צק ליסט קידום אתרים בשנת 2024

מהו צ'קליסט קידום אתרים בשנת 2024?

צ'ק ליסט קידום אתרים בשנת 2024 הוא רשימת בדיקות ופעולות שמטרתן לשפר את אתר האינטרנט שלך ולעזור לו להופיע במקומות גבוהים יותר בתוצאות החיפוש של גוגל ומנועי החיפוש האחרים. הצ'ק ליסט מתעדכן לשנת 2024 וכולל בדיקות בכמה תחומים חשובים.

כמו שאנחנו יודעים לקידום אתרים אורגני קיים המון פרמטרים, וחשוב שנבין אותם והאם אם קיימים אצלנו באתר. 3 הפרמטרים המובילים היום לקידום אתר האינטרנט בגוגל הם: 

  1. אופטימיזציה והנגשת האתר למנועי החיפוש – לאחר ניתוח מדויק והאופטימיזציה של האתר גוגל מאפשר לאתר להיות מוצג יותר גבוהה בתוצאות החיפוש.
  2. תוכן איכותי באתר שעונה לתוצאת החיפוש – התוכן המגוון והאיכותי באתר מאפשר לו להתעלות ולהציב את עצמו כמקום פופולרי בחיפושים של המשתמשים.
  3. קישורים מאתרי נישה וקישורי מותג – הקישורים האיכותיים ממקורות נישה והקישורים המסודרים ממותגים הם היסודות שמבטיחים לאתר הזרמת תנועה ממובילה.

חוץ הפרמטרים שרשמנו עכשיו, אנו נציג לכם עוד פרמטרים מתוך הצ'קליסט קידום אתרים בשנת 2024 לקידום בגוגל:

דגשים לקידום אתר ברמת ברמת הדומיין:

  1. שם הדומיין שאנחנו רוצים לקדם
  2. וותק הדומיין שאנחנו רוצים לקדם בגוגל
  3. ההיסטוריה של הדומיין ( קישורים, תוכן, תחום)

פעולות ודגשים לקידום אתרים ברמת הבסיס:

  1. אינדוקס בגוגל – האם האתר מאונדקס בגוגל? פקודת SITE
  2. בדיקת רספונסיביות של האתר – האם האתר רספונסיבי לכל סוגי המסכים?
  3. בדיקת התאמה למובייל – האם האתר מותאם למכשירים ניידים?
  4. בדיקת מהירות אתר – תוך כמה זמן האתר עולה?
  5. מפת אתר – האם קיים לאתר שלכם מפת אתר? SITEMAP
  6. בדיקת robots.txt האם קיים?
  7.  בדיקת שגיאות 404/301 קישורים שבורים
  8.  החלפת תגיות מטה  <H1> <title> <description>
  9.  בניית מבנה אתר היררכיה נכונה – איזה עמוד תחת איזה עמוד?
  10.  בדיקת עמודים ללא תוכן / לא בשימוש / עמודים ללא ערך.
  11.  בדיקה ובניית קישורים לתפריט העליון  – Header
  12.  בדיקה ובניית קישורים לתפריט התחתון  –  Footer
  13.  האם קיים באתר דרכים ליצירת קשר?
  14.  תעודת אבטחה SSL
  15.  שרת חזק – גודל, משאבים מיקום השרת.
  16.  תנאי שימוש באתר
  17.  חוות דעת ודירוגים 
  18.  רשתות חברתיות + גוגל ביזנס

פעולות ודגשים לקידום אתרים ברמת ברמת האתר:

  1.  תוכן איכותי – האם התוכן באתר בעל ערך?
  2.  האם קיים באתר דרכים ליצירת קשר
  3.  עדכון התוכן – האם האתר מעדכן תוכן בתדירות גבוהה?

פעולות ודגשים לקידום אתרים ברמת ברמת העמוד:

  1.  האם מילת המפתח מופיעה בתגיות מטא טייטל של העמוד
  2.  האם מילת המפתח מופיעה בתגיות מטא תיאור של העמוד
  3.  האם מילת המפתח מופיעה ב- H1 של העמוד
  4.  פירורי לחם בעמוד
  5.  כמות ואיכות התוכן בעמוד
  6.  צפיפות מילת המפתח בעמוד
  7.  תוכן מוסתר בעמוד
  8.  רשימות או בולטים או טבלה בעמוד
  9.  תוכן משוכפל
  10.  תמונות – קיים תמונה בעמוד? 
  11.  האם קיים תגית ALT  לתמונה
  12.  סרטון – קיים סרטון בעמוד? 
  13.  האם קיים תגית קנוניקל בעמוד?
  14.  האם קיים תוכן העניינים?
  15.  זמן טעינה של העמוד 
  16.  כמות הקישורים הפנימיים לעמוד
  17.  כמות הקישורים החיצוניים לעמוד
  18.  שיוך לקטגוריות ותגיות מתאימות
  19.  וותק העמוד
  20.  מרחק העמוד מדף הבית 
  21.  סכמות – האם קיים? ואיזה סוג?
  22.  שאלות תשובות בעמוד FAQ
  23.  האם קיים כותב המאמר בעמוד?

