איך לחבר אנליטיקס 4 לאתר חנות איקומרס? מעקב אחר אירועים

יש כמה שיטות איך לחבר אנליטקס לאתר אינטרנט איקומרס דרך תג מנגר. אנו נציג דרך איך לחבר בניהם:

למדו כיצד לעקוב אחר רכישות ב-Google Analytics 4 (GA4) באמצעות Google Tag Manager ושכבת נתונים, ועל ידי שינוי תג Google (gtag.js, שנקרא בעבר 'תג האתר הגלובלי'). עכשיו תלמדו כיצד ללכוד פרטים משכבת הנתונים ולשלוח אותם לדוחות Google Analytics שלך באמצעות תג, משתנה וטריגר ב-Google Tag Manager.

ביטוי רגיל עבור הטריגר:

view itemלהציג פריט
view item listהצג רשימת פריטים
select itemבחר פריט
add to cartהוסף לעגלה
removefromcartלהסיר מהעגלה
add_to_wishlistהוספה לרשימה המומלצת
view_promotionצופה במבצע באתר או באפליקציה
viewcartצפה בסל
begin checkoutלהתחיל ביציאה
add payment infoלהוסיף פרטי תשלום
add shipping infoהוסף פרטי משלוח
purchaseלִרְכּוֹשׁ
refundמקבל החזר כספי

סרטון הסבר איך מחברים:

רשימת טריגרים לאירועי תג מנגר:

view_item|view_item_list|select_item|add_to_cart|remove_from_cart|view_cart|begin_checkout|add_payment_info|add_shipping_info|purchase

עוד דרך לעשות את זה – Google Analytics 4 / GA4 – מעקב אחר מסחר אלקטרוני משופר – כיצד להגדיר?

מאמר זה יראה לך כיצד להגדיר מעקב אחר מסחר אלקטרוני עבור נכס Google Analytics 4 שלך עם Google Tag Manager, WooCommerce ו-GTM4WP. Google Analytics 4 או GA4 הוא הדור הבא של הכלי החינמי הפופולרי Google Analytics. הוא משתמש במודל נתונים שונה לחלוטין, כמו גם בדוחות ובממשק משתמש חדשים. GTM4WP משתמש בשמות האירועים המומלצים של Google כדי לשלוח פעולות מסחר אלקטרוני כמו הוספה לעגלת הקניות, קליק על מוצר או רכישה.

מאמר זה מיועד למשתמשי Google Tag Manager עבור תוסף וורדפרס גרסה 1.12 ואילך. אם אתה משתמש בגרסה ישנה יותר של הפלאגין שלי, שקול לשדרג.

אם אתה מחפש הוראות הגדרה לתגי Universal Analytics או GA3 שלך, בקר בגרסת GA3 של מאמר זה.

שלב 0: בדיקות הגדרה מראש – משתנה התצורה של Google Analyitcs 4

אינך צריך להגדיר שום דבר בנכסי Google Analytics 4 שלך. הוא יאסוף באופן אוטומטי אירועים ונתונים של מסחר אלקטרוני ויציג לך את התוצאות בדוחות מונטיזציה .

במיכל שלך ב-Google Tag Manager, תחילה עליך להוסיף תג תצורה של Google Analytics 4 אם עדיין לא הוספת אותו. זה יאחסן את מזהה זרם האינטרנט שלך ב-Google Analytics 4 (G-XXXXXXXXX) וכל תכונה גלובלית שתגדיר בו. זה גם ישלח אירוע page_view אם לא תשנה את התנהגות ברירת המחדל של התג.

מנהל התגים של גוגל לוורדפרס: הוסף תג תצורה של Google Analytics 4
  • התחל להוסיף תג חדש
  • בחר ב-Google Analytics: GA4 Configuration
  • הזן את מזהה המדידה שלך ב-Google Analytics 4 (ידוע גם כמזהה זרם אינטרנט)
  • אם אינך בטוח אילו אפשרויות נוספות יש להגדיר בתג זה, השאר את כל השאר במצב ברירת המחדל שלו
  • הזן שם בחלק העליון של החלונית (בדוגמה למטה אתה רואה: GA4 – תצוגת דף – כל הדפים
  • שמור את התג החדש
מנהל התגים של גוגל לוורדפרס: הוסף הגדרות תג תצורה של Google Analytics 4

שלב 1: ייבא תבנית מיכל GTM4WP Google Analytics 4

  • הורד את תבנית המכולה הבאה של Google Tag Manager GA4
  • בממשק המשתמש של מנהל התגים של Google, פתח את Admin / Container / Import Container :
ייבא רכיב מכיל במנהל התגים של Google
  • בחר את הקובץ שהורד קודם לכן
  • אנו ממליצים בחום ליצור סביבת עבודה חדשה במהלך תהליך הייבוא ​​(הזן שם סביבת עבודה שתרצה)
  • בחר באפשרות מיזוג ייבוא
  • כדי להישאר על הצד הבטוח, בחר שנה שם תגים, טריגרים ומשתנים מתנגשים
  • אתה אמור לראות רק פריטים "חדשים" בטבלת הסיכום. אם אתה רואה גם פריטים שהשתנו או נמחקו, בדוק את הפרטים בהתייעצות עם מומחה Google Tag Manager במידת הצורך
  • לחץ על כפתור האישור כדי להמשיך

