חשבון ניהול הוא מנגנון ב-Google Ads שמאפשר למשתמש לנהל מספר חשבונות Google Ads ממקום אחד. בעזרת חשבון ציר, ניתן ליצור, לנהל ולעקוב אחרי יותר מחשבון אחד בו זמנית. זה יכול להיות שימושי למפרסמים שמנהלים מספר חשבונות עבור לקוחות שונים, לסוכנויות פרסום שניהלות מספר חשבונות, או לארגונים שיש להם מספר תחומי עסק שונים ורוצים לנהל כל אחד מהם בנפרד. חשבון ציר מאפשר למשתמש לשתף גישה לחשבונות מסוימים עם משתמשים נוספים ולהגדיר הרשאות גישה שונות עבורם.

מדריך יצירת חשבון ניהול MCC ב-Google Ads

שלב 1: גישה לדף הבית של חשבונות הניהול ב-Google Ads

  1. פתח את דף הבית של חשבונות הניהול ב-Google Ads בדפדפן האינטרנט שלך.
  2. לחץ על כפתור "יצירת חשבון ניהול".

שלב 2: הגדרות חשבון משנה

  1. בחר שם עבור החשבון הניהול שאתה יוצר. נסה לבחור שם שיהיה ברור וניתן להבנה גם עבור הלקוחות שלך.
  2. בחר את מטרת השימוש בחשבון: האם זה יהיה לניהול חשבונות Google Ads שלך או חשבונות של לקוחות אחרים.
  3. בחר את המדינה ואזור הזמן המתאימים לך. המדינה והאזור הזמן שתבחר ישמשו לצורכי דיווח וחיוב בחשבון.

שלב 3: פרטים נוספים וסיום

  1. בחר את המטבע שבו ייעשה שימוש בחשבון הניהול שלך.
  2. לחץ על "יציאה לסיור בחשבון".

בסיום השלבים הללו, תהיה לך אפשרות לשנות את המיקום של חשבונות בתוך היררכיה, או לקשר חשבונות נוספים לחשבון הניהול החדש. כל זה יאפשר לך לנהל את כל חשבונות ה-Google Ads בקלות וביעילות ממקום אחד.

חברה לקידום אתרים

מה ברצונך לשאול אותנו?

קידום אורגני, ממומן, בניית אתר, ניהול מוניטין, שיפור מכירות

אנחנו כאן בשבילך.

רוצים לקדם את האתר שלכם? ולקבל לידים אורגניים איכותיים? השאירו פרטים:

דילוג לתוכן