קידום לעסקים קטנים

קידום אתרים לעסקים קטנים

קידום אתרים אורגני (SEO) היא חלק מרכזי עבור הצלחה של עסקים קטנים. אם עסק קטן מבצע קידום אתרים בצורה גרועה, הם מסתכנים להיות כמו אחת מאותן תוכניות טלוויזיה המשודרות בערוץ לא ברור באמצע הלילה. גם אם מדובר במופע נהדר, יהיה לו קשה להשיג צופים כי כל כך קשה למצוא אותו. באופן דומה, אתה יכול לנהל עסק נפלא, אך אם גוגל לא תציג את האתר שלך בתוצאות החיפוש שלהם, אז לקוחות פוטנציאליים יתקשו לברר אודותיך.

קידום אתרים לעסקים

כאשר עסקים קטנים עושים קידום SEO בצורה נכונה, הם יכולים לראות עלייה בתנועה באתר, עלייה בנראות המותג וגם בהכנסות. זה גורם לצמיחה חזקה יותר ולהזדמנויות מכירות רבות יותר.

אם אתה פותח עסק ללא אסטרטגיה כדי להגדיל את הנוכחות המקוונת שלך, תראה מתחרים לוקחים ממך לקוחות מכיוון שהחיפוש הפך למניע חשוב יותר ויותר להכנסות.

רוצים לקדם את האתר שלכם בגוגל? השאירו פרטים...

מה זה קידום אתרים לעסקים קטנים?

קידום אתרים או SEO הוא תהליך האופטימיזציה של אתר העסק שלך, כך שניתן יהיה למצוא ולהוסיף אותו לאינדקס על ידי סורקי מנועי החיפוש, שהם בוטים העוטפים את האינטרנט, מוצאים ומדרגים תוכן. 

קידום אתרים לעסקים קטנים כולל שימוש במספר מרכיבים מרכזיים בשיווק תוכן. 

שלוט ביסודות אלה, והתנועה שלך תתחיל בעלייה מתמדת כלפי מעלה:

זאת פעולת הלמידה אילו מונחים וביטויים הלקוחות הפוטנציאליים שלך מקלידים במנועי חיפוש. על ידי בירור מה אנשים מחפשים כדי למצוא עסקים קשורים, כדי למצוא מידע על העסק שלך, או כדי למצוא מידע על נושא שקשור לעסק שלך, אתה יכול ליצור תוכן שימושי עבורם.

אסטרטגיית מילות מפתח טובה מנוטרת ומתעדכנת באופן קבוע מכיוון שמגמות האופן שבו אנשים מחפשים תמיד משתנות. על מנת להישאר בחוד החנית, שקול לחקור את אסטרטגיות ה- SEO של המתחרים שלך.

אם הדפים שלכם אינם אינפורמטיביים או מבלבלים, אנשים יקפצו מהאתר שלכם זמן קצר לאחר הנחיתה. מצד שני, אם אתה יוצר תוכן שימושי שמבוסס היטב ומביא טיעונים משכנעים, סביר יותר שהקוראים שלך יקראו את כל הדף שלך. זה יגדיל את הזמן הממוצע שמשתמש מבלה באתר שלך. הזמן הממוצע באתר של תוצאה מובילה של גוגל הוא בשלוש דקות, ולכן חשוב לכתוב תוכן איכותי שמביא את הקוראים להתמיד.

שיווק בתוכן

אסטרטגיית שיווק תוכן מעוצבת היטב מדגישה כתיבת פוסטים בבלוג – כל אחד מהם ממוקד במילת מפתח ספציפית – שמיידע ומרתק את קהל היעד שלך. תלוי בסוג העסק שאתה מנהל, זה עשוי להיות חלק מרכזי באסטרטגיה המקוונת שלך, וייתכן שלא.

מספר הקישורים הפנימיים (המקשרים לתוכן קיים באתר שלך) וקישורים חיצוניים (כאשר אתר אחר מקשר לתוכן שלך) מהווה אינדיקטור בו משתמשים לקביעת איכות האתר שלך. זה מועיל במיוחד אם אתה יכול לגרום לאתרים בעלי סמכות גבוהה לקשר לתוכן שלך מכיוון שהוא מדד חזק לאיכות האתר שלך.

