קמפיין באנרים בגוגל

מה זה באנרים?

באנרים של גוגל הם סוג של פרסום דיגיטלי המשמש לקידום מוצרים, שירותים ואתרים. באמצעות באנרים, משווקים יכולים ליצור מודעות מושכות ויזואלית הממוקדות מאוד לקהלים ספציפיים. בפוסט זה בבלוג, נדון במה הם באנרים של גוגל ומדוע הם שימושיים עבור מסע פרסום בגוגל.

באנרים של גוגל הם מודעות דיגיטליות המוצגות בדפי תוצאות מנועי החיפוש של גוגל (SERP) או באתרים ברחבי רשת המדיה של גוגל. באנרים אלה מגיעים במגוון גדלים ופורמטים, כולל מודעות טקסט, תמונה ווידאו. הם נועדו למשוך תשומת לב ולתקשר עם לקוחות פוטנציאליים. ניתן למקד באנרים של גוגל גם לדמוגרפיה, תחומי עניין והתנהגויות ספציפיות. זה מאפשר למשווקים ליצור מודעות ממוקדות במיוחד המותאמות לקהל היעד שלהם.

למה להשתמש באנרים עבור קמפיין פרסום בגוגל?

באנרים של גוגל הם דרך יעילה להגיע ללקוחות פוטנציאליים ולהניב המרות. הם גם נראים מאוד וניתן לראות אותם על ידי מספר רב של אנשים. ניתן להשתמש באנרים גם לבניית מודעות למותג וליצירת אמון עם לקוחות פוטנציאליים. באנרים של גוגל הם גם חסכוניים. הם זולים יותר מצורות אחרות של פרסום דיגיטלי וניתן להתאים אותם לכל תקציב.

לסיכום, באנרים הם כלי יעיל לקמפיין בגוגל. הם נראים מאוד, חסכוניים, וניתן למקד אותם לקהלים ספציפיים. הם דרך יעילה להגיע ללקוחות פוטנציאליים ולהניב המרות.

היתרונות של שימוש באנרים עבור קמפיין בגוגל

מודעות מוגברת למותג: באנרים של גוגל גלויים מאוד וניתן לראות אותם על ידי מספר רב של אנשים. זה יכול לעזור להגביר את המודעות למותג ולבסס אמון עם לקוחות פוטנציאליים.

2. חסכוני: באנרים של גוגל הם צורה משתלמת של פרסום דיגיטלי. הם זולים יותר מצורות אחרות של פרסום דיגיטלי וניתן להתאים אותם לכל תקציב.

3. מודעות ממוקדות: ניתן למקד את הבאנרים של גוגל לדמוגרפיה, תחומי עניין והתנהגויות ספציפיות. זה מאפשר למשווקים ליצור מודעות ממוקדות במיוחד המותאמות לקהל היעד שלהם.

4. המרות מוגברות: באנרים של גוגל יכולים לעזור להניע המרות. הם נועדו למשוך תשומת לב ולתקשר עם לקוחות פוטנציאליים, מה שיכול להוביל להגדלת המרות.

סוג הפרמטרים של הבאנרים צריך להיות ב – GIF‏, JPG‏, PNG

גודל המשקל המקסימלי לבאנרים עד 150KB

גדלים של באנרים לקמפיין ממומן בגוגל

באנרים ומודעות – מסוג ריבועים ומלבנים

ריבוע קטן‎200 × 200
מלבן אנכי‎240 × 400
ריבוע‎250 × 250
מסך רחב פי שלושה‎250 × 360
מלבן בתוך שורה‎300 × 250
מלבן גדול‎336 × 280
Netboard‎580 × 400

באנרים ומודעות – מסוג Skyscraper

Skyscraper‎120 × 600
Skyscraper רחב‎160 × 600
מודעת חצי דף‎300 × 600
לאורך‎300 × 1050

באנרים ומודעות – מסוג Leaderboard

מודעת באנר‎468 × 60
Leaderboard‎728 × 90
מודעת באנר עליונה‎930 × 180
Leaderboard גדול‎970 × 90
לוח מודעות‎970 × 250
פנורמה‎980 × 120

באנרים ומודעות – מסוג באנרים לנייד

מודעת באנר לנייד‎300 × 50
מודעת באנר לנייד‎320 × 50
מודעת באנר גדולה לנייד‎320 × 100