דגשים לקידום אתרים ברמת ברמת הקישורים:

  1.  וותק האתר שמקשר לאתר
  2.  כמות הדומיינים שמקשרים לאתר
  3.  האנקור שמקשר לאתר/לעמוד
  4.  סוג הקישור לאתר follow/NO follow
  5.  סמכות העמוד/האתר שמקשר אלינו
  6.  מיקום הקישור בעמוד
  7.  רלוונטיות הדומיין (התחום) המקשר אלנו
  8.  וותק הקישור של העמוד המקשר
  9.  קישורים מויקיפדיה
  10.  קישורים מרשתות חברתיות
  11.  קישורים מאינדקסים / פורומים
  12.  קצב קבלת הקישורים

דגשים לקידום אתרים ברמת המותג:

  1.  חיפושים של שם המותג
  2.  האם קיים חיפושים של שם המותג + מילות המפתח 
  3.  אם למותג קיים עוד נכסים כמו רשתות חברתיות

באופן כללי מומלץ לחבר את האתר שלכם למערכות גוגל:

  • גוגל אנליטיקס

האם קיים קוד אנליטיקס בכל האתר?

האם אני רואה תנועה באנליטיקס?

האם מחובר המרות /אירועים באנליטיקס?

  • גוגל סרץ קונסול 

האם קיים חיבור ברמת הדומיין למערכת קונסול?

האם קיים שגיאות של 404 / דף לא קיים?

האם יש הודעות של עדכון גוגל במערכת?

האם אנחנו רואים ביטויים ומיקומים במערכת? 

צ'קליסט לקידום אתרים

הצ'קליסט לקידום אתרים הזה מציין כמה מרכיבים ופרמטרים מרכזיים שחשובים להתחשב בהם כאשר מנסים לשפר את דירוג האתר בתוצאות החיפוש של גוגל.

המרכיבים כוללים אופטימיזציה באתר, בניית קישורים, ומגוון פרמטרים טכניים ומרכזיים אחרים. חשוב להתייחס לכל הנקודות המצוינות בצ'קליסט ולבצע את הפעולות הנדרשות כדי לשפר את אתר האינטרנט ולהגדיל את נציגותו במנועי החיפוש. בנוסף, מומלץ להתייעץ עם מומחה לקידום אתרים כדי לקבל הכוונה מקצועית וייעוץ מותאם אישית לצורכי האתר.

רוצים לראות את האתר שלכם בראש תוצאות החיפוש בגוגל?

הגעתם למקום הנכון! אנחנו כאן כדי לספק לכם את הידע והייעוץ המותאם אישית לקידום אתרים. בצוותנו מומחים בתחום ה-SEO (קידום אתרים במנועי חיפוש), ואנו מציעים פתרונות מתקדמים כדי להביא את אתרכם למקומות הראשונים בתוצאות החיפוש.

תעשו את הצעד הראשון ושימו את האתר שלכם בראש התוצאות. צרו איתנו קשר כדי להתייעץ ולהתחיל לקדם אתר כמו שצריך!

צריכים עזרה אנחנו פה בשמחה, השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:
אבי נומה יועץ לקידום אתרים ושיווק דיגיטלי
אבי נומה יועץ לקידום אתרים ושיווק דיגיטלי

אבי נומה - מומחה לקידום אתרים אורגני ובניית אסטרטגיה לשיווק דיגיטלי. מעל 9 שנות ניסיון. מנכ"ל ובעלים לחברת ניו יורק מדיה המתעסקת בעיקר בקידום אורגני בגוגל, הקמה וניהול קמפיינים ממומנים בגוגל, עיצוב ובניית בניית אתרי וורדפרס ובכללי כל מה שקשור לעולם הדיגיטל.
כתובת: בן גוריון 4, נס ציונה | טלפון: 072-334-1520

אבי נומה יועץ לקידום אתרים ושיווק דיגיטלי
אבי נומה יועץ לקידום אתרים ושיווק דיגיטלי

מומחה לקידום אתרים אורגני ובניית אסטרטגיה לשיווק דיגיטלי. מעל 9 שנות ניסיון. מנכ"ל ובעלים לחברת ניו יורק מדיה המתעסקת בעיקר בקידום אורגני בגוגל, הקמה וניהול קמפיינים ממומנים בגוגל, עיצוב ובניית בניית אתרי וורדפרס ובכללי כל מה שקשור לעולם הדיגיטל.
כתובת: בן גוריון 4, נס ציונה
טלפון: 072-334-1520

תוכן עניינים

מאמרים ומידע נוסף

השאירו פרטים וקבלו הצעת מחיר לקידום האתר...

חברה לקידום אתרים

מה ברצונך לשאול אותנו?

קידום אורגני, ממומן, בניית אתר, ניהול מוניטין, שיפור מכירות

אנחנו כאן בשבילך.

רוצים לקדם את האתר שלכם? ולקבל לידים אורגניים איכותיים? השאירו פרטים:

דילוג לתוכן