פרמטרים דינמיים לקמפיין Google Ads

איך מכניסים פרמטרים דינמיים לכתובת אתר בקמפיין גוגל אדס?

תבנית מעקב לקמפיין גוגל:

  1. נכנסים למערכת גוגל אדס
  2. לאחר מכן נכנסים לאזור כל הקמפיינים (All Campanigns)
  3. ואז אנו נכנס ל הגדרת חשבון (Account Settings)
  4. ומכניסים את הפרמטרים שלנו לאזור ה – Tracking

*חשוב להתחיל עם ?{lpurl}

תבנית מעקב לקמפיין גוגל – כתובת אתר דינמי לדוגמא: GOOGLE ADS DYNAMIC URL

{lpurl}?utm_source=google-ads&utm_campaign={campaignid}&utm_ group= {adgroupid}&utm_term={keyword}&device={device}


Tracking Template (Dynamic): {lpurl}?utm_source=google-ads&utm_campaign={_campaignname}&utm_agid={adgroupid}&utm_term={keyword}&creative={creative}&device={device}&placement={placement}

פרמטרים דינמיים לכתובת URL

פרמטריםמה הוא נותן?
{campaignid}מזהה הקמפיין. (השתמש בזה כאשר הגדרת את פרטי המעקב שלך ברמת החשבון וברצונך לדעת איזה מסע פרסום הציג את המודעה שלך).
{adgroupid}מזהה קבוצת המודעות. (השתמש בזה כאשר הגדרת את פרטי המעקב שלך ברמת החשבון או מסע הפרסום וברצונך לדעת איזו קבוצת מודעות הציגה את המודעה שלך).
{feeditemid}המזהה של הנכס המבוסס על פיד/מדור קודם שנלחץ עליו. עדכן את כתובת האתר כדי לתמוך בנכס המשודרג ValueTack לשדרוג הנכס.
{extensionid}המזהה של הנכס מבוסס הנכס/המשודרג שעליו לחצו. עדכן את כתובת האתר כדי לתמוך בנכס המשודרג ValueTack לשדרוג הנכס.
{targetid}המזהה של מילת המפתח (עם התווית "kwd"), יעד המודעה הדינמית לרשת החיפוש ("dsa"), יעד רשימת השיווק מחדש ("aud"), מחיצת המוצר ("pla") או מחיצת קבוצת המלונות ("hpi") שהפעילה פרסומת.
{loc_interest_ms}המזהה של מיקום העניין שעזר להפעיל את המודעה. בקר באתר המפתחים לקבלת מזהי מיקום. מדווח רק עבור מסעות פרסום שמציגים מודעות לאנשים שמחפשים את המיקומים הממוקדים שלך.
{matchtype}סוג ההתאמה של מילת המפתח שהפעילה את המודעה שלך: "e" עבור מדויק, "p" עבור ביטוי, או "b" עבור "רחבה".
{network}מאיפה הגיע הקליק: "g" עבור חיפוש Google, "s" עבור שותף חיפוש, "d" עבור רשת המדיה, "u" עבור קמפיין שופינג חכם, "ytv" עבור סרטוני YouTube, "yts" עבור YouTube חפש, או "vp" עבור שותפי וידאו של Google.
{device}מאיזה מכשיר הגיע הקליק: "m" לנייד (כולל WAP), "t" לטאבלט ו-"c" למחשב.
{devicemodel}מאיזה דגם של טלפון או טאבלט הגיע הקליק (לדוגמה, "אפל+אייפון").
{gclid}מזהה הקליק של Google של קליק שמגיע מהמודעה שלך.
{ifmobile:[value]}מה שתגדיר עבור "[ערך]," אם המודעה שלך נלחצה מטלפון נייד.
{ifnotmobile:[value]}לא משנה מה אתה מגדיר עבור "[ערך]," אם המודעה שלך נלחצה ממחשב או טאבלט.
{ifsearch:[value]}לא משנה מה אתה מגדיר עבור "[ערך]," אם המודעה שלך נלחצה מאתר ברשת החיפוש של Google.
{ifcontent:[value]}לא משנה מה אתה מגדיר עבור "[ערך]," אם המודעה שלך נלחצה מאתר ברשת המדיה של Google.
{creative}מזהה ייחודי למודעה שלך.
{keyword}עבור רשת החיפוש, מילת המפתח מחשבונך התואמת לשאילתת החיפוש, אלא אם אתה משתמש במודעת חיפוש דינמית, שמחזירה ערך ריק.
 עבור רשת המדיה, מילת המפתח מחשבונך התואמת לתוכן.
{placement}אתר התוכן שבו לחצו על המודעה שלך (עבור מסעות פרסום במיקוד לפי מילות מפתח), או הקריטריונים התואמים של מיקוד לפי מיקום עבור האתר שבו המודעה שלך נלחצה (עבור מסעות פרסום במיקוד לפי מיקום).
{target}קטגוריית מיקום (עובדת עם מסעות פרסום במיקוד לפי מיקום בלבד).
{random}מספר אקראי שנוצר על ידי Google (מספר שלם של 64 סיביות ללא סימן), המשמש בדרך כלל כדי לאלץ את הדף להיטען מחדש.
{adposition}המיקום בדף שבו המודעה שלך הופיעה, עם ערך כמו "1t2" (פירוש הדבר הוא עמוד 1, למעלה, מיקום 2).
{ignore}מתעלם ממרכיבי מעקב של כתובת האתר הסופית שלך כדי לעזור להפחית את עומס הסריקה באתר שלך. ניתן להשתמש בו רק בכתובת האתר הסופית או הסופית לנייד שלך.

