בניית אתרי תדמית

בניית אתרי תדמית לעסקים

אתר תדמית

אתרי תדמית נועדו להציג חזות מסוימת. לא חזות שקר או כזב, אלא חזות שמיוצגת מערכי החברה. ישנן חברות רבות, שהחליטו לייצר לעצמן קוד אתי. הקוד האתי הזה מכיל למעשה את ה-"עשה ואל תעשה" של החברה, כפי שהוא נגזר מערכיה וממהות החזון שלה. חברות רבות בוחרות לייצר לעצמן "קוד אתי", לא כי זה נדרש, אלא כי יש לזה המון הטבות, כשחלק מהן היא הדרך בה זה מציב את הרף עבור עובדי החברה. הם יודעים מה הסיפור של החברה בה הם עובדים, מה הרף ההתנהגותי והערכי המצופה מהם, וכיוצא בזה. למעשה, חזון החברה הוא ההבטחה של החברה מה הסיפור של החברה, למה היא פועלת. זה לא בהכרח בשביל רווחים, אפשר שיש סיפור מאחורי פעילויות החברה חזון החברה מתמצת אותו ונותן לו מקום גבוה ומאפשר השראה. 

באופן דומה אתר תדמית מגלם את חזון החברה, ערכיה, "עשה ואל תעשה" (במידה כלשהי) את הדרך בה היא רואה את עצמה ומבקשת מלקוחות פוטנציאליים וקיימים לראות אותה, גם כן. על כן, בניית אתרי תדמית זה פשוט התגלמות הבטחת החזון של החברה והדרך בה היא מתקשרת אותו לקהל לקוחותיה, בעבר, בהווה ואולי גם בעתיד.

רוצים לבנות אתר אינטרנט? השאירו פרטים...

איך תדמית יכולה לעזור לעסקים?

כששאלנו את וויקיפדיה איך היא מגדירה "תדמית", גילינו את הפנינה הבאה: תדמית היא דימוי, דמות אדם או ארגון המצטיירת בעיני אחר, או הרושם שאדם עושה על המתבונן בו התדמית יכולה להיות זהה לדמות אותה היא משקפת, אך בימינו לעיתים קרובות יש פער ביניהן עקב נטייתם של אנשים לעסוק בעיצוב התדמית, וביצירת הרושם אותו הם מבקשים להציג בפני אחרים.

מכך אנחנו יכולים ללמוד שני דברים – תדמית היא חזות כלפי חוץ והיא יכולה להיות שקרית. אך לא במהויות כזב עסקינן – אלא בשידור ברור ומובהק של הערכים שהחברה עומדת מאחוריהם. למעשה, בניית אתר תדמית מאפשרת לאנשים לקבל מידע אודות החברה – להבין מה הסיפור שלה, מה השירותים שמציעה, מה הניסיון שלה. אתר תדמית שנראה טוב יכול לשדר שלחברה יש משאבים להשקיע באתר, כמו גם שהיה לה אכפת לה מספיק כדי ליצור נכס ווירטואלי שיכול לשרת את קהל האנשים שמתעניינים בה – משמע יש מספיק אנשים שמתעניינים בה כדי שזה יצדיק את ההשקעה ואכפת לה מהם מספיק כדי ליצור עבורם נכס מידע שישרת את הבירורים שלהם לגבי בית העסק.

איך אתרי תדמית שונים מדפי נחיתה?

ההבדל בין אתר תדמית לבין דף נחיתה, לדוגמה, הוא שאתר תדמית משמש ככרטיס ביקור – "הנה, זה אני, זה העסק שלי – זה מה שאנחנו עושים, כך אנחנו מציגים את עצמנו לעולם, זה הקטע שלנו". בעוד שדף נחיתה מציג איזשהו טקסט (אולי בתוספת גרפיקה רלוונטית), שמטרתו להניע את הגולש להמשיך לקרוא את השורות הבאות, עד שיבין את המסר הכולל של ההצעה הטמונה בדף, כך שהגולש יוכוון באופן החלטי לכדי השלמת פעולה יחידנית שדף הנחיתה עוצב כדי לאפשר את התרחשותה. לדוגמה, דף נחיתה יכול להוביל אנשים להשאיר פרטים, להוריד משהו, לרכוש מוצר – וכן הלאה. בעוד שאתר תדמית מציג מה הקטע של החברה, לא בהכרח מבקש לקחת פעולה, אם כי זה אפשרי לשלב קריאה לפעולה גם בשטחו.

