מחקר מילים

מהו מחקר מילים?

מחקר מילים הוא דרך המשמש אותנו לבדוק איזה מילות מפתח מחפשים בתחום שלנו ברשת. זה עוזר לנו להבין אילו מילים אנשים מחפשים במנועי החיפוש, ואילו מילים יכולות לעזור לנו לזרום יותר אנשים לאתר שלך.

מהי מילת מפתח?

מילת מפתח היא מילה ספציפית שמישהו מקליד במנוע חיפוש כדי למצוא נושא שהוא מחפש.

כך למשל: קידום אתרים SEO ייחשב לביטוי מילות מפתח יחיד ומנוע חיפוש כמו google ייתן מספר גדול ורחב של תוצאות על כל מה שקשור לקידום אתרים אורגני SEO שהוא הרגיש שהוא רלוונטי לחיפוש שלך בהתבסס על שאילתות חיפוש פופולריות לאותו מונח.

לאחר מכן הוא מדרג את התוצאות לפי סדר בהתאם למה שהוא חושב שאתה הכי מעוניין בו ומה יספק את התשובה הטובה ביותר לשאילתה שלך.

לפני מחקר מילות מפתח, שאל שאלות –

לפני שתוכלו לעזור לעסק לצמוח באמצעות אופטימיזציה למנועי חיפוש, תחילה עליכם להבין מה הוא העסק, מיהם הלקוחות ומה הן מטרותיהם. זה המקום בו לעתים קרובות מעגלים פינות. יותר מדי אנשים עוקפים את צעד התכנון המכריע הזה מכיוון שמחקר מילות מפתח לוקח זמן, ומדוע לבזבז את הזמן כשאתם כבר יודעים איפה אתם רוצם האתר שלכם יהיה?

התשובה היא שמה שאתה רוצה ומה שהקהל שלך רוצה בעצם הם בדרך כלל שני דברים שונים זה מזה. התמקדות בקהל שלך ואז שימוש בנתוני מילות מפתח כדי לחדד את התובנות הללו תביא למסעות פרסום מוצלחים בהרבה מאשר התמקדות במילות מפתח שרירותיות.

אילו מונחים אנשים מחפשים?

הדבר הראשון שעליך לעשות הוא לברר אילו מונחים אנשים מחפשים כדי להגיע לאתר שלך. יתכן שיש לך דרך לתאר את מה שאתה עושה, אך כיצד הקהל שלך מחפש את המוצר, השירות או המידע שאתה מספק? תשובה לשאלה זו היא צעד ראשון מכריע בתהליך המחקר של מילות המפתח.

למה חשוב לעשות מחקר מילות מפתח?

מחקר מילים ( או מחקר מילות מפתח ) עוזרת לנו להבין איזה ביטויים הגולשים במנוע החיפוש מחפשים ואת כמות החיפושים שמחפשים. המטרה הסופית שלנו היא לקדם את האתר אינטרנט שלנו ולהופיע בחלק העליון של תוצאות החיפוש בגוגל ובמנועי החיפוש האחרים.

זה יכול להביא לנו יותר גולשים ואפילו לגורמים להם לרכוש מוצרים או להשתמש בשירותים.

להלן השימושים במחקר מילות מפתח:

