בניית קישורים

בניית קישורים לאתרי אינטרנט

אם אתה רוצה לעשות קידום אורגני לאתר שלך בשנת- 2020, אינך יכול להתעלם מהחשיבות של בניית קישורים והצורך להרכיב אסטרטגיה איתנה שתעזור לך להשיג קישורים באיכות גבוהה. למעשה, קישורים נשארים אחד משלושת גורמי הדירוג החשובים ביותר שקיימים שם. עם זאת, בין אם אתה רק מתחיל להיכנס לעולם של קידום אתרים SEO ולומד כיצד לבנות קישורים בפעם הראשונה או שאתה עושה את זה במשך שנים ופשוט רוצה למצוא טקטיקות חדשות שעדיין עובדות, יש ממש עשרות גישות שאתה יכול לנקוט בהן- אבל עדיין בבסיסן עומדים אותם עקרונות שנציין בהמשך.

מה זה בניית קישורים?

בניית קישורים, במילים פשוטות, היא התהליך בו גורמים לאתרים אחרים לשים קישור חזרה לאתר שלך. על כל המשווקים ובעלי העסקים להיות מעוניינים לבנות קישורים כדי להניע תנועה מהפניות ולהגדיל את סמכות האתר שלהם, וכמובן לעלות בדירוג החיפוש בגוגל מה שנקרא גם קידום אתרים אורגני לעסקים.

מדוע קישורים לאתר אינטרנט חשובים?

האלגוריתם של גוגל מורכבים ומתפתחים תמיד, אך קישורים נכנסים נשארים גורם חשוב באופן שבו כל מנוע חיפוש קובע אילו אתרים מדורגים עבור אילו מילות מפתח. בניית קישורים היא אחת מהטקטיקות הרבות המשמשות לקידום אתרי וורדפרס או כל מערכת אחרת מכיוון שקישורים הם איתות לגוגל שהאתר שלך הוא משאב איכותי הראוי לציטוט. לכן אתרים עם קישורים נכנסים רבים יותר נוטים להרוויח דירוגים גבוהים יותר.

עם זאת, יש דרך נכונה ודרך שגויה לבנות קישורים לאתר שלך. יש שני דרכים עיקריות לבנות קישורים לאתר שלך: בניית קישורים טבעית, כלומר תהליך של הרווחת קישורים או קניית קישורים. שתי הדרכים יכולות לעבוד למרות שלכל אחת חסרונות ויתרונות.

בניית קישורים טבעיים ואורגניים היא תהליך קשה, שדורש זמן רב, בעוד שקניית קישורים מצריכה מכם השקעה כספית אך היא יותר מהירה. בנוסף, לא כל הקישורים נוצרים שווים: קישור מאתר סמכותי ישפיע יותר על הדירוג שלך, מאשר קישור מאתר קטן או חדש שנבנה. אך כמובן שקשה יותר להשיג קישורים באיכות גבוהה.

מהם מרכיבי המפתח באסטרטגיה מוצלחת של בניית קישורים?

יש יותר בבניית קישורים ממה שזה נראה, ולא רק מבחינת המורכבות של אותן טקטיקות המספקות את התוצאות וההשפעה הטובות ביותר. כשאתם מתכננים אסטרטגיה לבניית קישורים, עליכם לזכור שלא כל הקישורים שווים וכי ישנם אלמנטים מרכזיים המניעים הצלחה קדימה.

אסור לבנות קישורים באופן עיוור. בכך, אנו מתכוונים שעליך לדעת כיצד נראה קישור נהדר עבורך ולהבין היטב כי ככל שתשקיע יותר מאמץ להשיג את הקישורים הנכונים, כך תהיה להם השפעה טובה יותר.

יצירת תוכן מפתה לקישור

אמנם תוכן טוב (או אפילו נהדר) בפני עצמו אינו מספיק בכדי להשיג קישורים מהותיים, אך הוא עדיין נדרש לחלוטין. אז אתה צריך ללמוד איזה סוג של תוכן בתחום הנושא שלך בונה הרבה קישורים. בדוק את הקישורים באתר שלך כדי ללמוד אילו דפים באתר שלך מקבלים קישורים. בשלב הבא, בדוק את סוג התוכן באתרים אחרים שקהל היעד שלך מוצא שימושי, מדויק וייחודי.