איך מכניסים פרמטרים דינאמים לקמפיין גוגל אדס?

הגדר מעקב עם פרמטרים של ValueTrack – לפי גוגל

פרמטרים של ValueTrack משמשים למעקב אחר מידע על המקור של קליק על מודעה. על ידי הוספת פרמטרים אלה למודעות ולמסעות הפרסום שלך, תוכל לזהות אם אנשים שלחצו על המודעות שלך השתמשו במכשירים ניידים, היכן הם היו ממוקמים כשהם לחצו על המודעות שלך ועוד הרבה יותר.

מאמר זה מסביר את השלבים שעליך לבצע כדי להוסיף פרמטרים של ValueTrack ב"אפשרויות כתובת אתר". אנו ממליצים להשתמש בפרמטרים של ValueTrack בתבנית המעקב שלך, אך תוכל גם להוסיף אותם בכתובת האתר הסופית ובפרמטרים המותאמים אישית שלך.

סרטון מעקב UTM ב-Google Ads (תבניות + פרמטרים מותאמים אישית)

https://youtube.com/watch?v=BtPnoTfTkRE
צריכים עזרה אנחנו פה בשמחה, השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:
אבי נומה יועץ לקידום אתרים ושיווק דיגיטלי
אבי נומה יועץ לקידום אתרים ושיווק דיגיטלי

אבי נומה - מומחה לקידום אתרים אורגני ובניית אסטרטגיה לשיווק דיגיטלי. מעל 9 שנות ניסיון. מנכ"ל ובעלים לחברת ניו יורק מדיה המתעסקת בעיקר בקידום אורגני בגוגל, הקמה וניהול קמפיינים ממומנים בגוגל, עיצוב ובניית בניית אתרי וורדפרס ובכללי כל מה שקשור לעולם הדיגיטל.
כתובת: בן גוריון 4, נס ציונה | טלפון: 072-334-1520

אבי נומה יועץ לקידום אתרים ושיווק דיגיטלי
אבי נומה יועץ לקידום אתרים ושיווק דיגיטלי

מומחה לקידום אתרים אורגני ובניית אסטרטגיה לשיווק דיגיטלי. מעל 9 שנות ניסיון. מנכ"ל ובעלים לחברת ניו יורק מדיה המתעסקת בעיקר בקידום אורגני בגוגל, הקמה וניהול קמפיינים ממומנים בגוגל, עיצוב ובניית בניית אתרי וורדפרס ובכללי כל מה שקשור לעולם הדיגיטל.
כתובת: בן גוריון 4, נס ציונה
טלפון: 072-334-1520

תוכן עניינים

מאמרים ומידע נוסף

השאירו פרטים וקבלו הצעת מחיר לקידום האתר...

חברה לקידום אתרים

מה ברצונך לשאול אותנו?

קידום אורגני, ממומן, בניית אתר, ניהול מוניטין, שיפור מכירות

אנחנו כאן בשבילך.

רוצים לקדם את האתר שלכם? ולקבל לידים אורגניים איכותיים? השאירו פרטים:

דילוג לתוכן