קידום אתרי וורדפרס

קידום אורגני לאתרי וורדפרס בגוגל

יצירה והפעלה של אתר אינטרנט מלא אינם מספיקים בכדי שיבחינו במותג שלך מעצמו. על מנת לשפר את הנראות המקוונת שלך, יהיה עליך לנקוט בטקטיקות קידום אתרים אורגני SEO (אופטימיזציה למנועי חיפוש). אם ברצונך להשיג דירוג גבוה יותר בגוגל ובמנועי חיפוש אחרים, תצטרך להתייחס ברצינות לכל הקשור לאופטימיזציה למנועי חיפוש. 

למרבה המזל, אם אתה משתמש בוורדפרס כמערכת ניהול התוכן שלך (CMS), ישנם מספר תכונות מובנות שהופכות את אופטימיזציה של התוכן שלך לחיפוש לקלה משמעותית.

אז מה הופך את וורדפרס לפלטפורמה כל כך חזקה עבור SEO? בואו נסתכל.

מה צריך לדעת SEO הוא ראשי תיבות שמייצג אופטימיזציה למנועי חיפוש. זוהי אסטרטגיה בה משתמשים בעלי אתרים כדי להשיג יותר תנועה על ידי דירוג גבוה יותר במנועי החיפוש.  אופטימיזציה למנועי חיפוש אינה מתעתעת בגוגל או עובדת על המערכת. זה פשוט עוסק ביצירת אתר עם קוד ועיצוב אופטימליים שמקלים על מנועי החיפוש למצוא את האתר שלך. כשאנשים מחפשים באינטרנט את הנושאים שעליהם אתה כותב, התוכן המותאם למנועי החיפוש יופיע גבוה יותר בתוצאות החיפוש, ויביא יותר אנשים ללחוץ על האתר שלך.

מנועי חיפוש הם לרוב מקור התנועה הגדול ביותר עבור מרבית האתרים.

גוגל ומנועי חיפוש אחרים משתמשים באלגוריתמים מתקדמים כדי להבין ולדרג דפים כראוי בתוצאות החיפוש. עם זאת, האלגוריתמים האלה אינם מושלמים – הם עדיין זקוקים לעזרתך כדי להבין על מה התוכן שלך. אם התוכן שלך אינו מותאם, מנועי החיפוש לא יידעו לדרג אותו. כשאנשים מחפשים את הנושאים שעליהם אתה כותב, האתר שלך לא יופיע בתוצאות החיפוש, ותפספס את כל התנועה. חשוב באמת שכל בעלי העסקים יהפכו את האתר שלהם ל'ידידותי' עבור מנועי החיפוש, כדי שיוכלו למקסם את תנועת החיפוש שלהם.

רוצים לקדם את האתר שלכם בגוגל? השאירו פרטים...

הפרמטרים לקידום אתר במערכת וורדפרס

בנה את התוכן איכותי סביב מילות מפתח

רוב הסיכויים שנתקלת במושג מילות מפתח בעבר. אלה משפטים קצרים המתארים את נושא התוכן שלך. לדוגמה, ייתכן שתבחר במילת המפתח "מתכונים קלים" לפוסט בבלוג העוסק במתכונים פשוטים למתחילים. על ידי כך אתה צופה כי הרבה אנשים יקלידו את הביטוי למנוע חיפוש כאשר הם מחפשים פוסט מסוג זה.

בחירת מילת מפתח לכל פוסט או עמוד ושימוש בה במקומות שונים – כמו הכותרת, כותרות משנה והתוכן עצמו – היא דרך נפוצה לקשר את הנושא שלך לסורקי מנועי החיפוש ולהגדיל את הסיכויים להציג את התוכן שלך ברלוונטיות.

השתמש בתגי כותרת בכל התוכן שלך

מפת האתר אמנם שימושית לסייע לסורקי מנועי החיפוש לראות כיצד האתר שלך מאורגן, אך הוא לא עוזר להם להבין את התוכן עצמו. לשם כך תצטרך להשתמש בתגי כותרת. אלה אפשרויות עיצוב שאתה יכול להחיל על כותרות קטעים בתוך עמודים ופוסטים.

