מחקר מילים

אופטימיזציה לקידום האתר- שינוי תגיות

האם אתה משתמש במילות מפתח ביעילות? רק חשוב: אלא אם כן מישהו לוחץ על קישור ישיר לאתר שלך, סביר להניח שהוא היה צריך לחפש מילה או ביטוי כדי למצוא אותו. יש גם סיכוי טוב שלקח להם יותר זמן למצוא את האתר שלך מכפי שציפו. אתה לא רוצה שהם יחפשו אותך בגוגל ויגיעו בסופו של דבר לעמוד 3 של תוצאות החיפוש לפני שימצאו אותך.

הסיכוי שהם הגיעו אליך הוא קלוש. חשוב על כל התחרות שהם ראו לפניך. יתכן שמילות המפתח שלך מביאות את האנשים הלא נכונים לאתר. קליקים לא אומרים הרבה אם מישהו לוחץ ישר החוצה מהאתר שלך. פעולה זו מגדילה את קצב הניתור ופוגעת באתר שלך. תרחישים אלה הם הסיבות לכך שמחקר מילות מפתח כה חשוב לכל אתר שהוא. מחקר מילות מפתח צריך להיות מוקד לכל עסק במיוחד אם אנחנו רוצים לעשות קידום אורגני לאתר האינטרנט שלנו.

כמה חשוב לעשות מחקר מילות מפתח

מחקר מילות מפתח הוא אחד הגורמים העיקריים המרכיבים את מערך הכלים של שיטות SEO (אופטימיזציה למנועי חיפוש). מחקר מילות מפתח יכול לעזור לאתר למצוא אילו נושאים מגדילים את התנועה. כמו גם לברר מה אנשים מחפשים כדי להגיע לאתר האינטרנט שלהם. לפני שנעסוק יותר בתהליך, נקבע תחילה מהי מילת מפתח.

מהי מילת מפתח?

מילת מפתח היא מילה ספציפית שמישהו מקליד במנוע חיפוש כדי למצוא נושא שהוא מחפש.

כך למשל: קידום אתרים SEO ייחשב לביטוי מילות מפתח יחיד ומנוע חיפוש כמו google ייתן מספר גדול ורחב של תוצאות על כל מה שקשור לקידום אתרים אורגני SEO שהוא הרגיש שהוא רלוונטי לחיפוש שלך בהתבסס על שאילתות חיפוש פופולריות לאותו מונח.

לאחר מכן הוא מדרג את התוצאות לפי סדר בהתאם למה שהוא חושב שאתה הכי מעוניין בו ומה יספק את התשובה הטובה ביותר לשאילתה שלך.

לפני מחקר מילות מפתח, שאל שאלות –

לפני שתוכלו לעזור לעסק לצמוח באמצעות אופטימיזציה למנועי חיפוש, תחילה עליכם להבין מה הוא העסק, מיהם הלקוחות ומה הן מטרותיהם. זה המקום בו לעתים קרובות מעגלים פינות. יותר מדי אנשים עוקפים את צעד התכנון המכריע הזה מכיוון שמחקר מילות מפתח לוקח זמן, ומדוע לבזבז את הזמן כשאתם כבר יודעים איפה אתם רוצם האתר שלכם יהיה?

התשובה היא שמה שאתה רוצה ומה שהקהל שלך רוצה בעצם הם בדרך כלל שני דברים שונים זה מזה. התמקדות בקהל שלך ואז שימוש בנתוני מילות מפתח כדי לחדד את התובנות הללו תביא למסעות פרסום מוצלחים בהרבה מאשר התמקדות במילות מפתח שרירותיות.

אילו מונחים אנשים מחפשים?

הדבר הראשון שעליך לעשות הוא לברר אילו מונחים אנשים מחפשים כדי להגיע לאתר שלך. יתכן שיש לך דרך לתאר את מה שאתה עושה, אך כיצד הקהל שלך מחפש את המוצר, השירות או המידע שאתה מספק? תשובה לשאלה זו היא צעד ראשון מכריע בתהליך המחקר של מילות המפתח.

לגלות מילות מפתח על ידי מחקר מילים בגוגל

סביר להניח שיש לך כמה מילות מפתח בהן תרצה להשתמש. אלה יהיו דברים כמו המוצרים, השירותים או הנושאים האחרים שבהם האתר שלך עוסק, והם מילות מפתח מעולות למחקר שלך. אלו המילים הבסיסיות איתן אתה יכול להתחיל. אתה יכול להזין מילות מפתח אלה לכלי מחקר מילות מפתח כדי לגלות נפח חיפוש חודשי ממוצע ומילות מפתח דומות. נדבר מעט על נפח החיפוש בקטע הבא, אך בשלב הגילוי הכלי יכול לעזור לך לקבוע אילו וריאציות של מילות המפתח שלך הן הפופולריות ביותר בקרב המחפשים.

לאחר שתזין את מילות המפתח שלך לכלי מחקר למילות מפתח, תתחיל לגלות מילות מפתח אחרות, שאלות נפוצות ונושאים לתוכן שלך שהייתה עשוי לפספס.

תהליך מחקר מילות מפתח

בתהליך גילוי מילות מפתח רלוונטיות לתוכן שלך, סביר להניח שתבחין כי נפח החיפוש של מילות מפתח אלה משתנה מאוד. אמנם אתה בהחלט רוצה למקד למונחים שהקהל שלך מחפש, אך במקרים מסוימים, ייתכן שיהיה לך יתרון גדול יותר אם תתמקד במונחים עם נפח חיפוש נמוך יותר מכיוון שהם הרבה פחות תחרותיים.

מכיוון ששתי מילות מפתח, אחת עם תחרות גבוהה ואחת עם נמוכה, יכולות להיות יתרון עבור אתר האינטרנט שלך, לימוד נוסף על נפח חיפוש יכול לעזור לך לתעדף מילות מפתח ולבחור מילות מפתח שיעניקו לאתר שלך את היתרון האסטרטגי הגדול ביותר.

אנו סוכנות דיגיטל המתעסקת בעיקר בקידום אורגני לעסקים, הקמה וניהול ממומן בגוגל, עיצוב ובניית בניית אתרי וורדפרס ובכללי כל מה שקשור לעולם האינטרנט בתחל'ס בזה אנחנו טובים. חשוב להדגיש שאנו מתייחסים לכל אתר כאילו הוא שלנו. המשמעות הדבר היא שאנשי הSEO שלנו יעשו ויקבלו החלטות לגבי קידום האתר במאמץ, כדי למקסם את ההחזר על ההשקעה ולעזור לעסק שלך לעמוד ביעדים הכוללים שלו. החברה תבחן את האתר שלך מכל זווית שתבטיח שתפיק את המרב…

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn

מאמרים ומידע נוסף

בניית אתרים
מילון מונחים לקידום אתרים
אופטמיזציה

אופטימיזציה לקידום האתר – שינוי תגיות אם קראתם מאמרי קידום

קרא עוד »

השאירו פרטים וקבלו הצעת מחיר לקידום האתר...

דילוג לתוכן