גוגל, כמו הזמן עצמו, לא עוצרת בשביל אף אחד. ענקית מנועי החיפוש מבצעת שינויים כל הזמן באלגוריתמים שלה. בין המטרות של גוגל: לשפר את חוויית המשתמש על ידי הצגת תוכן רלוונטי, רענן ואיכותי ובמקביל לגלות ולפעול נגד מי שמשתמש בטכניקות קידום אורגני SEO כדי להשיג מיקום דירוג לא מוצדק.
הנה 10 דברים שחשוב שתדעו על SEO
1) קידום אתרים יכול להבטיח תוצאות לטווח הארוך
הדבר הראשון שעליך להבין הוא העובדה שקידום אתרים אינו קסם. זה לא קשור לבניית כמה קישורים, זה הרבה יותר מזה. אם תסתכל על תמונה רחבה יותר, יש אלפי אתרים שם שרוצים להיות מדורגים בין ראשונים באותן מילות המפתח שאתה רוצה. כל האתרים הללו משתמשים בשירותי קידום אורגני SEO, וחלקם אפילו משלמים הרבה יותר ממה שאתה יכול להרשות לעצמך.
2) התוכן הוא המלך – אך תוכן איכותי הוא שקובע
משווקים מקוונים צריכים להתמקד בפרסום תוכן איכותי, באתרי האינטרנט שלהם ומחוצה. בשורה התחתונה, מנועי חיפוש רוצים לספק תוכן באיכות גבוהה ובעל ערך למשתמשים. אם אתה רוצה שהתוכן שלך יוצג בתוצאות החיפוש, מוטב שיהיה כזה.
3) קישורים
קישורים מאז ומתמיד היו אד מהגורמים החשובים ביותר בקידום אתרים. אתם יכולים להשיג קישורים בשני דרכים: להרוויח אותם או לקנות אותם. אני הדרכים יכולות לעזור בדירוג שלך תנאי שאתה בוחר את הקישורים הנכונים לאתר שלך.
למידע נוסף על בניית קישורים לחץ כאן
4) וודאו שהאתר שלכם נטען במהירות
גוגל רוצה לספק תוצאות איכותיות למשתמשים. הגדרה אחת לאיכות, בקרב רבים, היא אתר או עמוד שנטען במהירות. פירוש הדבר שדפי אינטרנט איטיים עשויים להיות מדורגים נמוך יותר מאשר דפים מהירים יותר.
5) חשוב עוד יותר לתקן בעיות טכניות
נושאים טכניים המשפיעים על קידום אתרים באתר היו תמיד – ויועצי קידום אתרים חכמים תמיד העמידו את תיקונם בראש סדר העדיפויות. עם זאת, לאחר עדכוני פנדה ופינגווין של גוגל בשנה וחצי האחרונות, תיקון הבעיות הטכניות הפך לחשוב מתמיד.
6) השתמש בנתונים מובנים היכן שהם רלוונטיים
גוגל ומנועי חיפוש אחרים מסתמכים יותר ויותר על נתונים מובנים ו / או תגי HTML, כדי לשפר את הצגת תוצאות החיפוש. נתונים מובנים עוזרים למנוע החיפוש לפרש את התוכן שלך ביתר קלות. חשוב לאמץ נתונים מובנים, מכיוון שהם יהיו גורם דירוג מנועי החיפוש גדול עוד יותר בעתיד.
7) העתיד של SEO פירושו שינוי הוא 'נורמלי חדש'
גוגל לא סיימה לבצע שינויים גדולים באלגוריתם. כדי להקדים תרופה למכה, משווקים מקוונים צריכים לשים לב לקידום אתרים ניידים.
אופטימיזציה לניידים הולכת וגדלה ככל שיותר אנשים משתמשים בסמארטפונים וטאבלטים, כאשר אנשים אלה ניגשים לאתרים, יש להם צרכים ונסיבות שונות. יש לצפות את הצרכים הללו ולענות עליהם בעזרת גרסאות אתרים המותאמות לנייד.
8) איטי ויציב עדיף על מהיר ורגעי
בקידום אתרים אורגני SEO – ממש כמו בכל מקום אחר, האיטיים והיציבים מנצחים במירוץ. אלו שפועלים במהירות ובפזיזות יכולים ליצור קישורים רבים בפרק זמן קטן מאוד, רק כדי להיענש על ידי גוגל. מה הטעם לבזבז כל כך הרבה על קישורים כאשר כל מה שאתה מקבל הוא אתר נענש?
9) קידום אתרים אורגני הוא ממש כמו תחזוקת אתרים – הוא מתמשך
קידום אתרים הוא תהליך מתמשך ולא יכול להסתיים בפרק זמן מוגדר. הסיבה לכך היא, שכפי שציינתי קודם, ישנם אתרים רבים שם המתחרים לעלות על דירוג האתר שלך. הדרך היחידה בה אתה יכול לשמור על עמדתך היא על ידי עבודה מתמדת לקראת בניית קישורים באיכות טובה המרווחים על פני תקופת זמן.
10) דבר אחרון זיכרו, קידום אתרים הוא בסופו של דבר מסתכם באמון
דבר אחד לא השתנה ב- SEO – וכנראה שלעולם לא יהיה – הוא אמון. זכייה באמון של גוגל בתוכן שלך היא המפתח לסייע לתוכן לדירוג טוב בתוצאות החיפוש. אם האתר שלך כתוב בצורה גרועה או מפוצץ במילות מפתח, זה לא ייראה אמין מאוד לגוגל.כדי להרוויח את האמון של גוגל, אל תנסה להערים על מנוע החיפוש לחשוב שהאתר שלך הוא משהו שהוא לא, רק וודא שהאתר שלך מציע את התוכן הטוב ביותר ואת חוויית המשתמש הטובה ביותר שהוא יכול.