גדלים זמינים של מודעות לפי אזור

סוג מודעהמימדיםמגבלת גודלשימוש אזורי
לוח מודעות PL750×100‎150 KB‎פולין
לוח מודעות כפול PL750×200‎150 KB‎פולין
לוח מודעות משולש PL750×300‎150 KB‎פולין
מלבן אנכי240×400‎150 KB‎רוסיה
פנורמה980×120‎150 KB‎שוודיה
מודעת באנר עליונה930×180‎150 KB‎דנמרק
מסך רחב פי שלושה250×360‎150 KB‎שוודיה
Netboard580×400‎150 KB‎נורווגיה

*מודעות עם אנימציה (GIF) משך האנימציה ומהירותה:

  • משך האנימציה לא יעלה על 30 שניות
  • ניתן להפעיל אנימציות ברצף, אבל הן חייבות לעצור לאחר 30 שניות
  • מודעות GIF עם אנימציה צריכות לפעול במהירות נמוכה מ-‎5 FPS

גדלים של באנרים לקמפיין Discovery בגוגל

בקמפיין מודעות Discovery הן צורת פרסום מתקדמת בגוגל, המאפשרת למפרסמים להציג תוכן מרהיב ומעוצב באופן שמושך את העין ומוביל להמרות. סוגי המודעות השונים מאפשרים להציג תמונות, לוגואים ואפילו קרוסלות של תמונות, בהתאם לצרכי המסר השיווקי.

הנה הטבלה עם המידות לקמפיין מודעות ברשת דיסקברי:

סוג מודעהיחס גובה-רוחבמינימום גודל
מודעת Discovery (תמונה)1.91:1‎600 x 314
מודעת Discovery (לוגו)1:1‎128 x 128
מודעת קרוסלה Discovery (תמונה)1.91:1‎600 x 314
מודעת קרוסלה Discovery (תמונה ריבועית)1:1‎300 x 300
מודעת קרוסלה Discovery (לוגו)1:1‎128 x 128
מודעת תמונה ב-Gmail (תמונה)רגיל‎300 x 650 – ‎300 x 1000
מודעת תמונה ב-Gmail (לוגו)1:1‎144 x 144
מודעת Gmail (תמונה)1.91:1‎600 x 314
מודעת Gmail (לוגו)1:1‎144 x 144
מודעת Gmail (כותרת)בין 3:1 לבין 5:1‎300 x 100
מודעת Gmail (תמונת קטלוג)1:1‎300 x 300

תוכל להשתמש בטבלה זו כדי לכוון את עריכת התמונות והלוגואים שברצונך להשתמש בהם במודעות השונות שלך.

מודעות ממוקדות

באנרים של Google יכולים לעזור להבטיח שהאנשים הנכונים רואים את המודעה שלך. על ידי מיקוד למאפיינים דמוגרפיים, תחומי עניין והתנהגויות ספציפיים, אתה יכול להבטיח שהמודעה שלך תראה לאנשים שיש להם סיכוי גבוה יותר לבצע המרה.

מיקום גמיש: ניתן להציב באנרים של גוגל באתרי אינטרנט, בלוגים, מדיה חברתית ופלטפורמות אחרות. זה נותן למשווקים את הגמישות ליצור מודעות שנראות במקומות הנכונים.

גוגל אנליטיקס: גוגל אנליטיקס מאפשר למשווקים לעקוב אחר ביצועי הקמפיינים שלהם. זה מאפשר למשווקים לבצע שינויים ולבצע אופטימיזציה של מסעות הפרסום שלהם לתוצאות טובות יותר. באנרים של גוגל הם דרך יעילה להגיע ללקוחות פוטנציאליים ולהגדיל את ההמרות. הם חסכוניים, נראים מאוד וניתן למקד אותם לקהלים ספציפיים. בעזרת גוגל אנליטיקס, משווקים יכולים לעקוב אחר ביצועי הקמפיינים שלהם ולבצע שינויים לתוצאות טובות יותר.

