בניית קישורים לאתרי אינטרנט
אם אתה רוצה לעשות קידום אורגני לאתר שלך בשנת- 2020, אינך יכול להתעלם מהחשיבות של בניית קישורים והצורך להרכיב אסטרטגיה איתנה שתעזור לך להשיג קישורים באיכות גבוהה. למעשה, קישורים נשארים אחד משלושת גורמי הדירוג החשובים ביותר שקיימים שם. עם זאת, בין אם אתה רק מתחיל להיכנס לעולם של קידום אתרים SEO ולומד כיצד לבנות קישורים בפעם הראשונה או שאתה עושה את זה במשך שנים ופשוט רוצה למצוא טקטיקות חדשות שעדיין עובדות, יש ממש עשרות גישות שאתה יכול לנקוט בהן- אבל עדיין בבסיסן עומדים אותם עקרונות שנציין בהמשך.
תפריט
רוצים לפרסם את האתר שלכם בגוגל? השאירו פרטים...
מה זה בניית קישורים?


בניית קישורים, במילים פשוטות, היא התהליך בו גורמים לאתרים אחרים לשים קישור חזרה לאתר שלך. על כל המשווקים ובעלי העסקים להיות מעוניינים לבנות קישורים כדי להניע תנועה מהפניות ולהגדיל את סמכות האתר שלהם, וכמובן לעלות בדירוג החיפוש בגוגל מה שנקרא גם קידום אתרים אורגני לעסקים.
מדוע קישורים לאתר אינטרנט חשובים?
האלגוריתם של גוגל מורכבים ומתפתחים תמיד, אך קישורים נכנסים נשארים גורם חשוב באופן שבו כל מנוע חיפוש קובע אילו אתרים מדורגים עבור אילו מילות מפתח. בניית קישורים היא אחת מהטקטיקות הרבות המשמשות לקידום אתרי וורדפרס או כל מערכת אחרת מכיוון שקישורים הם איתות לגוגל שהאתר שלך הוא משאב איכותי הראוי לציטוט. לכן אתרים עם קישורים נכנסים רבים יותר נוטים להרוויח דירוגים גבוהים יותר.
עם זאת, יש דרך נכונה ודרך שגויה לבנות קישורים לאתר שלך. יש שני דרכים עיקריות לבנות קישורים לאתר שלך: בניית קישורים טבעית, כלומר תהליך של הרווחת קישורים או קניית קישורים. שתי הדרכים יכולות לעבוד למרות שלכל אחת חסרונות ויתרונות.
בניית קישורים טבעיים ואורגניים היא תהליך קשה, שדורש זמן רב, בעוד שקניית קישורים מצריכה מכם השקעה כספית אך היא יותר מהירה. בנוסף, לא כל הקישורים נוצרים שווים: קישור מאתר סמכותי ישפיע יותר על הדירוג שלך, מאשר קישור מאתר קטן או חדש שנבנה. אך כמובן שקשה יותר להשיג קישורים באיכות גבוהה.
מהם מרכיבי המפתח באסטרטגיה מוצלחת של בניית קישורים?
יש יותר בבניית קישורים ממה שזה נראה, ולא רק מבחינת המורכבות של אותן טקטיקות המספקות את התוצאות וההשפעה הטובות ביותר. כשאתם מתכננים אסטרטגיה לבניית קישורים, עליכם לזכור שלא כל הקישורים שווים וכי ישנם אלמנטים מרכזיים המניעים הצלחה קדימה.
אסור לבנות קישורים באופן עיוור. בכך, אנו מתכוונים שעליך לדעת כיצד נראה קישור נהדר עבורך ולהבין היטב כי ככל שתשקיע יותר מאמץ להשיג את הקישורים הנכונים, כך תהיה להם השפעה טובה יותר.
יצירת תוכן מפתה לקישור
אמנם תוכן טוב (או אפילו נהדר) בפני עצמו אינו מספיק בכדי להשיג קישורים מהותיים, אך הוא עדיין נדרש לחלוטין. אז אתה צריך ללמוד איזה סוג של תוכן בתחום הנושא שלך בונה הרבה קישורים. בדוק את הקישורים באתר שלך כדי ללמוד אילו דפים באתר שלך מקבלים קישורים. בשלב הבא, בדוק את סוג התוכן באתרים אחרים שקהל היעד שלך מוצא שימושי, מדויק וייחודי.
השלב השני ביצירת תוכן מתאים לקישורים הוא למצוא תוכן של אתרים אחרים שיש בו הרבה קישורים. תוכן עם קישורים נוספים ומעורבות מראה כי יש דרישה לסוג כזה של תוכן, והוא ייתן לך תובנה איזה סוג תוכן אנשים אוהבים ורואים בו יעיל וחדש.
קישורים המוצבים בעריכה
קישורים המוצבים בעריכה הם פשוט כאלה שקיימים מכיוון שצד ג' קיבל את ההחלטה להוסיף קישור מהאתר שלהם לאתר שלך ולא בגלל תשלום, תמריץ אחר, או שאתה האחראי להציב אותו ועשית זאת להגדיל את הדירוג שלך. הקישורים היעילים ביותר הם כאלו, ו- Google עצמה מדגישה בהנחיותיהם שקישורים שאינם נכללים בסיווג זה יכולים להיחשב לא טבעיים.
דגש על קישורים מדומיינים ייחודיים
פרופיל קישור נהדר יראה קישורים שמגיעים ממספר גבוה יותר של דומיינים ייחודיים ולא מאותם דומיינים פעם אחר פעם. אסטרטגיה מוצלחת צריכה תמיד לשים דגש על טקטיקות שיראו שמסע הפרסום לבניית קישורים מרוויח קישורים מדומיינים חדשים שמעולם לא קישרו בעבר כדי להגדיל את מספר הדומיינים הייחודים.
רלוונטיות אקטואלית חזקה
קישורים צריכים להיות מאתרים ותכנים שקשורים קשר הדוק לנושא האתר שלכם, וזו דוגמא נהדרת נוספת להבטיח שאתם לא רק בונים קישורים, אלא בונים קישורים נכונים. זכור שקישורים היו במקור באינטרנט כדי לנווט משתמש מדף א' לדף ב', ובהנחה זו, מדוע קישור יעביר אותך למשהו שלא היה קשור לנושא? זה לא הגיוני, נכון? אז הקפד לעקוב אחר עמדה זו במאמצי בניית הקישורים שלך.
BLOB SEO & DIGITAL


