ניהול והקמת קמפיינים בגוגל

קמפיינים ממומנים בגוגל​

עסקים רבים רוצים שהעסק שלהם יופיע בין התוצאות הראשונות בגוגל ואם אפשר גם בתוצאה הראשונה. כאשר האתר אינטרנט שלנו נמצא בתוצאה ראשונה הסיכוי שגולשים היכנסו אלינו הרבה יותר גבוהה. וכך תנועת גולשים ולקוחות פוטנציאליים שיסייעו מאד להגדלת החשיפה ומכאן להגדלת ההכנסות של העסק וכך אנו יכולים לייצר לידים מהתנועה של גוגל. 

השאלה איך עושים את זה ואיך מוודאים שהאתר יהיה בין תוצאות החיפוש לאורך זמן?

בזכות הקמה וניהול קמפיינים ממומנים בגוגל  – אפשר בהחלט להגיע ולהיות בין התוצאות הראשונות בגוגל, אך חשוב מאד שהקמפיין לבצע זאת על ידי איש מקצוע מהתחום ולא על ידי בעל העסק עצמו אשר (בדרך כלל) לא לגמרי בקיא בנושאים הטכניים של תפעול ניהול והקמת קמפיינים ממומנים בגוגל. 

הדבר הנכון לעשות הוא לפנות אל איש מקצוע מהתחום. וכאן אנו נכנסים לתמונה 🙂

נעים מאוד, אנחנו ניו יורק מדיה חברה לקידום עסקים באינטרנט באמצעות קידום ממומן אורגני וניהול רשתות חברתיות. אנו עוזרים ללקוחותינו להגיע לעוד גולשים וקהלי יעד אשר הופכים ללקוחות פוטנציאליים המשלמים להם על שירות או מוצר שהם מוכרים ברשת.

גוגל אנליטקס
גוגל פרטנר

רוצים להגיע לעוד גולשים ולייצר עוד לידים איכותיים באמצעות גוגל?
השאירו לנו פרטים או צרו איתנו קשר...

ניהול קמפיינים ממומנים בגוגל

קידום ממומן בגוגל

מכיוון שגוגל הוא מנוע החיפוש המבוקש ביותר וזה שנמצא בשימוש באופן אוטומטי ואינטואיטיבי על ידי משתמשים בכל רחבי העולם – יש בו אפשרות גם לשכור שטחי פרסום תמורת תשלום. המשמעות – כתובת האתר של בית העסק המקודם תופיע בראש רשימת התוצאות בתמורה לתשלום עבור הפרסום. 

ניהול קמפיינים בגוגל

על מנת לעשות זאת – חשוב מאד לדעת איך פועל מנוע החיפוש ולכן נדרשת כאן עזרה של איש מקצוע שמכיר את העולם של ניהול קמפיינים בגוגל, שכן הוא זה שיידע הכי טוב איך יהיה הכי נכון לפרסם כל עסק ועסק. מכיוון שמנוע החיפוש מבוסס על הקלדת מילים או ביטויים שונים מצד הגולשים, הרי שגם קידום ממומן יהיה קשור באותם מילים או ביטויים שנחשבים לשגורים בשפה וכך המודעה של בית העסק תופיע בעיני מי שביצע חיפוש מאד ממוקד ומסוים. 

איך מקימים קמפיין ממומן במנוע החיפוש גוגל?

מי שלא מכיר את גוגל ואת הצד הטכני שלו – לא מומלץ כלל שינסה לבצע פעולות של קידום ממומן בעצמו. התוצאה יכולה להיות של כסף שישולם ולא תתקבל תמורה עבורו. במשימה זו חייב להיות מיקוד רב, ריכוז ודיוק, זאת על מנת לחזות בסבירות גבוהה ככל האפשר אילו מילים או ביטויים יהיו אלה שהגולשים יקלידו ובזכותם אפשר יהיה לחשוף את הגולשים למודעה הממומנת. 

*מכאן שלפני הקמת המודעה עצמה יש שלב מהותי ביותר והוא מחקר מילים או ביטויי מפתח. 

גוגל מציעה שלל כלים טכניים לשירותו של מקדם האתרים ומקים הקמפיינים המנוסה והמקצועי, כלים שבאמצעותם הוא יכול לבצע מחקר מילות מפתח כדי לדעת אילו מילים משמשות לחיפוש שיסייע לכל עסק שעבורו הוא מקים קמפיין. בניתוח הטכני עשוי להפתיע את בעל העסק, שכן במקרים רבים מתגלים ביטויים שלא נחשבו לאינטואיטיביים ודווקא הם אלה שמתגלים כנכונים וככאלה המסייעים לקידום נכון של האתר.

דוגמאות לקמפיינים שניהלנו והצליחו להביא לידים איכותיים

קמפיין שופינג לאתר משחקים

נתוני קמפיין גוגל - צעצועים

קמפיין לרשת החיפוש - עולם הרכב

קמפיין לרשת החיפוש ורשת המדיה - בית דפוס

נתוני קמפיין גוגל - בית דפוס

קמפיין לרשת החיפוש - ארונות ומידוף

נתוני קמפיין גוגל - ארונות ומידוף

קמפיין לרשת החיפוש ורשת המדיה - ריהוט יוקרתי

נתוני קמפיין גוגל - ריהוט יוקרתי

קמפיין לרשת החיפוש - אלומיניום

נתוני קמפיין גוגל - אלומיניום

פתרונות 360 לניהול קמפיינים ממומנים

שיפור החזר השקעה

ניהול ואופטמיזציה

חיבור למערכות לידים

לכל שאלה אנו זמינים

קידום ממומן בגוגל לעסקים?

השאירו פרטים ונחזור אלייך בהקדם...

מומחה קידום אתרים