השלב השני ביצירת תוכן מתאים לקישורים הוא למצוא תוכן של אתרים אחרים שיש בו הרבה קישורים. תוכן עם קישורים נוספים ומעורבות מראה כי יש דרישה לסוג כזה של תוכן, והוא ייתן לך תובנה איזה סוג תוכן אנשים אוהבים ורואים בו יעיל וחדש.

קישורים המוצבים בעריכה

קישורים המוצבים בעריכה הם פשוט כאלה שקיימים מכיוון שצד ג' קיבל את ההחלטה להוסיף קישור מהאתר שלהם לאתר שלך ולא בגלל תשלום, תמריץ אחר, או שאתה האחראי להציב אותו ועשית זאת להגדיל את הדירוג שלך. הקישורים היעילים ביותר הם כאלו, ו- Google עצמה מדגישה בהנחיותיהם שקישורים שאינם נכללים בסיווג זה יכולים להיחשב לא טבעיים.

דגש על קישורים מדומיינים ייחודיים

פרופיל קישור נהדר יראה קישורים שמגיעים ממספר גבוה יותר של דומיינים ייחודיים ולא מאותם דומיינים פעם אחר פעם. אסטרטגיה מוצלחת צריכה תמיד לשים דגש על טקטיקות שיראו שמסע הפרסום לבניית קישורים מרוויח קישורים מדומיינים חדשים שמעולם לא קישרו בעבר כדי להגדיל את מספר הדומיינים הייחודים.

רלוונטיות אקטואלית חזקה

קישורים צריכים להיות מאתרים ותכנים שקשורים קשר הדוק לנושא האתר שלכם, וזו דוגמא נהדרת נוספת להבטיח שאתם לא רק בונים קישורים, אלא בונים קישורים נכונים. זכור שקישורים היו במקור באינטרנט כדי לנווט משתמש מדף א' לדף ב', ובהנחה זו, מדוע קישור יעביר אותך למשהו שלא היה קשור לנושא? זה לא הגיוני, נכון? אז הקפד לעקוב אחר עמדה זו במאמצי בניית הקישורים שלך.

צריכים עזרה אנחנו פה בשמחה, השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:
אבי נומה יועץ לקידום אתרים ושיווק דיגיטלי
אבי נומה יועץ לקידום אתרים ושיווק דיגיטלי

אבי נומה - מומחה לקידום אתרים אורגני ובניית אסטרטגיה לשיווק דיגיטלי. מעל 9 שנות ניסיון. מנכ"ל ובעלים לחברת ניו יורק מדיה המתעסקת בעיקר בקידום אורגני בגוגל, הקמה וניהול קמפיינים ממומנים בגוגל, עיצוב ובניית בניית אתרי וורדפרס ובכללי כל מה שקשור לעולם הדיגיטל.
כתובת: בן גוריון 4, נס ציונה | טלפון: 072-334-1520

אבי נומה יועץ לקידום אתרים ושיווק דיגיטלי
אבי נומה יועץ לקידום אתרים ושיווק דיגיטלי

מומחה לקידום אתרים אורגני ובניית אסטרטגיה לשיווק דיגיטלי. מעל 9 שנות ניסיון. מנכ"ל ובעלים לחברת ניו יורק מדיה המתעסקת בעיקר בקידום אורגני בגוגל, הקמה וניהול קמפיינים ממומנים בגוגל, עיצוב ובניית בניית אתרי וורדפרס ובכללי כל מה שקשור לעולם הדיגיטל.
כתובת: בן גוריון 4, נס ציונה
טלפון: 072-334-1520

תוכן עניינים

מאמרים ומידע נוסף

השאירו פרטים וקבלו הצעת מחיר לקידום האתר...

חברה לקידום אתרים

מה ברצונך לשאול אותנו?

קידום אורגני, ממומן, בניית אתר, ניהול מוניטין, שיפור מכירות

אנחנו כאן בשבילך.

רוצים לקדם את האתר שלכם? ולקבל לידים אורגניים איכותיים? השאירו פרטים:

דילוג לתוכן