תהליך הייבוא ​​הזה ייצור את הטריגר החדש הבא בסביבת העבודה

  • אירוע – אירועי מסחר אלקטרוני GA4 : הוא יפעל בכל אירועי המסחר האלקטרוני בחנות WooCommerce שלך

המשתנים הבאים ייווצרו:

  • מסחר אלקטרוני : משתנה עוזר למשוך את נתוני המסחר האלקטרוני העדכניים ביותר משכבת ​​הנתונים
  • פריטי מסחר אלקטרוני : מחזיר את נתוני המוצר העדכניים ביותר בשכבת הנתונים. אפשר להשתמש במשתנה הזה בתג רימרקטינג של Google Ads כדי לאכלס נתוני רימרקטינג דינמי
  • מזהה עסקת מסחר אלקטרוני : מזהה ההזמנה בדף ההזמנה שהתקבלה. אתה יכול להשתמש במשתנה זה בתגים אחרים שבהם אתה צריך להעביר את המזהה של ההזמנה שזה עתה בוצעה באתר שלך
  • ערך מסחר אלקטרוני: הערך הכולל של ההזמנה בדף ההזמנה שהתקבלה. אתה יכול להשתמש במשתנה זה בתגים אחרים שבהם אתה צריך לשדר את ערך ההזמנה שזה עתה בוצעה באתר שלך
  • מס מסחר אלקטרוני : ערך המס הכולל של ההזמנה בדף ההזמנה שהתקבלה
  • שיוך מסחר אלקטרוני : בדרך כלל ריק, יכול לכלול כל שם של שותף שותף בעתיד
  • משלוח מסחר אלקטרוני : עלות המשלוח הכוללת של ההזמנה בדף ההזמנה שהתקבלה
  • קופון מסחר אלקטרוני : הוא כולל את כל קודי הקופון ברשימה מופרדת בפסיקים שמומשה במהלך התשלום (המשתנה מאוכלס רק בדף ההזמנה שהתקבלה)
  • מטבע מסחר אלקטרוני : המטבע ששימש בפעולת המסחר האלקטרוני האחרונה. אתה יכול להשתמש במשתנה זה בתגים אחרים שבהם אתה צריך להעביר את המטבע של ההזמנה שזה עתה בוצעה באתר שלך

התגית הבאה תיווצר:

  • GA4 – אירוע – אירועי מסחר אלקטרוני : מופעל באמצעות הטריגר המתואר לעיל, משתמש בשם האירוע של פעולת המסחר האלקטרוני האחרונה תוך שימוש בשמות האירועים הקמעונאיים המומלצים של Google. כולל את כל פרמטרי המסחר האלקטרוני הנדרשים באמצעות המשתנים המפורטים למעלה

שלב 2: השלם את תג אירוע המסחר האלקטרוני החדש שנוצר

תג Google Analyitcs 4 - סיום הגדרת התג
  • בשלב 0, או שכבר היה לך "תג תצורה של Google Analyitcs 4: GA4" או שיצרת אותו תוך כדי ביצוע השלבים
  • פתח את התג "GA4 – אירוע – אירועי מסחר אלקטרוני" שנוצר זה עתה בשלב 1
  • פתח את הרשימה בתפריט הנפתח תג תצורה
  • בחר את תג התצורה של GA4 (ייתכן שהשם שונה מהשם בצילום המסך למעלה)
  • שמור את השינויים

פרסם הכל. וזהו הכל בוצע!

צריכים עזרה אנחנו פה בשמחה, השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:
אבי נומה יועץ לקידום אתרים ושיווק דיגיטלי
אבי נומה יועץ לקידום אתרים ושיווק דיגיטלי

אבי נומה - מומחה לקידום אתרים אורגני ובניית אסטרטגיה לשיווק דיגיטלי. מעל 9 שנות ניסיון. מנכ"ל ובעלים לחברת ניו יורק מדיה המתעסקת בעיקר בקידום אורגני בגוגל, הקמה וניהול קמפיינים ממומנים בגוגל, עיצוב ובניית בניית אתרי וורדפרס ובכללי כל מה שקשור לעולם הדיגיטל.
כתובת: בן גוריון 4, נס ציונה | טלפון: 072-334-1520

אבי נומה יועץ לקידום אתרים ושיווק דיגיטלי
אבי נומה יועץ לקידום אתרים ושיווק דיגיטלי

מומחה לקידום אתרים אורגני ובניית אסטרטגיה לשיווק דיגיטלי. מעל 9 שנות ניסיון. מנכ"ל ובעלים לחברת ניו יורק מדיה המתעסקת בעיקר בקידום אורגני בגוגל, הקמה וניהול קמפיינים ממומנים בגוגל, עיצוב ובניית בניית אתרי וורדפרס ובכללי כל מה שקשור לעולם הדיגיטל.
כתובת: בן גוריון 4, נס ציונה
טלפון: 072-334-1520

תוכן עניינים

מאמרים ומידע נוסף

השאירו פרטים וקבלו הצעת מחיר לקידום האתר...

חברה לקידום אתרים

מה ברצונך לשאול אותנו?

קידום אורגני, ממומן, בניית אתר, ניהול מוניטין, שיפור מכירות

אנחנו כאן בשבילך.

רוצים לקדם את האתר שלכם? ולקבל לידים אורגניים איכותיים? השאירו פרטים:

דילוג לתוכן