שימוש בכותרות אלה כדי לבנות את התוכן שלך משיג שני דברים. זה מספק יתרון חזותי על ידי פירוק הטקסט והקלת הקריאה. כמו כן, הסורקים מקדישים תשומת לב רבה לכותרות, ומשתמשים בהם בכדי להבין כיצד התוכן שלך מאורגן ועל מה מדובר.

צור מפת אתר

מפת אתר היא רשימה של כל הדפים והתכנים האחרים באתר שלך, בדרך כלל מאורגנים בהיררכיה. זה מספק דרך מהירה לראות כיצד האתר שלך מתוכנן ומה הוא כולל. בעוד שקובצי ה- SITEMAP הללו נועדו בעבר לעזור למשתמשים לנווט באתרים, מטרתם העיקרית כעת היא להעביר מידע לבוטים של מנועי חיפוש (המכונים גם סורקים). יצירת מפת אתר יכולה להיות בכמה אפשריות: למשל  דרך תוסף כמו יוסט (yoast) אם אתם משתמשים במערת וורדפרס אבל אם אתם לא משתמשים אתם יכולים לצור מפת אתר דרך מערכת  Xml Sitemap Generator.

קישורים פנימיים וחיצוניים שימושיים

גוגל ומנועי חיפוש אחרים אינם רואים את האתר שלך בריק. במקום זאת, הם בוחנים עד כמה הוא מחובר, גם פנימית וגם לאתרים אחרים. שימוש בשפע קישורים בכל הפוסטים והדפים שלך מספר לסורקים כיצד הם קשורים לתוכן דומה. זה גם מעודד אנשים אחרים לקשר חזרה לאתר שלך – שבתורו מתקשר למנועי חיפוש שהתוכן שלך הוא בעל ערך.

היתרונות בשימוש מערכת וורדפרס

קוד פשוט ונקי

הקוד שמאחורי וורדפרס הוא פשוט ונקי, ומאפשר לבוטים של מנועי חיפוש להוסיף את האתר שלך בקלות. מכיוון שזו פלטפורמת קוד פתוח, תראה שינויים מתמידים במונחים של אבטחה, ביצועים ופונקציונליות כדי לאפשר לגוגל ומנועי חיפוש אחרים למקם את האתר שלך גבוה יותר ב- SERP.

למרות שוורדפרס כבר מתפקדת היטב בתחום מסוים זה, וודא כי התקנת נושאים ותוספים מקודדים היטב כדי להבטיח את האיכות הגבוהה של אתר הוורדפרס שלך.

שימוש בקטגוריות ותגים

המטרה העיקרית של קטגוריות ותגיות היא לעזור למבקרים באינטרנט לנווט בבלוגים שלך במהירות ובקלות, מה שבתורו עוזר לך להשיג דירוג חיפוש טוב יותר (אם משתמשים בו נכון). בקצרה, קטגוריות הן תוכן העניינים של הבלוג שלך, בעוד שתגים הם האינדקס המסייע למנוע חיפוש לפרש את נושא הבלוג שלך בקלות.

הוספת מפת SITEMAP לוורדפרס היא פשוטה – תוכלו לעשות זאת באמצעות תוסף ממוקד כמו SITEMAPS של XML של גוגל, או באמצעות כלי SEO מקיף כגון YOAST SEO.

קל ליצור כותרות ידידותיות לקידום אתרים

 

כבר הסברנו ש"תגי הכותרת", או הכותרת של פוסט בבלוג, הוא אחד ההיבטים המכריעים בכל הנוגע להשגת דירוג טוב יותר בדפי התוצאות של מנועי החיפוש. תגי הכותרת לא רק מספרים למנועי החיפוש במה עוסק דף האינטרנט שלך, אלא גם משאירים את הרושם הראשוני על האנשים שרואים את כותרת ההודעה שלך בתוצאות החיפוש.

