קמפיין ממומן בגוגל שופינג Google Shopping דרך Merchant Center

קידום גוגל שופינג: מה זה וכיצד יכול לשפר את קידום החנות שלך?

כאשר אנו מתכננים לקדם את העסק שלנו במרחב הדיגיטלי, אחת מהאפשרויות המשתלמות ביותר היא קמפיין גוגל שופינג. אבל מה בעצם הוא, וכיצד אנו יכולים לשפר את קמפיין שלנו? במאמר זה נחקור מהו גוגל שופינג? איך הוא יכול להקנות לנו יתרונות ייחודיים ואיפה הלקוחות רואים את המודעות המגניבות שלנו?

מה זה גוגל שופינג?

גוגל שופינג הוא מרכז השיווק הדיגיטלי של גוגל, אשר מאפשר לקמעונאיים ועסקים לפרסם את מוצריהם בפלטפורמה מרהיבה ופופולרית. זו פלטפורמה בה תמצאו מודעות שמרכזות את המוצרים שלכם, ולמשתמשים יש את היכולת לבצע השוואות מהירות בין מחירים, לצפות בתמונות ולקרוא מידע נוסף. הפלטפורמה הזו מאפשרת לקונים לגלות את המוצרים הטובים ביותר עבורם בלחיצת כפתור, ולקמעונאיים – להציג את המוצרים שלהם בפני קהל היעד המדויק.

איך הוא יכול לעזור לקדם חנות שלכם?

גוגל שופינג הוא כלי עוצמתי לקידום עסק וחנות באינטרנט. כאשר אנו פורסים את מוצרינו בגוגל שופינג, הם מתווספים לאוסף המוצרים הגדול של הפלטפורמה והופכים לחלק מהתצוגה המרשימה שנראית למשתמשים. הלקוחות יכולים למצוא את מוצרינו בקלות, להשוות מחירים ותכונות, ואז להחליט אם ללחוץ ולבצע רכישה.

מה הלקוח רואה בתוצאות החיפוש?

כשמשתמשים מחפשים מוצר בגוגל, תוצאות החיפוש יכולות להכיל את המודעות המודגשות של גוגל שופינג. אלו הם הקופסאות שמציגות את המוצרים הנמכרים, המחירים, ומידע נוסף כמו תמונות וכותרות. הלקוח רואה את המודעות בחלק העליון של תוצאות החיפוש.

כיצד לפרסם מוצרים בקמפיין גוגל שופינג עם Merchant Center?

מסעות פרסום יכולים לעזור לך להאיץ את המכירות ולהגדיל את החשיפה שלך בפלטפורמות Google. כאשר אנו מקימים קמפיין שופינג ב-Google Merchant Center, אתה יכול לפרסם את המוצרים שלך בכל ערוצי Google Ads כגון YouTube, רשת החיפוש ו-Discover. המודעה שלך יכולה להציג מידע מפורט על המוצר שלך, כגון תמונה, מחיר ושם החנות שבה הוא נמכר. מודעות אלו נוצרות באמצעות מאפייני נתונים מפרטי המוצר שאתה שולח בפיד שלך ב-Merchant Center ומוצגות למשתמשים שכבר מחפשים את סוג המוצר שאתה מקדם.

איך עובד קמפיין שופינג של Google Merchant Center ?

  • אנו משתמשים בנתוני המוצרים הקיימים שלך ב-Merchant Center כדי להחליט כיצד והיכן להציג את המודעות שלך. נתוני המוצרים שאתה שולח ב-Merchant Center כוללים פרטים על המוצרים שאתה מוכר.
  • אנו משתמשים בפרטים אלה כדי להתאים את החיפוש של משתמש למודעה שלך, כדי להבטיח שהמוצרים הרלוונטיים ביותר מוצגים. כברירת מחדל, כל המוצרים הזמינים ב-Merchant Center יפורסמו במסע הפרסום שלך.
  • לקוחות פוטנציאליים יכולים למצוא מודעות עבור המוצרים שלך ב-Google (לדוגמה, כשהם מחפשים סרטונים ב-YouTube). בהתבסס על המידע בפיד שלך, הלקוחות יוצגו בנתוני המודעה, כגון תמונות מוצרים, כותרות, מחירים, שמות חנויות ופרטים חשובים אחרים.
  • לקוחות יכולים ללחוץ על המודעה כדי לקרוא עוד על המוצר לפני הרכישה. אתה משלם על כל קליק.

