עלות של שירות קידום אתר בגוגל תלוי בכמה פרמטרים חשובים כמו: כמה ביטויים אנו מקדמים, מה רמת הקושי והתחרות, כמות של לינקים ומאמרים באתר ועוד. לקבלת הצעת מחיר פנו אלינו

הזמן שלוקח לקדם אתר אינטרנט תלוי בכמות הביטויים ורמת הקושי. בדרך כלל בין 3-6 חודשים ומתחילים לראות תוצאות וכניסות אורגניות לאתר.

המון לקוחות שואלים מה יותר טוב קידום אורגני או ממומן? ואין תשובה חד משמעית מאחר וזה תלוי בסוג עסק ומטרתו. לייעוץ פנו אלינו ונעזור לכם לבחור…
תוכן עניינים

אנו סוכנות דיגיטל המתעסקת בעיקר בקידום אורגני לעסקים, הקמה וניהול ממומן בגוגל, עיצוב ובניית בניית אתרי וורדפרס ובכללי כל מה שקשור לעולם האינטרנט בתחל'ס בזה אנחנו טובים. חשוב להדגיש שאנו מתייחסים לכל אתר כאילו הוא שלנו. המשמעות הדבר היא שאנשי הSEO שלנו יעשו ויקבלו החלטות לגבי קידום האתר במאמץ, כדי למקסם את ההחזר על ההשקעה ולעזור לעסק שלך לעמוד ביעדים הכוללים שלו. החברה תבחן את האתר שלך מכל זווית שתבטיח שתפיק את המרב…

לכל שאלה אנו זמינים

רוצה לשפר את המיקומים לאתר?

תן למומחים להביא אותך לראש תוצאות החיפוש...

מומחה קידום אתרים

רוצים לקדם את האתר שלכם? ולקבל לידים אורגניים איכותיים? השאירו פרטים:

דילוג לתוכן