קידום אתרים מקומי

אסטרטגיית קידום אתרים מקומית טובה כוללת פתיחת גוגל בזניס באזור הגאוגרפי של העסק, שימוש בטקטיקות שלעיל אך עם התמקדות מיוחדת בסביבתכם הקרובה. חשוב על פוסטים בבלוג בנושאים מקומיים, קישורים מעיתונים מקומיים פופולריים וביקורות של תומכים מקומיים.

התמקדו בקידום אתרים טכניים

קידום אתרים טכני הוא תהליך האופטימיזציה של מבנה דפי האתר שלך, כך שהסורקים יוכלו "לקרוא" ולהוסיף לאינדקס את האתר שלך כראוי. אם היינו מאיישים את הסורק, המטרה היא שהוא יבדוק את האתר שלך ואז 'יחשוב': “וואו, הדפים האלה נטענים במהירות, הקישורים כולם עובדים והכל מאובטח. אין לי שום נקיפות מצפון לקידום התוכן הזה. "

 

גם אם הכתיבה שלך בפועל מדהימה, בעיות בקידום אתרים טכניים יפגעו ביכולת האתר שלך לדירוג גבוה ב- SERP. אז לפני שתיצור תוכן חדש כדי למשוך לקוחות פוטנציאליים, חשוב להתחשב באיכות התוכן שלך מנקודת מבט טכנית.

למה צריך להיות אכפת לך?

ללא אסטרטגיית קידום אתרים SEO, סביר להניח שהאתר שלך יתקשה להופיע בתוצאות החיפוש. גם לעסקים עם בסיס לקוחות מקומי, נראות מקוונת היא חיונית. אנשים כבר לא מטיילים ברחוב הראשי בתקווה להיתקל במוצר שהם אוהבים או בשירות שהם זקוקים לו. במקום זאת הם מדליקים את הטלפון או המחשב שלהם – כ-90% מהאנשים משתמשים באינטרנט כדי למצוא עסקים מקומיים.

כשזה המקרה, אין זה מפתיע שחיפוש אורגני מביא יותר מ-50% מכל תעבורת האינטרנט עבור עסקים קטנים. אם אתה רוצה להרוויח כסף בסביבה העסקית המודרנית, קריטי שיש לך תוכנית טובה לקידום האתר שלך.

לסיכום עם כל כך הרבה החלטות אחרות שצריך לקבל, שיחות לנהל ומכירות כדי להבטיח, SEO עשוי להרגיש כמו משהו שבעלי עסקים קטנים יכולים לדחות. אך ככל שאתה ממתין זמן רב יותר, כך אתה עשוי לרדת יותר בתוצאות החיפוש, וההשפעה על התנועה וההכנסות האורגניים תהיה גדולה יותר. התחל היום עם המשימות הניתנות לפעולה כדי לעזור להבטיח שאנשים שיכולים להיות לקוחות שלך יוכלו למצוא אותך באופן מקוון.

BLOB SEO & DIGITAL

חווית משתמש באתרי אינטרנט
מאמרים ומידע מקצועי

חווית משתמש

יש המון אתרים שם בחוץ. מעבר לייצור תכנים מעולים, חיוני לגרום לאתר שלך להתבלט. איך? אחת הדרכים היא לספק חווית משתמש יוצאת דופן (UX). השתמש

קרא עוד »
חברה לקידום אתרים
מאמרים ומידע מקצועי

למה כדאי ללכת לחברה לקידום אתרים

חברה לקידום אתרים או לפרילנסר זה לא סוד שאופטימיזציה למנועי חיפוש הפכה מכריעה בפיתוח כל עסק שרוצה להגיע לתנועה ממוקדת רציפה, כדי לשפר את מאמצי

קרא עוד »
כתיבת תוכן לאתר
מאמרים ומידע מקצועי

כתיבת תוכן לאתר

שאומרים בעולם הדיגיטל שהתוכן הוא המלך כבר לא מדובר בקלישאה או במשפט שאין לו תוכן משל עצמו. בעולם קידום האתרים והשמירה על עקרונות קידום נכונים

קרא עוד »
מה עושים כדי לקדם אתר
מאמרים ומידע מקצועי

מה עושים כדי לקדם אתר לעסקים?

הנוכחות האינטרנטית של כל עסק ועסק היא עניין ידוע ובעלי עסקים עושים כל שביכולתם על מנת לקדם את העסקים שלהם במדיה הזאת. כיום כבר התבסס

קרא עוד »

לכל שאלה אנו זמינים

קידום אתרים לעסקים קטנים?

השאירו פרטים ונחזור אלייך בהקדם...

מומחה קידום אתרים