ניהול מוניטין: כיצד מתמודדים עם ביקורת שלילית בגוגל?
ביקורת שלילית בגוגל יכולה לעשות את ההבדל בין לקוח משלם לבין כזה שיתרחק מהמוצר שאתם מציעים. מה עושים? הנה חמש פעולות שיביאו אתכם אל היעד


10 דברים חשובים שצריך לדעת על קידום אתרים
גוגל, כמו הזמן עצמו, לא עוצרת בשביל אף אחד. ענקית מנועי החיפוש מבצעת שינויים כל הזמן באלגוריתמים שלה. בין המטרות של גוגל: לשפר את חוויית


חווית משתמש
יש המון אתרים שם בחוץ. מעבר לייצור תכנים מעולים, חיוני לגרום לאתר שלך להתבלט. איך? אחת הדרכים היא לספק חווית משתמש יוצאת דופן (UX). השתמש


למה כדאי ללכת לחברה לקידום אתרים
חברה לקידום אתרים או לפרילנסר זה לא סוד שאופטימיזציה למנועי חיפוש הפכה מכריעה בפיתוח כל עסק שרוצה להגיע לתנועה ממוקדת רציפה, כדי לשפר את מאמצי


כתיבת תוכן לאתר
שאומרים בעולם הדיגיטל שהתוכן הוא המלך כבר לא מדובר בקלישאה או במשפט שאין לו תוכן משל עצמו. בעולם קידום האתרים והשמירה על עקרונות קידום נכונים


מה עושים כדי לקדם אתר לעסקים?
הנוכחות האינטרנטית של כל עסק ועסק היא עניין ידוע ובעלי עסקים עושים כל שביכולתם על מנת לקדם את העסקים שלהם במדיה הזאת. כיום כבר התבסס
לכל שאלה אנו זמינים
- הגדוד העברי 66, ראשון לציון
- [email protected]
- 072-334-1520
פרסום בגוגל לעסקים?
השאירו פרטים ונחזור אלייך בהקדם...

