יחס המרה

מה זה יחס המרה

המרה היא פונקציה של מעבר ממצב אחד למצב שני. במילים פשוטות – אם הייתי עסוק בדבר מסוים וכעת אני עוסק בדבר אחר – ניתן להגיד שעברתי המרה. יחס המרה, הוא זה שמציין מה היחס בו הצלחתי לבצע המרה זו. כלומר, אם יש לי 100 אנשים שהאמינו שריצה טובה לבריאות, מתוכם כעת 30 מאמינים שמשקולות הן טובות לבריאות – אז יש לי יחס המרה של 30%. באופן דומה, כאשר יש דבר מה שאני רוצה שיקרה במסגרת הפעולות באתר שלי, ניתן להתבונן כמה מתוך הנכנסים אליו אכן לקחו את הפעולה שאני מכוון אליה.

לדוגמה, אם מתוך 100 מבקרים באתר שלי, נרשמו כ-10 אנשים לניוזלטר – יש לי יחס המרה של 10%. אם מתוך 100 אנשים שנרשמו לניוזלטר, יש 10 שקבעו פגישה אישית עימי ושילמו על כך כסף, יש לי יחס המרה של 10% על הנתון הספציפי הזה.  על פניו, מתוך 100 אנשים שנכנסים לאתר, יש 1 שקובע פגישה אישית ומשלם – על כן יש 1% של יחס המרה על כמות המבקרים לאתר – לפי המקרה הזה.

קידום אתרים הופך להיות פונקציה, כאשר אנחנו מתסכלים על גוגל, לדוגמה – ורואים כי מתוך 100 אנשים שחיפשו מילת חיפוש מסוימת, יותר ויותר מהם נכנסים לאתר הספציפי שלנו – כיוון שהאתר מקודם יותר, על פי כן מקבל יותר תשומת לב – ואז ניתן לקבל יותר מבקרים לאתר וליהנות, במקרה שהבאנו בפסקה הקודמת – מיותר "פגישות אישיות בתשלום".

אנו סוכנות דיגיטל המתעסקת בעיקר בקידום אורגני לעסקים, הקמה וניהול ממומן בגוגל, עיצוב ובניית בניית אתרי וורדפרס ובכללי כל מה שקשור לעולם האינטרנט בתחל'ס בזה אנחנו טובים. חשוב להדגיש שאנו מתייחסים לכל אתר כאילו הוא שלנו. המשמעות הדבר היא שאנשי הSEO שלנו יעשו ויקבלו החלטות לגבי קידום האתר במאמץ, כדי למקסם את ההחזר על ההשקעה ולעזור לעסק שלך לעמוד ביעדים הכוללים שלו. החברה תבחן את האתר שלך מכל זווית שתבטיח שתפיק את המרב…

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn

מאמרים ומידע נוסף

השאירו פרטים וקבלו הצעת מחיר לקידום האתר...

דילוג לתוכן