קמפיין ליצירת ביקוש

קמפיין ליצירת ביקוש ב-Google Ads: כל מה שצריך לדעת

קמפיינים בגוגל הם חלק בלתי נפרד מהשיווק לעסקים, והתחרות שם באמת לא קטנה, חשוב להיות יצירתיים וחכמים. בסוף חודש אוגוסט האחרון (2023) גוגל הודיעה על שינוי בקמפיין דיסקברי, החל מחודש אוקטובר קמפיין לייצירת ביקוש יחליף את קמפיין דיסקברי.

קמפיין זה יהיה בדגש למפרסמים אשר רוצים להיות ברשת המדיה ב-YouTube, כולל YouTube Shorts, ב-Discover וב-Gmail. המטרה ליצור ביקוש מעודדים התעניינות ופעולה. נסביר איך ומתי להשתמש בהם ונעניק הבנה מעמיקה יותר על התכונות החדשות בקמפיינים ליצירת ביקוש.

קמפיין ליצירת ביקוש ב-Google Ads
קמפיין ליצירת ביקוש ב-Google Ads

מדריך איך יוצרים קמפיין ליצירת ביקוש?

  1. שלב 1 מתוך 6: יוצרים קמפיין חדש
  2. שלב 2 מתוך 6: בוחרים יעד פרסום
  3. שלב 3 מתוך 6: מגדירים טירגוט ברמת הקמפיין
  4. שלב 4 מתוך 6: מגדירים את הבידינג והתקציב
  5. שלב 5 מתוך 6: עדכונים לקבוצת המודעות: מגיעים לאנשים שמחפשים את המותג או העסק
  6. שלב 6 מתוך 6: יוצרים את המודעות

מתי כדאי להשתמש בקמפיינים ליצירת ביקוש?

קמפיינים ליצירת ביקוש הם כלי עקרוני בעולם הפרסום המסייעים למפרסמים ליצור פניות חדשות ולהגדיל את הביקוש על מוצריהם או שירותיהם. אם אתם משווקים שרוצים לשדרג את הפרסום שלכם ולשפר את התוצאות שמספקות המודעות שלכם, קמפיינים ליצירת ביקוש הם אחד הכלים היעילים ביותר שיש ברשותכם.

בסטטיסטיקה של גוגל, ניתן לראות שימוש בפלטפורמת YouTube כדי לחפש מידע אודות מוצרים ומותגים גדל באופן משמעותי בשנים האחרונות. בעשור האחרון, הסבירות שאנשים ישתמשו בפלטפורמת YouTube לחיפוש מידע כזו גדלה בפי 2 מאשר כל פלטפורמה אחרת של שירותי וידאו ומדיה חברתית.

בנוסף, הצופים דירגו את מודעות YouTube כמאמינות וישרות יותר באופן משמעותי ב-16% מאשר מודעות בפלטפורמות אחרות שכוללות סרטונים ומדיה חברתית.*

מה חשוב לדעת על קמפיין ליצירת ביקוש?

קמפיינים ליצירת ביקוש הם כלי חשוב בשיווק הדיגיטלי, אך יש להבין את האפשרויות והתכונות שבהם. כאשר אתם יוצרים קמפיין כזה, חשוב לשים לב למדריך הסבר של Google Ads על הכנה לשדרוג ממודעות Discovery למודעות ליצירת ביקוש.

הכנה לשדרוג ממודעות Discovery למודעות ליצירת ביקוש

השדרוג ממודעות Discovery למודעות ליצירת ביקוש הוא תהליך חשוב שיכול להשפיע על ביצועי הקמפיינים שלכם. בעת השדרוג, נתונים היסטוריים ממודעות Discovery יועברו לקמפיינים החדשים ליצירת ביקוש. זה יכול לסייע לכם להתחיל לסווג את הקמפיינים החדשים ולבצע אופטימיזציה בצורה יעילה יותר.

תכונות חדשות בקמפיינים ליצירת ביקוש

בשדרוג לקמפיינים ליצירת ביקוש, תוכלו ליהנות מתכונות חדשות שיכולות לשפר את ביצועי הקמפיינים שלכם. הן כוללות התמרה לאופטימיזציה של מדיניות פרסום, יכולות אנליטיות משופרות, ועוד. כדאי לבדוק תדיר את התכונות החדשות ולהשתמש בהן למען פרסום המוצרים או השירותים שלכם.

דרישות המדיניות לגבי קמפיינים ליצירת ביקוש והדרישות בנוגע לאיכות הנכסים

כאשר אתם יוצרים קמפיינים ליצירת ביקוש, עליכם להקפיד על איכות הנכסים שאתם מצרפים לקמפיינים כדי להצליח. הנכסים צריכים לעמוד בסטנדרטים גבוהים מאוד, כוללים תמונות ווידאו ברמה גבוהה ולהימנע מתוכן מגונן או מזיק. דרישות נוספות כוללות את המדיניות של Google Ads לפרסום, ובעיקר כאלה הקשורות למודעות ווידאו.

מה מותר ומה אסור לפרסם?