  • סקירת התחרות: בדקו את האתרים של המתחרים שלכם וראו אילו מילות מפתח מופיעות בתוך התוכן שלהם. כמו כן, השוו את מילות מפתח שמופיעות באתרים המובילים בתחום שלכם.
  • שימוש בכלים נוספים: ישנם כלים נוספים מחוץ ל-Google Ads שיכולים לסייע במציאת מילות מפתח, כמו Ahrefs, SEMrush ו-Keyword Planner משום שהם כללים נפרדים שנותנים אופציות נוספות לחשיבה.
  • ניתוח גולשים: חשבו על אותם אנשים שיכולים לחפש את התוכן שלכם ומהי השפה או המונחים שהם עשויים להשתמש בהם. אם אתם מבינים את צרכי הקהל, תוכלו ליצור מילות מפתח שמתאימות להם.
  • שיחת עם לקוחות או קהל יעד: לעיתים טובות, לשוחח עם לקוחות או חברי קהל היעד שלכם יכול להביא לגלויות מרתקות בנוגע לאילו מילות מפתח הם מחפשים כאשר הם מחפשים מידע או מוצרים דומים.
  • ניסוי וטעייה: תבדקו ותנסו מילות מפתח שונות בתוך התוכן שלכם וראו אילו מהן מגיעות בתוצאות החיפוש. באופן טבעי, תרגישו אילו מילות מפתח מצליחות יותר לגרום לגולשים למצוא אתכם.
  • כלים לניתוח מתחרים: השתמשו בכלים שמספקים מידע על מילות המפתח שהמתחרים שלכם משתמשים בהן. זה יכול לתת לכם הבנה עמוקה יותר על מילות המפתח שנחשבות חשובות בתחום שלכם.
  • שימוש בשירותי ייעוץ או מומחים: ברוב המקרים, עוברי פרסום דיגיטליים או מומחי SEO מבינים איך לעבוד עם מיל

מחקר מילים לקידום אורגני

כאשר אנחנו מבצעים מחקר מילים לקידום אורגני, אנחנו מתמקדים במילים מפתח אותן אנחנו משתמשים בתוכן האתר ובבניית קישורים טבעיים לאתר, מבלי לשלם יותר על פרסומות ממומנות. בכך אנחנו יוצרים ערך מוסף באופן אורגני ומתמיד, ומובטחים במעמדים גבוהים יותר בתוצאות החיפוש.

מחקר מילים לקידום ממומן

בתחום הקידום ממומן, נשלם על מילות המפתח שנבחרו באופן ישיר. זהו הגישה המהירה לקידום במנועי החיפוש, אך כרוכה בהוצאות כספיות משמעותיות. במילים אחרות, ניתן לשפר חשיפה במנועי החיפוש על ידי שימוש בפרסומות תוך תשלום.

כלים למחקר מילים

כדי לעשות מחקר מילים, יש לנו כלים שיכולים לעזור לנו למצוא את המילים המתאימות.

  • מחקר מילים של גוגל Google Keyword Planner
  • מחקר מילים של מערכת Kolyom
  • מחקר מילים של מערכת LazySEO
  • מחקר מילים של Ahrefs’ Keyword Generator
  • מחקר מילים של ניל פאטל UberSuggest
  • מחקר מילים של Bing Keyword Planner

איך עושים מחקר מילות מפתח?

  1. הגדרת היעד: החל בהבנת המטרה שבה אתה רוצה למצוא מילות מפתח.
  2. שימוש בכלים: השתמש בכלים מתקדמים כמו הכלים שציינתי למעלה כדי למצוא מילות מפתח רלוונטיות ולנתח נפחי חיפוש ותחרות.
  3. בחירת מילים מפתח: בחר את המילים מפתח שבהן תרצה להתמקד. התמקד באלו שיש בהם יחס טוב בין נפח החיפוש לתחרות.
  4. בניית תוכן: יצור תוכן איכותי שמשתמש במילות מפתח בצורה טבעית ורלוונטית.
  5. ניתוח תוצאות: שום לב לתוצאות של המילים מפתח שבחרת ובצורת התנהגות הקהל באתר.
  6. תיקון ושיפור: התקן ושפר את התוכן שלך בהתאם לנתונים שנאגרו.

איך משתמשים בזה?

אתה מתחיל על ידי להגדיר את הנושא שבו אתה רוצה למצוא מילים מפתח. אז, אתה משתמש בכלים לחפש מילים שנראות מתאימות. אחר כך, אתה מבחר מהן את המילים הרלוונטיות ביותר ובונה עליהן את התוכן של האתר שלך.

