פרסום בפייסבוק

פרסום וניהול עמוד פייסבוק

הרשת החברתית של פייסבוק מהווה חלק בלתי נפרד מהיומיום של מיליארדי אנשים בכל רחבי העולם. אצל רבים מאיתנו פתוח עמוד הפייסבוק כל הזמן, כשאנחנו בעבודה או בבית. מדי פעם מסתכלים מה חברים העלו או שיתפו ותמיד יש במה להתעדכן. לפני כמה שנים השכילו במשרדי פייסבוק הראשיים להבין את הפוטנציאל השיווקי שקיים במרחב וירטואלי שכל כך הרבה עיניים נשואות אליו והחלו לפתח שיטות פרסום יעילה וחדשנית שמביאה לתוצאות טובות ומשביעות רצון עבור לא מעט בעלי עסקים, זאת בכל רחבי העולם. למתבונן מן הצד נראה שאין מדובר במשימה מסובכת מדי ושההפעלה ידידותית למשתמש ומוסבר בה הכל אך במציאות ההיפך הוא הנכון ולא פשוט כיום לבצע פרסום בפייסבוק שיהיה מדויק, נכון, יעיל, קולע ויביא תוצאות בדמות לקוחות משלמים לעסק.

רוצים לפרסם בפייסבוק? השאירו פרטים...

מה זה אומר לפרסם בפייסבוק?

כיום כבר מכירים משתמשי הרשת החברתית את המודעות הממומנות שמגיעות עד אליהם לפרופיל האישי שלהם. מודעות אלה אינן אקראיות והן מבוססות על פילוח מדויק ככל האפשר (במידה והוא בוצע על ידי אנשי מקצוע) של קהל היעד. 

במילים אחרות – כל מודעת פרסומת שהגולש נתקל בה – אמורה להציג בפניו מוצר או שירות שבסבירות גבוהה הוא אכן יתעניין בהם. מאחורי הקלעים של פרסום בפייסבוק יש מלאכת מחשבת לא פשוטה של פילוח וניתוח קהל היעד. להלן רק חלק מהפרמטרים שנלקחים בחשבון כאשר נדרש מקים הקמפיין לבצע פילוח מדויק ככל האפשר של קהל היעד שבפניו תוצג המודעה – 

  • מגדר.
  • טווח גילאים – הטווח חייב להיות מצומצם וקטן ככל האפשר. גם עבור אותו מוצר הפנייה אל אנשים בגילאים שונים תצטרך להיות שונה ואישית.
  • מיקוד גאוגרפי – גם מי שמציע מוצר או שירות במרחב גאוגרפי רחב יצטרך, לכל הפחות, לפסול את היישובים שלא יהיו רלוונטיים עבורו.
  • תחומי עניין – פייסבוק אוספת מידע על המשתמשים בה וכך אפשר להעריך מה מעניין כל אחד ואחת מהם. על בסיס איסוף מידע זה אפשר להציע מראש מודעות של מוצרים או שירותים מבוססי תחומי העניין של הגולש.
  • מצב אישי – המצב האישי של הגולש הוא גם חלק מהמידע שנאסף ומנותח אודות השימוש שלו ברשת, כמו גם מצב משפחתי ואפילו תעסוקתי.

ניהול קמפיין בפייסבוק

ישנם קריטריונים רבים נוספים ומסיבות אלה ניהול קמפיין בפייסבוק לא נחשב למשימה פשוטה וקלה אלא מאתגרת וכזאת שחייבת להתבצע על ידי מי שמכיר את התחום לעומק, יידע להבדיל בין סוגי הקמפיינים השונים וימליץ לכל בעל עסק איזה סוג של פרסום הכי יתאים לעסק עצמו או למוצר ושירות ספציפיים שעומדים על הבפרק.

 

המשמעות של פרסום פחות מוצלח

מי שלא מבין בתחום עלול לא רק שלא להביא תוצאות בדמות לקוחות חדשים משלמים אלא יבזבז כסף לחינם. מכיוון שפרסום בפייסבוק הוא פרסום ממומן בתשלום (גם אם לא גבוה) הרי שהתשלום יתבזבז לחינם ולא יהפוך להשקעה במציאת לקוחות חדשים. זו המשמעות של הקמת קמפיין על ידי מי שלא בקיא בצד הטכני של הקמפיינים בפייסבוק ולכן לא מומלץ לעשות זאת או לנסות לבצע לבד פרסומים שונים, למרות קלות השימוש שמשתקפת מהצד. כמו בכל תחום אחר שבו אין את ההבנה הדרושה – גם כאן חשוב לפנות לאיש מקצוע על מנת לקבל את התוצאות הטובות ביותר ולהשיג את המטרה הראשית לכל הקמפיין – הגדלת מעגל הלקוחות, יידוע לקוחות חדשים וקיימים אודות מבצע אטרקטיבי וכמובן הגדלת ההכנסות של העסק. 

 

פרסום לעסק בפייסבוק – על ידי אנשי מקצוע ובדרך הטובה ביותר לעסק!

כל עסק יכול להגיע לתוצאות מרשימות של הגדלת מעגל הלקוחות (ובזכות זה הגדלת ההכנסות) בזכות ניהול קמפיינים מקצועי ברמה גבוהה בפייסבוק. הדבר הנכון לעשות הוא לפנות לאיש מקצוע שמבין בתחום ומכיר אותו לעומק, שמעודכן בכל השינויים שמתרחשים בו מפעם לפעם ויידע להתאים לכל בעל עסק את קמפיין הפרסום שהכי יתאים לו ולצרכים שלו. אותו איש מקצוע יידע לאורך זמן לנתח את התוצאות שמתקבלות, לבחון האם אפשר לשפר ולדייק את הקריטריונים של הקמפיין עצמו וכך לוודא שאכן שבעל העסק אכן מגיע למטרות שלהן כיוון.

BLOB SEO & DIGITAL

חווית משתמש באתרי אינטרנט
מאמרים ומידע מקצועי

חווית משתמש

יש המון אתרים שם בחוץ. מעבר לייצור תכנים מעולים, חיוני לגרום לאתר שלך להתבלט. איך? אחת הדרכים היא לספק חווית משתמש יוצאת דופן (UX). השתמש

קרא עוד »
חברה לקידום אתרים
מאמרים ומידע מקצועי

למה כדאי ללכת לחברה לקידום אתרים

חברה לקידום אתרים או לפרילנסר זה לא סוד שאופטימיזציה למנועי חיפוש הפכה מכריעה בפיתוח כל עסק שרוצה להגיע לתנועה ממוקדת רציפה, כדי לשפר את מאמצי

קרא עוד »
כתיבת תוכן לאתר
מאמרים ומידע מקצועי

כתיבת תוכן לאתר

שאומרים בעולם הדיגיטל שהתוכן הוא המלך כבר לא מדובר בקלישאה או במשפט שאין לו תוכן משל עצמו. בעולם קידום האתרים והשמירה על עקרונות קידום נכונים

קרא עוד »
מה עושים כדי לקדם אתר
מאמרים ומידע מקצועי

מה עושים כדי לקדם אתר לעסקים?

הנוכחות האינטרנטית של כל עסק ועסק היא עניין ידוע ובעלי עסקים עושים כל שביכולתם על מנת לקדם את העסקים שלהם במדיה הזאת. כיום כבר התבסס

קרא עוד »

לכל שאלה אנו זמינים

רוצים לפרסם בפייסבוק ובאינסטגרם?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם...
מומחה קידום אתרים