4 כלים חינמיים לעיצוב באנרים

  • כתובת האתר: www.canva.com
  • כתובת האתר: crello.com
  • כתובת האתר: about.easil.com
  • כתובת האתר: promo.com

שיקולי עיצוב

עיצוב מודעת באנר יעילה של גוגל הוא המפתח להשגת התוצאות הרצויות. באנרים צריכים להיות מושכים את העין, בעלי קריאה חזקה לפעולה, ולהיות על המותג. יש לבצע אופטימיזציה גם למכשירים ניידים ולהשתמש בתמונות ובניסוחים ברורים ותמציתיים. באנרים של גוגל הם כלי יעיל לקמפיינים שיווקיים, המספקים למשווקים את היכולת להגיע ללקוחות פוטנציאליים, להגדיל את ההמרות ולעקוב אחר ביצועי הקמפיינים שלהם. עם העיצוב והמיקוד הנכונים, באנרים של גוגל יכולים להיות דרך מצוינת להגיע לקהל היעד שלך.

הערכת תוצאות

באנרים של גוגל הם דרך יעילה למדידת הצלחת מסע פרסום. על ידי מעקב אחר קליקים, הופעות והמרות, משווקים יכולים לקבל תובנות לגבי ביצועי הקמפיינים שלהם. לאחר מכן ניתן להשתמש בנתונים אלו כדי לחדד את הקמפיין, להבטיח שהוא מגיע לקהל הנכון ומספק תוצאות רצויות. באמצעות הנתונים מקמפיין, משווקים יכולים גם לקבוע איזה עיצוב באנרים הוא היעיל ביותר. באמצעות בדיקות ואופטימיזציה, משווקים יכולים להבטיח שמודעות הבאנר שלהם מושכות את קהל היעד שלהם ומובילות להמרות.

באנרים של גוגל הם דרך יעילה להגיע ללקוחות פוטנציאליים, להגדיל את ההמרות ולעקוב אחר ביצועי הקמפיינים. עם העיצוב והמיקוד הנכונים, באנרים של גוגל יכולים להיות כלי יעיל לכל קמפיין שיווקי. על ידי בדיקה ואופטימיזציה של באנרים ומעקב אחר הביצועים שלהם, משווקים יכולים להבטיח שהקמפיינים שלהם מצליחים ולהגיע לתוצאות הרצויות.

באנרים של גוגל הם דרך יעילה וחסכונית לשווק מוצרים, שירותים ואתרים. בשילוב עם תכונות אחרות של Google Ads, כגון מיקוד ומעקב, הם יכולים להיות כלי רב עוצמה להגעה לקהל הנכון ולהגדלת ההמרות.

צריכים עזרה אנחנו פה בשמחה, השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:
אבי נומה יועץ לקידום אתרים ושיווק דיגיטלי
אבי נומה יועץ לקידום אתרים ושיווק דיגיטלי

אבי נומה - מומחה לקידום אתרים אורגני ובניית אסטרטגיה לשיווק דיגיטלי. מעל 9 שנות ניסיון. מנכ"ל ובעלים לחברת ניו יורק מדיה המתעסקת בעיקר בקידום אורגני בגוגל, הקמה וניהול קמפיינים ממומנים בגוגל, עיצוב ובניית בניית אתרי וורדפרס ובכללי כל מה שקשור לעולם הדיגיטל.
כתובת: בן גוריון 4, נס ציונה | טלפון: 072-334-1520

אבי נומה יועץ לקידום אתרים ושיווק דיגיטלי
אבי נומה יועץ לקידום אתרים ושיווק דיגיטלי

מומחה לקידום אתרים אורגני ובניית אסטרטגיה לשיווק דיגיטלי. מעל 9 שנות ניסיון. מנכ"ל ובעלים לחברת ניו יורק מדיה המתעסקת בעיקר בקידום אורגני בגוגל, הקמה וניהול קמפיינים ממומנים בגוגל, עיצוב ובניית בניית אתרי וורדפרס ובכללי כל מה שקשור לעולם הדיגיטל.
כתובת: בן גוריון 4, נס ציונה
טלפון: 072-334-1520

תוכן עניינים

מאמרים ומידע נוסף

השאירו פרטים וקבלו הצעת מחיר לקידום האתר...

חברה לקידום אתרים

מה ברצונך לשאול אותנו?

קידום אורגני, ממומן, בניית אתר, ניהול מוניטין, שיפור מכירות

אנחנו כאן בשבילך.

רוצים לקדם את האתר שלכם? ולקבל לידים אורגניים איכותיים? השאירו פרטים:

דילוג לתוכן