לגלות מילות מפתח על ידי מחקר מילים בגוגל

סביר להניח שיש לך כמה מילות מפתח בהן תרצה להשתמש. אלה יהיו דברים כמו המוצרים, השירותים או הנושאים האחרים שבהם האתר שלך עוסק, והם מילות מפתח מעולות למחקר שלך. אלו המילים הבסיסיות איתן אתה יכול להתחיל. אתה יכול להזין מילות מפתח אלה לכלי מחקר מילות מפתח כדי לגלות נפח חיפוש חודשי ממוצע ומילות מפתח דומות. נדבר מעט על נפח החיפוש בקטע הבא, אך בשלב הגילוי הכלי יכול לעזור לך לקבוע אילו וריאציות של מילות המפתח שלך הן הפופולריות ביותר בקרב המחפשים.

לאחר שתזין את מילות המפתח שלך לכלי מחקר למילות מפתח, תתחיל לגלות מילות מפתח אחרות, שאלות נפוצות ונושאים לתוכן שלך שהייתה עשוי לפספס.

תהליך מחקר מילות מפתח

בתהליך גילוי מילות מפתח רלוונטיות לתוכן שלך, סביר להניח שתבחין כי נפח החיפוש של מילות מפתח אלה משתנה מאוד. אמנם אתה בהחלט רוצה למקד למונחים שהקהל שלך מחפש, אך במקרים מסוימים, ייתכן שיהיה לך יתרון גדול יותר אם תתמקד במונחים עם נפח חיפוש נמוך יותר מכיוון שהם הרבה פחות תחרותיים.

מכיוון ששתי מילות מפתח, אחת עם תחרות גבוהה ואחת עם נמוכה, יכולות להיות יתרון עבור אתר האינטרנט שלך, לימוד נוסף על נפח חיפוש יכול לעזור לך לתעדף מילות מפתח ולבחור מילות מפתח שיעניקו לאתר שלך את היתרון האסטרטגי הגדול ביותר.

סיכום

מחקר מילים הוא כלי שימושי בייחוד בשיווק האינטרנטי. זה יכול לעזור לנו למצוא את המילים המתאימות לעסק שלך ולהביא אנשים יותר לאתר שלך באופן אורגני ויעיל. כשאתה משתמש במחקר מילים נכון, אתה יכול להגדיל את ההכנסות שלך ולהצליח בעסק שלך באופן יותר טוב.

צריכים עזרה אנחנו פה בשמחה, השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:
אבי נומה יועץ לקידום אתרים ושיווק דיגיטלי
אבי נומה יועץ לקידום אתרים ושיווק דיגיטלי

אבי נומה - מומחה לקידום אתרים אורגני ובניית אסטרטגיה לשיווק דיגיטלי. מעל 9 שנות ניסיון. מנכ"ל ובעלים לחברת ניו יורק מדיה המתעסקת בעיקר בקידום אורגני בגוגל, הקמה וניהול קמפיינים ממומנים בגוגל, עיצוב ובניית בניית אתרי וורדפרס ובכללי כל מה שקשור לעולם הדיגיטל.
כתובת: בן גוריון 4, נס ציונה | טלפון: 072-334-1520

אבי נומה יועץ לקידום אתרים ושיווק דיגיטלי
אבי נומה יועץ לקידום אתרים ושיווק דיגיטלי

מומחה לקידום אתרים אורגני ובניית אסטרטגיה לשיווק דיגיטלי. מעל 9 שנות ניסיון. מנכ"ל ובעלים לחברת ניו יורק מדיה המתעסקת בעיקר בקידום אורגני בגוגל, הקמה וניהול קמפיינים ממומנים בגוגל, עיצוב ובניית בניית אתרי וורדפרס ובכללי כל מה שקשור לעולם הדיגיטל.
כתובת: בן גוריון 4, נס ציונה
טלפון: 072-334-1520

תוכן עניינים

מאמרים ומידע נוסף

השאירו פרטים וקבלו הצעת מחיר לקידום האתר...

חברה לקידום אתרים

מה ברצונך לשאול אותנו?

קידום אורגני, ממומן, בניית אתר, ניהול מוניטין, שיפור מכירות

אנחנו כאן בשבילך.

רוצים לקדם את האתר שלכם? ולקבל לידים אורגניים איכותיים? השאירו פרטים:

דילוג לתוכן