כתיבת תוכן לאתר

שאומרים בעולם הדיגיטל שהתוכן הוא המלך כבר לא מדובר בקלישאה או במשפט שאין לו תוכן משל עצמו. בעולם קידום האתרים והשמירה על עקרונות קידום נכונים לתוכן יש לא רק משמעות אדירה אלא תפקיד מהותי והוא זה שבעצם יכריע האם אתר זה או אחר יהיה מקודם בצורה נכונה ויעילה שתביא גולשים לאתר ותסייע להגדיל את ההכנסות של בית העסק.

כיום כבר ידוע שהתחום של כתיבת תוכן הוא מקצוע לכל דבר ועניין ולכן על מנת לקבל תוצאות טובות ומשביעות רצון צריך לפנות אל מי שעוסק בתחום הזה, מבין אותו ובקיא בו. כתיבת התוכן עוסק בסוגים שונים של מלל כתוב והתאמה לכל סוג של נכס דיגיטלי תהיה קריטית לצורך השגת התוצאות הרצויות.

מהי כתיבת תוכן?

כתיבה של תכנים – כשמה כן היא – קשורה לכל הטקסטים הכתובים באתר אינטרנט, דף נחיתה, דיוור תקופתי ללקוחות שנרשמו, היא יכולה להיות קשורה לתסריט של סרטון שיווקי ואפילו לכתוביות של סרטון בשפה זרה. בעידן הרשתות החברתיות והשיווק גם בהן – כתיבת התוכן קשורה באופן ישיר להעלאת פוסטים שיווקיים, יצירת קשר בין אלמנט ויזואלי לבין הזמנה של הקורא לביצוע פעולה רצויה ועוד. כיום כבר ידוע שכתיבה חייבת להיות רהוטה, מדויקת, עדכנית, כזאת שמדוברת ומוכרת על ידי הגולש הממוצע והחשוב מכל – שהתוכן הכתוב יכיל את המידע הדרוש בצורה ברורה ומקצועית ובלי ללכת סחור סחור. זו הגדולה של כתיבת תוכן יעילה ומקצועית.

מה ההשפעה של כתיבת תכנים על קידום האתר?

מנוע החיפוש של גוגל רוצה לסייע למי שמשתמש בו לקבל את התוצאות שיעזרו לו לקבל את המענה הדרוש לו. אין טעם להלאות אותו באתרים לא נכונים, בתוצאות לא רלוונטיות או במידע לא עדכני. מכאן – שאם רוצה בעל העסק שהאתר שלו יופיע בראש רשימת התוצאות במנוע החיפוש ולקדם את האתר בגוגל– עליו לבצע פעולות שונות שתכליתן הזנת תוכן כתוב יעיל, מקצועי, עדכני ונכון לטובת הגולשים.

יחד עם זאת – יש חשיבות לדרך שבה מתבצעת כתיבת מאמרים, למשל, למראה של המאמר, לשילוב של ביטויים מסוימים או מילות מפתח מהתחום המקצועי וביצירת קישורים הדדיים לצורך השלמת המידע הדרוש. את כל אלה צריך מנהל הדיגיטל לדעת או להנחות ומי שמבצע את הכתיבה הלכה למעשה צריך לוודא שהוא כותב על פי כל הדרישות.

כתיבה של תוכן ועבודת שיווק דיגיטלי נכונה

כן, זו המשמעות של כתיבת התוכן בידי מי שמקצועי ומכיר את העבודה. תוכן כתוב נכון, שכתוב בצורה מסודרת, שלא מעמיס על העיניים ועל צריכת המידע – הוא תוכן שיש לו תרומה עצומה (אם לא בלעדית) לקידום של אתר אינטרנט. כשהפוסטים ברשתות החברתיות מדויקים ומדברים בשפה של קהל היעד – הגולש ירגיש שיש מי שמעוניין בטובתו ויחוש שפונים אליו באופן אישי. הכתיבה תהיה זורמת, קלילה ונעימה, אך יהיו בה בדיוק המילים שייגעו אישית בקורא ויזמינו אותו ליצור קשר, להמשיך להיות מעורב בפעילות דיגיטלית או במקרה הטוב ביותר – לבצע רכישה בתשלום וכך להפוך ללקוח מן המניין. בעת כתיבת מאמר לבלוג, למשל, יעברו במוחו של כותב התוכן בדיוק העקרונות האלה והדברים החשובים שהוא כבר יודע שצריכים להיות חלק מהמאמר על מנת להשפיע, לעורר רגש ולמשוך את הקורא.

כתיבה של תוכן מקצועי על ידי אנשי מקצוע מנוסים בלבד!

הדעה המוטעית שרווחת כיום בעולם הדיגיטל היא שכל אחד יכול לכתוב בעצמו וכך לחסוך בהוצאות. בפועל אין הדבר נכון. לא כל אחד מכיר את עקרונות בשיווק דיגיטלי, לא יודע אילו ביטויי מפתח חשוב לשלב בתוכן ומה אורך המאמר או הטקסט שישפיע ויעשה את ההבדל. מחשבה זו מפילה לא מעט בעלי עסקים שמנסים את מזלם ובמקרים רבים לא מבינים איך התוכן לא משתפר או מתייעל. הדבר הנכון לעשות הוא לפנות אל איש מקצוע מעולם הדיגיטל, שיבצע בעצמו את כתיבת התוכן או יפנה לכותבים מוסמכים ומקצועיים שהוא יודע שאפשר לסמוך עליהם ולקבל מהם את התוצאות הטובות ביותר. התוכן הדרוש והמתאים כיום לעולם הדיגיטל יכול להיות מקפצה של ממש ברשימת התוצאות ולכן חשוב להקדיש לו את תשומת הלב הראויה.

כתיבת תוכן לאתר
NY- Media
לכל שאלה אנו זמינים
קוד קופון ליופרס
5% הנחה קבועה לכל החיים!
UP05AVINU
שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn

מאמרים ומידע נוסף

השאירו פרטים וקבלו הצעת מחיר לקידום האתר...

דילוג לתוכן