מדיניות הפרסום של Google Ads מציינת מה מותר ומה אסור לפרסם. אסור לפרסם תוכן מגונן או מזיק, כולל תוכן אלים או פלילי, וגם מהימורים ותוכן שיכול להיות מזיק לצופים או לגרום למצוקה נפשית. כמו כן, ישנן קטגוריות תוכן אסורות, כגון תוכן פוליטי והימורים.

לפי דרישות מדיניות הפרסום של גוגל, ישנם מספר סעיפים שמגבילים את סוגי הפרסומות או התוכן שניתן לפרסם במערכת הפרסומות שלהם. הנה כמה מהדברים שאסור לפרסם בהם:

  1. תוכן מזיק או מסוכן: אסור לפרסם תוכן שעשוי לגרום פגיעה גופנית או רוחנית לאנשים או לחיות. לדוגמה, אסור לפרסם מוצרים או שירותים שעשויים לגרום לפציעה או מוות.
  2. תוכן קיצוני: אסור לפרסם תוכן שמכליל אלימות, אי-כבוד, אי-כבוש, או אי-כבודה של אנשים או קבוצות מסוימות, וכן אסור לפרסם תוכן פורנוגרפי, אותיות גדולות או פרסומות שמזייפות תכני הפרסומים הרגילים.
  3. תוכן מרמה או מטעה: אסור לפרסם מידע מרמה או מטעה שעשוי להוביל לטעייה או לסיוע בעבירות, כגון מידע שקשור להונאות, פשיטת רגל או פשיטת חיים.
  4. תוכן מוגבל גילאית: אסור לפרסם תוכן שמיועד לקהל מסוים הנחשב קטן או שזקוק לגילור אישורים יעוץ הורים, כמו פרסומות לסמים, אלכוהול, או פורנוגרפיה ילדית.
  5. פרסומות מידע דואר זבל: אסור לפרסם פרסומות או לשלוח הודעות דואר זבל שאין להן אישור מהמקבל.
  6. פרסומות מטעה: אסור לפרסם פרסומות שמתחזות להיות מידע או תוכן רגיל, אך בעצם הן פרסומות מסחריות.
  7. הפרת זכויות יוצרים: אסור לפרסם תוכן שהוא הפרת זכויות יוצרים, כגון שימוש בתמונות, טקסטים או מוצרים שאין לך רשות להשתמש בהם.

חשוב לזכור שדרישות מדיניות הפרסום של גוגל עשויות להשתנות מעת לעת, ולכן כדאי לעקוב אחרי המדיניות המעודכנת שלהם בכדי לוודא שהפרסומים שלך עומדים בהן.

סיכום

קמפיינים ליצירת ביקוש הם כלי יעיל למפרסמים שמעוניינים להבטיח את הצלחת מוצריהם או שירותיהם בשוק התחרותי של היום. ישנם מספר דרישות והגבלות שעל המפרסם לפתור בקמפיינים כאלה, ולציין את התכונות החדשות בהן ניתן להשתמש ליצירת ביקוש בצורה מרבית. בכדי להצליח, חשוב לשמור על איכות הנכסים, לעמוד במדיניות הפרסום של Google Ads ולשמור על הדרישות הנדרשות. בהצלחה!

צריכים עזרה אנחנו פה בשמחה, השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:
אבי נומה יועץ לקידום אתרים ושיווק דיגיטלי
אבי נומה יועץ לקידום אתרים ושיווק דיגיטלי

אבי נומה - מומחה לקידום אתרים אורגני ובניית אסטרטגיה לשיווק דיגיטלי. מעל 9 שנות ניסיון. מנכ"ל ובעלים לחברת ניו יורק מדיה המתעסקת בעיקר בקידום אורגני בגוגל, הקמה וניהול קמפיינים ממומנים בגוגל, עיצוב ובניית בניית אתרי וורדפרס ובכללי כל מה שקשור לעולם הדיגיטל.
כתובת: בן גוריון 4, נס ציונה | טלפון: 072-334-1520

אבי נומה יועץ לקידום אתרים ושיווק דיגיטלי
אבי נומה יועץ לקידום אתרים ושיווק דיגיטלי

מומחה לקידום אתרים אורגני ובניית אסטרטגיה לשיווק דיגיטלי. מעל 9 שנות ניסיון. מנכ"ל ובעלים לחברת ניו יורק מדיה המתעסקת בעיקר בקידום אורגני בגוגל, הקמה וניהול קמפיינים ממומנים בגוגל, עיצוב ובניית בניית אתרי וורדפרס ובכללי כל מה שקשור לעולם הדיגיטל.
כתובת: בן גוריון 4, נס ציונה
טלפון: 072-334-1520

תוכן עניינים

מאמרים ומידע נוסף

השאירו פרטים וקבלו הצעת מחיר לקידום האתר...

חברה לקידום אתרים

מה ברצונך לשאול אותנו?

קידום אורגני, ממומן, בניית אתר, ניהול מוניטין, שיפור מכירות

אנחנו כאן בשבילך.

רוצים לקדם את האתר שלכם? ולקבל לידים אורגניים איכותיים? השאירו פרטים:

דילוג לתוכן