הגדרות ברירת המחדל של WordPress מקלות עליך לבצע אופטימיזציה של תיאורי המטא שלך עבור Google ומנועי חיפוש אחרים. יתרה מכך, באפשרותך להשתמש בתוסף SEO הנקרא  Yoast או ב- All in One SEO Pack כדי ליצור באופן אוטומטי תיאורי מטא ידידותיים לאתר WordPress שלך.

השורה התחתונה בנושא קידום אתר וורדפרס זה הפלטפורמה

בוורדפרס יש המון כלים לקידום אתרים שהם נהדרים ויעזרו לך להתחיל בעבודה לקדם את אתר האינטרנט: כלי שמחבר אותך למערכת האנליטקס, כלי לבדיקת צפיפות מילות המפתח, ותוכל אפילו לנתח את האתר שלך לבעיות SEO.

אם עוד לא בנית את האתר שלך, כדאי לך לחשוב על בניית את בוורדפרס. אמנם לעיתים הוא יותר קשה לתפעול עבור מתחילים, אבל לטווח הארוך הוא ישיג לכם תוצאות טובות יותר בגוגל.

 

סוגי אתרים שקיימים בווארדפרס

אתר אורגני לתדמית עם שירותים

כאשר אנחנו רוצים לקדם אתר תדמית במערכת וורדפרס אנחנו חייבים לעשות את זה נכון כי כמו שאנחנו יודעים יש המון מתחרים שקיימים בגוגל שאותם אנחנו רוצים לעקוף. אז בשביל לקדם צריך לצור אסטרטגיית קידום המוגדרת מראש על פי השירותים שהעסק נותן תוך שימוש במחקר מילים מקיף שעשינו מראש.

קידום אורגני לאתר בלוג מאמרים עם תוכן

אתר בלוג זה נושא מאוד מעניין כי להמון אתרים יש בלוג אך לא כולם משתמשים בו כמו שצריך. באתר מידע / אתר מאמרים עם תוכן שאנחנו רוצים לקדם חייב להיות תוכן איכותי שנותן ערך מוסף לגולש, כמובן שלפעמים אנחנו משתמשים בכותבי תוכן אך לא תמיד זה הצעת הנכון לעשות. חשוב מאוד לזכון שאנחנו כותבים תוכן לאתר כזה אנחנו צריכים לדעת לאיזה קטגוריה אנחנו משיכים אותה  ואיזה עוד תחומים עם ערך אפשר לכתוב במאמר.

קידום אורגני לחנויות וורדפרס

אז הדודבן שבקצפת, קידום אתר חנות. איך אנחנו מקדמים אתר חנות בגוגל ?
אז כמו שאנחנו יודעים לאתר חנות יש מוצרים ויש קטגוריות, כל מוצר משוייך לקטגוריה מסויימת. ואת אותו עמוד קטגוריה אנחנו מקדמים על ידי המוצרים שאנחנו מכניסים לחנות התוכן שאנחנו מעלים לאותו קטגוריה + מאמרים בנושא הקטגוריה המדובר. כדי לתת בוסט חזר לכל זה אנחנו משתמשים בקישורים חיצוניים מכתבות ומאמרים בעלי מידע על הקטגוריה וכך אנחנו מחזקים את האתר ועולים במיקומים.

קידום אתר אורגני בוורדפרס

BLOB SEO & DIGITAL

חווית משתמש באתרי אינטרנט
מאמרים ומידע מקצועי

חווית משתמש

יש המון אתרים שם בחוץ. מעבר לייצור תכנים מעולים, חיוני לגרום לאתר שלך להתבלט. איך? אחת הדרכים היא לספק חווית משתמש יוצאת דופן (UX). השתמש

קרא עוד »
חברה לקידום אתרים
מאמרים ומידע מקצועי

למה כדאי ללכת לחברה לקידום אתרים

חברה לקידום אתרים או לפרילנסר זה לא סוד שאופטימיזציה למנועי חיפוש הפכה מכריעה בפיתוח כל עסק שרוצה להגיע לתנועה ממוקדת רציפה, כדי לשפר את מאמצי

קרא עוד »

לכל שאלה אנו זמינים

קידום אתרי וורדפרס?

השאירו פרטים ונחזור אלייך בהקדם...

מומחה קידום אתרים