מהן ההזדמנויות שמציע אתר תדמית?

אתר תדמית הוא גם ביתו של הרושם הראשוני, הוא המרחב בו מתאפשר לחברה להשפיע על הרושם שהלקוח מקבל ממנה – אם למעשה הוא מחפש  אותה באופן יזום, דרך גוגל או פלטפורמה אחרת. אם לדוגמה יש לבית עסק קמפיין רץ לטובת קידום האתרים שברשותו, או קידום אתר וורדפרס ספציפי שבאמתחתו – ייתכן שגולש מסוים ייחשף למאמצי הקידום ויחליט לגגל את החברה עצמה כדי לראות מה הקטע שלה. לא בהכרח כי הוא מתכוון לקנות משהו בו במקום, או לקחת פעולה מסוימת – אלא כי הוא רוצה לדעת עם ואל מול הוא "עובד". על כן, לדעתנו זה דיי חשוב לאפשר לגולש את מלוא הבהירות והישירות בנוגע לפעילויות החברה, כדי שיתרשם כראוי ויידע לנכון אם זה רלוונטי עבורו לקחת את הצעד הבא במסע הלקוח שלו עם החברה, אם זה נכון עבורו לקחת את הפעולה הבאה – תהא היא הרשמה, הורדה, רכישה וכיוצא בזה. למעשה, ייתכן שמתוך מאמצי קידום האתרים שמקדמים מסוימים עושים, הגולשים הנחשפים אליהם יחליטו לעקוף  את המודעות המוצגות מולן ולחפש באופן ישיר מה הסיפור של החברה. במידה והם יתרשמו לטובה, יכול הדבר להשפיע לטובה על עסקאות עתידיות שיהיו להם אל מול ועם בית העסק.

לבסוף, בניית אתר תדמית מורכבת מחלקים שונים. כמובן, יש עניין להדגיש את מהות החברה, סיפורה ואת ההבטחה שלה ללקוח. עם זאת, חשוב לדעת מה טכנית מתבקש – אילו עמודים, איך הם ייראו, איזה קריאות לפעולה ראוי לכלול. אם כן, יש הרבה לשקול בנושא, כמו גם הרבה לבחון עם הזמן – כדי לראות מה מניב את הרושם האותנטי ביותר שלקוחות יכולים לקבל מאתר תדמית של חברה.

BLOB SEO & DIGITAL

מערכת לבניית אתרים וורדפרס

וורדפרס – המערכת הפופולרית לבניית אתרים מערכת הניהול והבנייה של אתרים וורדפרס היא אחת מהפלטפורמות הנפוצות ביותר ליצירת אתרי אינטרנט בקלות וביעילות. השילוב בין גמישות

קרא עוד »

מערכת לבניית אתרים וויקס

בניית אתרים בצורה פשוטה ומהירה עם מערכת Wix בימים אלו, בניית אתר אינטרנט אינה עוררת כאב ראש כמו שהיא פעם הייתה. בעזרת מערכות ניהול תוכן

קרא עוד »

מערכת לבניית אתרים קאשקאו

מערכת "קאשקאו" – פיתרון מתקדם לניהול וקידום עסקים באינטרנט מכירות וניהול עסקים בסביבת האינטרנט הופכות כל הזמן לפרות פריטה בעידן הטכנולוגיה. מוצרים ושירותים מוצעים בקלות

קרא עוד »

לכל שאלה אנו זמינים

מעוניין לבנות אתר אינטרנט?

השאיר פרטים ונחזור אלייך בהקדם...
מומחה קידום אתרים
חברה לקידום אתרים

מה ברצונך לשאול אותנו?

קידום אורגני, ממומן, בניית אתר, ניהול מוניטין, שיפור מכירות

אנחנו כאן בשבילך.

רוצים לקדם את האתר שלכם? ולקבל לידים אורגניים איכותיים? השאירו פרטים:

דילוג לתוכן