המרות משופרות לקמפיין גוגל

מידע על המרות משופרות

התכונה של "המרות משופרות" מהווה יכולת של Google לשפר את דיוק מדידת ההמרות ולייעל את הבידינג בין מערכת המעקב לבין נתוני המשתמשים. זהו חלק ממאמץ לשפר את איכות הנתונים ולהציע תכונות חדשות, תוך שמתקפל בתג המעקב ברמת האתר (gtag.js) המכונה כעת Google Tag.

שימוש בהמרות משופרות וטכנולוגיה

מדובר באפשרות שמשתמשת בטכניקת גיבוב (נתונים מגובבים הם מיפוי של מחרוזת התווים המקורית לנתון באורך קבוע) מאובטחת בשם SHA256 כדי לשלוח נתוני המרות מאינטראקציה ישירה (First-Party) מהאתר שלכם ל-Google, תוך שמגבילה את השפעתה על פרטיות המשתמשים. כאשר הלקוח מבצע המרה באתר, המערכת פועלת באמצעות אלגוריתם גיבוב על נתוני לקוח כמו כתובות אימייל, לפני שהם משלחים ל-Google.

חיבור שהמרות משופרות

התכונה זו ניתנת להגדרה באמצעות Google Tag, Google Tag Manager או Google Ads API. היא מספקת יתרונות רבים, דוגמת שחזור המרות שלא היו נמדדות בעבר, שיפור בידינות הבידינג ושמירה על הפרטיות של המשתמשים.

מעבר לשימוש בנתוני לקוח מאינטראקציה ישירה, ישנן שלוש תת-אפשרויות נוספות שבהן ניתן להשתמש בתכונה:

  1. שיפור מדידת המרות אונליין: ניתן לשפר את מדידת המרות ממשתמשים שביצעו המרה באתר שלכם.
  2. מדידת עסקאות אופליין: ניתן לעקוב אחרי מכירות שנעשו מחוץ לאתר, דוגמת המרות בטלפון או באימייל, ולהשתמש בנתונים מגובבים לשפר מדידה זו.
  3. שיפור המדידה של לידים אופליין: אפשרות זו מתמקדת במידע מגובב מטפסים באתר, כגון פרטי לקוח שמסופקים באינטראקציה ישירה, ומשתמשת בו למטרת מדידת לידים אופליין.

כדי להבטיח סודיות ואבטחה, Google מציינת שהנתונים שלכם יישארו סודיים ומאובטחים, ושהם ישתמשו בתקנים מובילים בתחום כדי להגן על הנתונים של המשתמשים.

סוג ההמרות המשופרותתיאור
תיעוד המרות משופר באתריםאפשרות זו מתאימה למפרסמים שרוצים לעקוב אחרי מכירות ואירועים באתר, כמו גם למפרסמים שרוצים לעקוב אחרי מכירות שנעשו מחוץ לאתר, לדוגמה, בטלפון או באימייל. משפרת את המדידה של המרות בזמן אמת ואף מאפשרת שליחת נתונים מגובבים מהאתר שלכם לשיוך (Attribution) ב-Google Ads.
המרות משופרות לצורך שיוך ללידיםהאפשרות הזו מתמקדת במידע מגובב מהטפסים באתר שלכם שמשתמשים סיפקו באינטראקציה ישירה. ניתן להשתמש בנתונים אלו למדידת לידים אופליין ולשלוחם ל-Google Ads לשיוך (Attribution). כאשר מעלים לידים, המידע המגובב משמש לצורך שיוך בקמפייני Google Ads.

איך מגדירים המרות משופרות?

תיעוד המרות משופר באתרים הוא תהליך הגדרתי המאוד פשוט וזמין בשלוש שיטות עיקריות. הנה ההסברים לשלושת השיטות:

שלב 1: Google Tag Manager כאשר אתם משתמשים ב-Google Tag Manager למעקב אחרי המרות באתר, תוכלו להגדיר את תיעוד המרות משופר ישירות דרך Google Tag Manager. זהו פעולה שדורשת שינויים פשוטים בהגדרות התגי המעקב הקיימות.

שלב 2: Google Tag אם המעקב אחרי המרות נעשה כרגע על ידי קוד המעקב המוטמע ישירות בדף, ולא דרך iFrame או כלי של צד שלישי, תוכלו להשתמש בתיעוד המרות משופר גם דרך Google Tag. הגדרה זו דורשת שינויים פשוטים בהגדרות האישיות הקיימות.

