סוגי קמפיינים ממומנים בגוגל

למערכת גוגל קיים מגוון קמפיינים ממומנים שבהם עסקים רבים יכולים להשתמש ולפרסם את המוצרים או השירותים שלהם. אנו נציג את סוגי הקמפיינים השונים הזמינים בגוגל, היתרונות והחסרונות של כל סוג.

סוגי קמפיינים ממומנים

קמפיין לרשת החיפוש

קמפיין ברשת חיפוש הן אחד מהקמפיינים הנפוצים בגוגל. מודעות אלו המופיעות בראש תוצאות החיפוש של גוגל כאשר משתמש מחפש מונח מסוים.

מודעות חיפוש הן בדרך כלל מבוססות טקסט, אך גם יכולות להכיל תמונות. אסטרטגיית התשלום של הפלטפורמה עובדת בעיקר על "תשלום עבור לקליק", כלומר אתה משלם רק כאשר גולש לוחץ על המודעה שלך.

קמפיין מסוג זה הוא דרך מצוינת למקד ללקוחות פוטנציאליים שמחפשים באופן פעיל מוצרים או שירותים הקשורים לעסק שלך. דבר חשוב מכיוון שאתה משלם רק עבור קליקים, אתה יכול לשלוט בסכום שאתה מוציא על הקמפיין שלך ברמה יומיומית.

עם זאת קיימת תחרות שונה בין התחומים והביטויים בגוגל, אז מי יופיע ראשון בתוצאות החיפוש?

גוגל עובד כמכרז ורוצה לתת לי ששילם כביכול הכי הרבה כסף על קליק אז הוא יהיה ראשון, אבל יש עוד מספר גורמים. קיים בגוגל 3 גורמים עיקריים למי יהיה ראשון:

  1. איזה מילת חיפוש ומה מחיר הקליק שאני מוכן לשלם.
  2. רלוונטיות של המודעה לביטויי החיפוש.
  3. רלוונטיות וחווית משתמש לביטויי החיפוש.
קמפיין לרשת החיפוש

קמפיין לתצוגה ברשת המדיה

קמפיין לתצוגה ברשת החיפוש הן אחד מסוגי הקמפיינים המיוחדים ביותר בגוגל.

קמפיין לתצוגה הן מודעות דיגיטליות המופיעות באתרים ובאפליקציות אשר נותנים לגוגל אזור פרסום, ובדרך כלל נועדו להגביר את המודעות למותג ולהגביר תנועה לאתר.

מודעות לרשת החיפוש יכולות להופיע במספר גדלים וצורות, כולל מודעות מבוססות טקסט, תמונות ומודעות מבוססות וידאו.

ניתן למקד מודעות לתצוגה לקהלים ספציפיים על סמך תחומי העניין, הדמוגרפיה והמיקום שלהם. מנהלי קמפיינים ומפרסמים יכולים גם לעקוב אחר ביצועי קמפיין המודעות שלהם באמצעות מדדים שונים, כגון שיעור קליקים, עלות לקליק ועלות להופעה.

היתרון העיקרי של מודעות לתצוגה הוא שהן יכולות להגיע לקהלים גדולים וניתן להשתמש בהן כדי ליצור הכרה חזקה של המותג. עם זאת, מודעות לתצוגה בדרך כלל יותר זולות מקמפיין לרשת החיפוש.

בשביל להביא תוצאות צריך להגדיר את כל היעדים כמו שצריך וכמובן תצוגה ברמה מאוד גבוהה.

צריכים עזרה או ייעוץ צרו איתנו קשר…

קמפיין לרשת המדיה

קמפיין וידאו לפרסום ב-YouTube

קמפיין יוטיוב הן דרך מצוינת לעסקים לקדם את העסק שלהם דרך סרטון וידיאו במערכת יוטיוב של גוגל. ניתן להשתמש במודעות וידאו כדי להציג מוצר, לספר סיפור או להדגים כיצד להשתמש במוצר, תוך מתן דגש על היתרונות והבידול של העסק.

קמפיין סרטון יוטיוב בדרך כלל קצרים ומושכים, מה שמקל על הצופים להבין מה העסק מציע. ניתן להשתמש במודעות וידאו גם כדי להגיע לקהל רחב, שכן הן זמינות ב-YouTube.

היתרון של קמפיין וידאו הוא שקל ליצור אותן (חיבור למערכת יוטיוב), וניתן להתאים אותן לקהלים ספציפיים, מה שדבר זה מחזק את המותג לרמה הבאה. החיסרון של מודעות וידאו הוא שצריך להפיק את הסרטונים לבד וזה יכול להקשות על חלק מהעסקים שלא רגילים לזה.

ניתן להשתמש במודעות וידאו כדי למקד לאנשים על סמך תחומי העניין והדמוגרפיה שלהם, כמו גם המיקום שלהם. עסקים יכולים גם להשתמש במודעות וידאו כדי למקד מחדש אנשים שביקרו בעבר באתר (רימרקטינג). בסך הכל, מודעות וידאו הן דרך מצוינת עבור עסקים להגיע לקהל גדול, אך הן דורשות השקעה משמעותית של זמן וכסף.