מידע על פעילויות כדי למקסם את הביצועים ב Google Shopping

כל מסע פרסום שאתה יוצר ב-Merchant Center נועד למקסם את הביצועים. קמפיין ממומן בגוגל למקסום ביצועים הוא קמפיין מבוסס ביצועים שעוזר לך למצוא יותר לקוחות ולהשיג את היעדים שלך. לשם כך, הקמפיין מבוסס על הנתונים שאתה מזין, כגון התקציב ועדכון המוצרים שלך, ולאחר מכן מבצע אופטימיזציה של הביצועים על סמך הנתונים הללו.

כאשר אתם מקימים קמפיין למיקסום ביצועים של החנות שלכם במערכת Merchant Center את צריכים להגדיר:

  • תקציב לקמפיין
  • שם הקמפיין
  • מדינה שאתם רוצים לפרסם
  • עלויות משלוח
  • אימות אתר אינטרנט

אם אתם רוצים לשלוט יותר על הקמפיינים כמו מחיר קליק (בידינג) אתם צריכים להשתמש במערכת Google Ads

 מידע נוסף על התכונות הזמינות בקמפיין למיקסום ביצועים ב-Google Ads

הקמת קמפיין גוגל שופינג – איך מתחילים לצור קמפיין בגוגל שופינג – Google Shopping?

  • נרשמים למערכת ואז אתם יכולים לציין שאתם רוצים להפעיל מודעות בתשלום לפרסום המוצרים שלכם. אתם יכולים להגדיר את המודעות גם אחרי ההרשמה על ידי בחירה באפשרות 'צמיחה' בתפריט הניווט הימני, ואז 'ניהול תוכניות' > 'מודעות שופינג'.
  • אפשר להפסיק ולהמשיך את ההגדרה בכל שלב. אחרי שתתחילו את תהליך ההגדרה, קמפיין הפרסום יתווסף אוטומטית לרשימת המשימות הממתינות בדף 'סקירה כללית'.
  1.  מגדירים את הפרטים הנדרשים ב-Merchant Center
  2.  מקשרים חשבון Google Ads לחשבון שלכם ב-Merchant Center.
  3.  מגדירים אמצעי תשלום בחשבון Google Ads כדי לשלם על המודעות כשהקמפיינים יתחילו לפעול.
  4.  מעיינים בכללי המדיניות בנושא מודעות כדי לוודא שהעסק מתאים לתוכנית.
  5.  כשהכול מוכן, מתחילים ליצור קמפיינים ב-Merchant Center.

אחרי שסיימתם ליצור קמפיין, אתם יכולים לראות את נתוני הביצועים שלו או לערוך אותו בקטע 'שיווק' > 'קמפיינים של פרסום'.

רוצים לדעת איך להפיק את המרב מהמוצרים של Google ? כנסו לקישור גוגל לקמעונאיתם-  מקסימום תועלת ממוצרי Google

קמפיין ממומן בגוגל Google Shopping
קמפיין ממומן בגוגל Google Shopping
צריכים עזרה אנחנו פה בשמחה, השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:
אבי נומה יועץ לקידום אתרים ושיווק דיגיטלי
אבי נומה יועץ לקידום אתרים ושיווק דיגיטלי

אבי נומה - מומחה לקידום אתרים אורגני ובניית אסטרטגיה לשיווק דיגיטלי. מעל 9 שנות ניסיון. מנכ"ל ובעלים לחברת ניו יורק מדיה המתעסקת בעיקר בקידום אורגני בגוגל, הקמה וניהול קמפיינים ממומנים בגוגל, עיצוב ובניית בניית אתרי וורדפרס ובכללי כל מה שקשור לעולם הדיגיטל.
כתובת: בן גוריון 4, נס ציונה | טלפון: 072-334-1520

אבי נומה יועץ לקידום אתרים ושיווק דיגיטלי
אבי נומה יועץ לקידום אתרים ושיווק דיגיטלי

מומחה לקידום אתרים אורגני ובניית אסטרטגיה לשיווק דיגיטלי. מעל 9 שנות ניסיון. מנכ"ל ובעלים לחברת ניו יורק מדיה המתעסקת בעיקר בקידום אורגני בגוגל, הקמה וניהול קמפיינים ממומנים בגוגל, עיצוב ובניית בניית אתרי וורדפרס ובכללי כל מה שקשור לעולם הדיגיטל.
כתובת: בן גוריון 4, נס ציונה
טלפון: 072-334-1520

תוכן עניינים

מאמרים ומידע נוסף

השאירו פרטים וקבלו הצעת מחיר לקידום האתר...

חברה לקידום אתרים

מה ברצונך לשאול אותנו?

קידום אורגני, ממומן, בניית אתר, ניהול מוניטין, שיפור מכירות

אנחנו כאן בשבילך.

רוצים לקדם את האתר שלכם? ולקבל לידים אורגניים איכותיים? השאירו פרטים:

דילוג לתוכן