מה ראשי התיבות של EAT? ולמה הוא משמש?
E-A-T ראשי תיבות של "מומחיות, סמכותיות, אמינות".
מומחיות (EXPERTISE) – יש לתת דגש לתוכן איכותי באתר האינרנט.
סמכות (AUTHORIT) – מומלץ לקשר את האתר למקורות חיצוניים איכותיים.
אמינות (TRUST) – לחזק את האמינות של האתר. כמו מי כתב את המאמר ולהוסיף תעודת הבטחה (תעודת SSL).
זהו גורם דירוג המשמש את אלגוריתם החיפוש של גוגל כדי לקבוע את האיכות והרלוונטיות של דף אינטרנט. גוגל משתמשת ב-E-A-T כדי להעריך את האמינות והאמינות של אתר אינטרנט ותכניו, וכדי לסייע בזיהוי אתרים איכותיים הראויים לדירוג גבוה בתוצאות החיפוש.
למה חשבו כלכך עדכון EAT בלמנוע החיפוש גוגל?
E-A-T חשוב במיוחד עבור אתרים המכסים נושאים רגישים או המספקים מידע רפואי, פיננסי או משפטי, מכיוון שגוגל רוצה להבטיח שאתרים אלו מספקים מידע מדויק ואמין למשתמשים. עם זאת, כל האתרים יכולים להפיק תועלת מדירוג E-A-T חזק, שכן הוא יכול לסייע בשיפור האיכות הכללית והאמינות של האתר בעיני גוגל והמשתמשים בו.
על מה העדכון משפיע?
כדי לשפר את דירוג ה-E-A-T של האתר שלך, תוכל להתמקד ביצירת תוכן איכותי וסמכותי, כתוב היטב ומנוסח היטב. עליך גם לשאוף להיות שקוף לגבי מי האחראי לתוכן באתר שלך ולוודא שהאתר שלך קל לניווט ולשימוש. בנוסף, זה יכול להיות מועיל לבסס את עצמך כמומחה בתחומך על ידי מעורבות באירועים בתעשייה ופרסום מאמרים בפרסומים בעלי מוניטין.