שלב 3: Google Ads API אם אתם מעוניינים לספק נתוני המרות משופרים דרך ה- API של Google Ads וליהנות מגמישות נוספת ושליטה מורחבת על הנתונים, תוכלו להגדיר תיעוד המרות משופר דרך Google Ads API.

הערה: אם ברצונכם להטמיע המרות משופרות בקלות יותר או לקבל תמיכה נוספת מעבר לכלים ש-Google מספקת, ניתן גם לעבוד עם שותף צד-שלישי. לקבלת מידע נוסף על תכנית השותפים להמרות משופרות.

איך מתבצע מעקב אחר המרות באתר ב-Google Ads?

בכדי להבין איך מתבצע מעקב אחרי המרות באתר ב-Google Ads, יש להבין את התהליך הבא:

  1. אינטראקציה עם מודעות: בכל פעולה של המשתמשים עם המודעות שלך, כמו לחיצה על מודעת טקסט או צפייה במודעת וידאו, Google Ads שומרת קובצי cookie במערכת המכילים מידע על האינטראקציה ומזהה ייחודי של המשתמש או של הקליק שהביא אותו לאתר שלך.
  2. תג מעקב ההמרות באתר: כשמשתמש בא לאתר שלך ובוצעת המרה, תג המעקב המוטבע באתר קורא את קובץ ה-cookie ושולח את המידע הזה חזרה ל-Google Ads עם פרטי ההמרה. זה נעשה באמצעות קובץ cookie שמועבר בצורה מאובטחת לצורך שיוך (Attribution) ב-Google Ads.
  3. אפשרויות למעקב מדויק יותר: אם יש קובצי cookie שאינם זמינים בגלל גורמים שונים, מערכת Google Ads מציעה אפשרויות נוספות למעקב מדויק יותר אחר המרות מקליקים.

לפני שמתחילים את המעקב, יש להפעיל את תג המעקב באתר כולו ולבצע הגדרות נוספות, כולל הפעלת תיוג אוטומטי בחשבונות Google Ads והגדרת קישור בין דומיינים. השימור על ההגדרות הללו מבטיח קבלת מידע מדויק ומלא על ההמרות מ-Google Ads.

צריכים עזרה אנחנו פה בשמחה, השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:
אבי נומה יועץ לקידום אתרים ושיווק דיגיטלי
אבי נומה יועץ לקידום אתרים ושיווק דיגיטלי

אבי נומה - מומחה לקידום אתרים אורגני ובניית אסטרטגיה לשיווק דיגיטלי. מעל 9 שנות ניסיון. מנכ"ל ובעלים לחברת ניו יורק מדיה המתעסקת בעיקר בקידום אורגני בגוגל, הקמה וניהול קמפיינים ממומנים בגוגל, עיצוב ובניית בניית אתרי וורדפרס ובכללי כל מה שקשור לעולם הדיגיטל.
כתובת: בן גוריון 4, נס ציונה | טלפון: 072-334-1520

אבי נומה יועץ לקידום אתרים ושיווק דיגיטלי
אבי נומה יועץ לקידום אתרים ושיווק דיגיטלי

מומחה לקידום אתרים אורגני ובניית אסטרטגיה לשיווק דיגיטלי. מעל 9 שנות ניסיון. מנכ"ל ובעלים לחברת ניו יורק מדיה המתעסקת בעיקר בקידום אורגני בגוגל, הקמה וניהול קמפיינים ממומנים בגוגל, עיצוב ובניית בניית אתרי וורדפרס ובכללי כל מה שקשור לעולם הדיגיטל.
כתובת: בן גוריון 4, נס ציונה
טלפון: 072-334-1520

תוכן עניינים

מאמרים ומידע נוסף

השאירו פרטים וקבלו הצעת מחיר לקידום האתר...

חברה לקידום אתרים

מה ברצונך לשאול אותנו?

קידום אורגני, ממומן, בניית אתר, ניהול מוניטין, שיפור מכירות

אנחנו כאן בשבילך.

רוצים לקדם את האתר שלכם? ולקבל לידים אורגניים איכותיים? השאירו פרטים:

דילוג לתוכן