קמפיין שופינג בגוגל

מודעות שופינג בגוגל הן סוג של קמפיין ממומן המאפשר לעסקים לפרסם את המוצרים שלהם בדף התוצאות של מנוע החיפוש של גוגל (SERP) לפני כל התוצאות האחרות.

עסקים יכולים ליצור קמפיין עם כל המוצרים שלהם בחנות – הכוללות תמונות של המוצרים שלהם עם תיאורים, מחירים וקישורים לדף המוצר.

מודעות שופינג גם מאפשרות לעסקים למקד ללקוחות ספציפיים ולעקוב אחר ביצועי המודעות שלהם, ומאיזה ביטויי נכנסו לדף המוצר, ואפילו כמה רכשו מכל קטגוריות האתר.

היתרון העיקרי של מודעות שופינג הוא שהן נראות מאוד טוב ויכולות לעזור לעסקים אשר קיים להם אתר חנות, ולהגדיל את המכירות שלהם דרך קמפיין שופינג. עם זאת, מודעות שופינג הן דורשות מעסקים לתת מידע רב על מוצרים. בנוסף, מודעות שופינג דורשות מעסקים להתעדכן במגמות המשתנות בענף שלהם, מכיוון שהם חייבים לעדכן כל הזמן את פרטי המוצרים שלהם כדי להישאר תחרותיים.

קמפיין שופינג

מודעות שיווק מחדש

מודעות שיווק מחדש הן סוג של מסע פרסום ממומן בגוגל המאפשר לעסקים למקד ללקוחות שעשו בעבר אינטראקציה עם האתר שלהם. באמצעות מודעות שיווק מחדש, עסקים יכולים להזכיר ללקוחות את המוצר או השירות שלהם ולעודד אותם לחזור לאתר.

ניתן להשתמש במודעות שיווק מחדש כדי למקד ללקוחות מודעות רלוונטיות על סמך היסטוריית הגלישה שלהם בעבר, מה שמאפשר לעסקים להיות אסטרטגיים יותר בפרסומות שלהם. ניתן למקד את המודעות למי שביקר בעמוד ולא ביצע רכישה, למי שהוסיף פריטים לעגלה מבלי להשלים רכישה, או למי שכבר רכש מוצר או שירות. ניתן להשתמש במודעות שיווק מחדש כדי למקד ללקוחות מסרים המותאמים לתחומי העניין שלהם, כגון הנחות, מבצעים מיוחדים או המלצות למוצרים.

סוג זה של קמפיין הוא דרך מצוינת לעסקים להגיע ללקוחות שלהם ולהגדיל את ההמרות. עם זאת, חשוב לציין שעסקים צריכים לוודא שהם פועלים לפי ההנחיות שנקבעו על ידי גוגל על מנת להבטיח שהמודעות לא ייראו כפולשניות או כספאמיות.

גוגל מספקת סוגים רבים ושונים של קמפיינים ממומנים שניתן להשתמש בהם כדי למקד ללקוחות ולהגדיל את המכירות. לכל סוג קמפיין יתרונות וחסרונות משלו וחשוב להבין את הסוגים השונים על מנת לקבל החלטה מושכלת לגבי סוג הקמפיין המתאים ביותר לעסק שלכם.

צריכים עזרה אנחנו פה בשמחה, השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:
אבי נומה יועץ לקידום אתרים ושיווק דיגיטלי
אבי נומה יועץ לקידום אתרים ושיווק דיגיטלי

אבי נומה - מומחה לקידום אתרים אורגני ובניית אסטרטגיה לשיווק דיגיטלי. מעל 9 שנות ניסיון. מנכ"ל ובעלים לחברת ניו יורק מדיה המתעסקת בעיקר בקידום אורגני בגוגל, הקמה וניהול קמפיינים ממומנים בגוגל, עיצוב ובניית בניית אתרי וורדפרס ובכללי כל מה שקשור לעולם הדיגיטל.
כתובת: בן גוריון 4, נס ציונה | טלפון: 072-334-1520

אבי נומה יועץ לקידום אתרים ושיווק דיגיטלי
אבי נומה יועץ לקידום אתרים ושיווק דיגיטלי

מומחה לקידום אתרים אורגני ובניית אסטרטגיה לשיווק דיגיטלי. מעל 9 שנות ניסיון. מנכ"ל ובעלים לחברת ניו יורק מדיה המתעסקת בעיקר בקידום אורגני בגוגל, הקמה וניהול קמפיינים ממומנים בגוגל, עיצוב ובניית בניית אתרי וורדפרס ובכללי כל מה שקשור לעולם הדיגיטל.
כתובת: בן גוריון 4, נס ציונה
טלפון: 072-334-1520

תוכן עניינים

מאמרים ומידע נוסף

השאירו פרטים וקבלו הצעת מחיר לקידום האתר...

חברה לקידום אתרים

מה ברצונך לשאול אותנו?

קידום אורגני, ממומן, בניית אתר, ניהול מוניטין, שיפור מכירות

אנחנו כאן בשבילך.

רוצים לקדם את האתר שלכם? ולקבל לידים אורגניים איכותיים? השאירו פרטים:

דילוג לתוכן